Monday, 25 10 2021
Գնաճի հիմնական պատճառն այն է, որ մենք գնաճը ներմուծող երկիր ենք
COVID-19. Հայաստանում կատարվել է 677 հազար 32 պատվաստում
Հայաստանում սպասվում են տեղումներ, օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կնվազի 8- 11 աստիճանով
Քոչարյանի թիմի նպատակը ոչ թե իշխանություն վերցնելն է, այլ քաղաքական տորթից ավելի մեծ կտոր ստանալը
Ջուրը պետք է ձրի լինի, ոչ թե փողով. քաղաքացիները դժգոհ են թանկացումից
Հայկական իրավական կենտրոնը (ALC) հայ գերիների անհետացումների և սպանությունների վերաբերյալ նոր գործեր է ներկայացրել Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարան
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Տեղի ունեցավ Տանն Կիլիկիո Կաթողիկէ Հայոց 21-րդ Կաթողիկոս Պատրիարքի գահակալության արարողությունը
Ի վերջո, ինչ էր պայմանավորվել Ռոբերտ Քոչարյանը Հեյդար Ալիևի հետ
Մամիկոն Ասլանյանի ուղերձը` ՏԻՄ ընտրություններին մասնակցության վերաբերյալ
Վարչապետն այցելել է Վանո Սիրադեղյանի ընտանիքին
Նոյեմբերի 9-ին և 10-ին ընդդիմությունը հանրահավաք կանցկացնի
Nissan-ը վրաերթի է ենթարկել 2 հետիոտնի. վերջիններս տեղում մահացել են
Տեղի է ունեցել Տանն Կիլիկիո Կաթողիկէ 21-րդ Կաթողիկոս Պատրիարքի գահակալությունը
ՄԻՊ-ը Ֆրանսիայի դեսպանին է ներկայացրել հայ գերիների վերադարձի հրատապության հարցերը
810 պատվաստում է իրականացվել Օպերայի բակում. Անահիտ Ավանեսյան
Աջակցություն՝ բնակելի անշարժ գույքը կորցրած արցախցիներին 4 ամսով՝ 25-ից 50 հազար դրամի չափով․ Աննա Ժամակոչյան
ԿԸՀ-ն ներկայացրել է մանդատների բաշխումը 6 համայնքների ավագանիներում
Իրանը չի կարող Հայաստանի փոխարեն քայլ անել. Բաքուն զրկվեց հակաիրանական գործողությունների պատրանքից
Երկրաշարժ Հայաստանում
Կատարվողը վտանգավոր միտում է. Մենք ջուր չենք լցնի Հայաստանի ինքնիշխանության դեմ գործող ջրաղացին
Ռուսաստանը խորհրդային քաղաքակրթական տարածքի վերականգնման արդի փորձեր է անում․ Վարդան Խաչատրյան
Պատվաստումների օր Երևանում
Սեղմվող հարավ. հրապարակվում է 1-ին պաշտոնական քարտեզը. 44-օրյա պատերազմ՝ օր 28
Տաթև-Աղվանի Ռազմավարական նշանակություն ունեցող ճանապարհը նախատեսվում է ամբողջությամբ շահագործման հանձնել մինչև նոյեմբերի վերջ.Ս Պապիկյան
20:30
Վանո Սիրադեղյանի կնոջ հայտարարությունը
Հայտնի է Իջևանի ՏԻՄ ընտրություններում ՔՊ-ի նախընտրական ցուցակը
ԿԳՄՍ փոխնախարար Կարեն Գիլոյանը մեկնել է Բելգրադ
Հայոց այբուբենի տառերը մետաքսի վրա. բացվեց լիբանանահայ ստեղծագործող Արմենուհի Սաղդասարյանի անհատական ցուցահանդեսը
Շենգավիթ վարչական շրջանի խանութներից երեքում խախտումներ են արձանագրվել. ՍԱՏՄ

Սննդաբանները նշել են այն մթերքները, որոնք կարող են հանգեցնել ուշագնացության և տկարամտության

Ամերիկացի սննդաբանները նշել են սննդամթերքը և վիտամինները, որոնց ավելցուկը կամ պակասը կարող են հանգեցնել ուշագնացության և նույնիսկ տկարամտության: Նրանց առաջարկությունները հրապարակվել են Eat This, Not That! – ում։

Առաջին հերթին, ուղեղի նորմալ աշխատանքի համար փորձագետները խորհուրդ են տալիս քիչ շաքար ուտել: Բժիշկ Դիմիտար Մարինովը կարծում է, որ թեպետ գլյուկոզան ուղեղի հիմնական «վառելիքն» է, սակայն քաղցրի չափը չի կարելի անցնել: «Ավելորդ շաքարն առաջացնում է մեծ քանակությամբ ինսուլինի արտազատում: Ինսուլինն իր հերթին արգելափակում է գրեթե բոլոր ամինաթթուների մուտքը ուղեղ, բացառությամբ տրիպտոֆանի, որը վերածվում է սերոտոնինի և քնի հորմոնի՝ մելատոնինի: Արդյունքում, քաղցրավենիք չափից շատ ուտելը կարող է ձեզ գցել ածխաջրածնային իսկական կոմայի մեջ», – զգուշացնում է մասնագետը:

Մարինովը խորհուրդ չի տալիս գնալ մյուս ծայրահեղությանն ու ամբողջությամբ հրաժարվել ածխաջրերից: Նրանց լիակատար բացակայության պատճառով արյան մեջ շաքարի մակարդակը կդառնա անկայուն, ինչը նույնիսկ կարող է հանգեցնել հիպոգլիկեմիայի, շփոթության և ուշաթափությունների:

Սննդաբան Մելիսա Միտրին զգուշացնում է զերծ մնալ ալկոհոլի ավելորդ օգտագործումից: Նա խորհուրդ է տալիս օրական ոչ ավելի, քան մեկ կամ երկու բաժակ գինի խմել, որպեսզի չվնասեք ձեր հիշողությունը: «Չափից շատ ալկոհոլը ազդում է նյարդային հաղորդիչների մշակման վրա, որոնց միջոցով ուղեղի բջիջները հաղորդակցվում են», – հիշեցնում է մասնագետը:

Բժիշկ Լիզ Վեսնիկը կարծում է, որ ուտելուց հրաժարվելը կարող է վնասակար լինել ուղեղի համար: «Երբ դուք անկանոն եք սնվում, ձեր օրգանիզմը սկսում է ինքնուրույն գլյուկոզա արտադրել՝ ձեր արյան շաքարի մակարդակը հավասարակշռելու նպատակով», – ասել է նա:

Սա կարող է հանգեցնել կենտրոնանալու հետ կապված դժվարությունների: Նա խորհուրդ է տալիս նախաճաշել արթնանալուց մեկ ժամվա ընթացքում, այնուհետև հավասարակշռված սնունդ ընդունել յուրաքանչյուր երեքից չորս ժամը մեկ:

Սննդաբանները նաև խորհուրդ են տալիս ապահովել, որ սննդակարգում միշտ լինի բավարար վիտամին B12: Այն պաշտպանում է նյարդային բջիջները և մասնակցում է նյարդային հաղորդիչների արտադրությանը: «Վիտամին B12- ի անբավարարության ախտանշանները կարող են ներառել վատ հիշողություն, շփոթություն, դեպրեսիա և նույնիսկ տկարամտություն», – ասում է դոկտոր Էլիզաբեթ Ուորդը:

Բժիշկ Սանդրա Էլ Հաջն իր հերթին խորհուրդ է տալիս խուսափել հագեցած ճարպերով հարուստ սննդակարգերից: Նրանք կարող են նվազեցնել ճանաչողական ունակությունները և վատթարացնել հոգեկան խանգարումներ ունեցող մարդկանց խանգարումները, – ասել է նա: «Բացի այդ, նրանք խաթարում են ներբջջային ազդանշանների փոխանցումը և գենի արտահայտումը, ինչը հանգեցնում է տագնապի, դեպրեսիվ վարքի», – ասել է բժիշկը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում