Tuesday, 16 08 2022
Հանրակրթական դպրոցների օգոստոսյան խորհրդակցությունները կմեկնարկեն օգոստոսի 19-ից
Ահազանգ է ստացվել, որ Երևանի մետրոպոլիտենի կայարաններում պայթուցիկ սարքեր են տեղադրված
Մահացած 16 քաղաքացիներից հայտնի է միայն 6-ի ինքնությունը. ԱԻՆ
Սպասվում է առանց տեղումների եղանակ, բարձր կարգի հրդեհավտանգ իրավիճակ
ՌԴ-ում գտնվող ՀՀ ՊՆ Սուրեն Պապիկյանն այցելել է մերձմոսկովյան «Պատրիոտ» կենտրոն
Հրագործական արտադրանքի ազատ վաճառքը պետք է արգելվի. Տիգրան Ավինյան
Անհետ կորածների թիվը 17 է. ԱԻՆ թարմացված տվյալները
Որպես անմիջական կողմ պետք է հանդես գա հենց Ստեփանակերտը
Ովքեր են մասնակցել Սեյրան Սարոյանի հոգեհանգստին. «Հրապարակ»
Կուսակցություններին աուդիտ կանեն. «Ժողովուրդ»
Սեպտեմբերին քաղաքական դաշտն ակտիվանալու է. «Ժողովուրդ»
Ուղիղ․ «Սուրմալու» առևտրի կենտրոնում տուժածների որոնողական աշխատանքները շարունակվում են
Հայաստանում սգո օր կհայտարարվի
Հայաստանի նկատմամբ հիբրդիային պատերազմի գործիքներից մեկն է կիրառվում. «Սուրմալու»-ի պայթունը՝ ներքաղաքական աժիոտաժի առիթ
Երևանի և 4 մարզերի որոշ հասցեներ կհոսանքազրկվեն
Ռիսկեր կան, որ մոտ ապագայում մեր պետական պարտքը կավելանա
Հրդեհ՝ Փոքր Մասրիկ գյուղում
Մահացած քաղաքացիների թիվը հասավ 16-ի
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Վարչապետի մեքենան երթևեկում է օրենքի խախտմամբ. FIP
Ողբերգական պայթյունն ու Հայաստանի տեղեկատվական սպառնալիքները
Ընդհանուր 15 զոհ, որոնց թվում մեկ մանկահասակ երեխա և հղի կին
«Սուրմալու»-ի զոհերի թիվը հասավ 15-ի
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
Լուկաշենկոն ցավակցական ուղերձ է հղել Վահագն Խաչատուրյանին
Անհետ կորած քաղաքացիների թիվը նվազել է. 5 իրանցու գտնվելու վայրը հայտնի է` Վրաստանում են
30 ժամից ավել է փրկարարներն ու կամավորները աշխատում են
Գեղարքունիքի մարզի Փոքր Մասրիկ գյուղում այրվել է մոտ 1300 հակ անասնակեր
«Կառավարության տեղեկատվական քաղաքականության և տեղեկատվական համակարգի ռեֆորմի» նախագիծը խիստ ակտուալ է
Փլատակների տակից դուրս է բերվել ևս մեկ դի. Զոհերի թիվը հասավ 8-ի

Բժիշկները պատմել են՝ ինչպես ազատվել անքնությունից առանց դեղահաբերի

Դուք կարող եք պայքարել անքնության դեմ՝ փոխելով ձեր սովորություններն ու առօրյան: Այս մասին գրել է բրիտանական Daily Express թերթը՝ հղում անելով Mayo Clinic-ի մասնագետներին:

«Քնի որակն ավելի կարևոր է, քան քնած ժամերի քանակը»,- բացատրել են նրանք:

Հոդվածում նշվում է, որ ամենօրյա ֆիզիկական ակտիվությունը և քնելու ու արթնանալու կանոնավոր ժամանակացույցին հավատարիմ մնալը կօգնի լուծել քնի պակասի խնդիրը:

Փորձագետները խորհուրդ են տալիս ձեռնպահ մնալ ուտելուց քնելուց առնվազն մեկից երկու ժամ առաջ: Նրանց կարծիքով՝ քնելուց առաջ տաք կաթը կամ երիցուկի թեյը կարող են հեշտացնել քնելը:

«Արժե ավարտել ամենաբարդ առաջադրանքները կամ խնդիրները օրվա սկզբին, այլ ոչ թե քնելուց մի քանի ժամ առաջ, որպեսզի ուղեղին հանգստանալու ժամանակ տանք»,- խորհուրդ են տալիս մասնագետները:

Անքնություն ունեցող անձը ենթարկվում է դեպրեսիայի, ճարպակալման, սիրտ-անոթային հիվանդությունների և շաքարախտի զարգացման վտանգի:

Քնի հետ կապված խնդիրների ընդհանուր պատճառներն են սթրեսը, անհարմար լուսավորությունը, անկողինը, սենյակի չափազանց տաք կամ սառը ջերմաստիճանը, պատուհանից դուրս աղմուկը: Ալկոհոլը, կոֆեինը կամ նիկոտինը նույնպես կարող են անքնության պատճառ դառնալ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում