Sunday, 26 09 2021
Հրապարակվել է Լուսնի մակերևույթի ամենամանրամասն լուսանկարը
11:00
ԱՄՆ-ում ուղևորատար գնացքը դուրս է եկել ռելսերից․ կան զոհեր և վիրավորներ
Սպանություն Երեւանում. բնակարանում հայտնաբերվել է դանակի մի քանի հարված ստացած տղամարդու դի. կասկածյալը ձերբակալվել է
Զախարովայի հերթապահ մեսիջը․ ՀՀ իշխանությունը հավատարիմ է նոյեմբերի 9-ի հայտարարությանը
10:24
«Աստղային ուղի» սերիալի 90-ամյա դերասանը կուղևորվի տիեզերք
Հայաստանի իշխանությունները պետք է շատ աշխատեն, որ կարողանան համոզել Սփյուռքի երիտասարդությանը վերադառնալ հայրենիք
10:09
Ինչո՞ւ է Իլոն Մասկը հեռացել երգչուհի Գրայմսից
Սոթքի ոսկու հանքը վերակազմավորելու համար պետք է վերանայվեն բոլոր պայմանագրերը, լիցենզիաները, նոր ՇՄԱԳ լինի
09:45
Սննդաբանը նշել է այն ըմպելիքը, որ կարող է նվազեցնել զարկերակային ճնշումը
09:30
Բրազիլիայում շները տիրոջից բարոյական փոխհատուցում պահանջելու իրավունք են ստացել
09:15
Ոճաբանները նշել են 2022 թվականի նորաձևության հիմնական միտումները
Եթե օրինագածերից բացի, ԱՄՆ-ն նաև պատժամիջոցներ սահմանի Ադրբեջանի դեմ, Բաքուն տեղի կտա ու հնարավոր է հայ գերիներին ազատ արձակի
Լավրովը հայտնել է ՌԴ ԱԳՆ-ի և ԱՄՆ-ի Պետդեպարտամենտի միջև շփումների նախապատրաստման մասին
Էրդողանի կնոջ խոհարարական գրքի համար պետբյուջեից ծախսվել է ավելի քան 110.000 դոլար
Ծնելիության մակարդակը 2020-ին Վրաստանում նվազել է
Արցախում բացահայտվել է պետական դավաճանություն կատարելու դեպք
23:10
Ռումինիան ԵՄ տարածքում պատվաստումների ամենացածր ցուցանիշն ունեցող երկիրն է
23:00
Հունաստանի վարչապետը կոչ է արել Անկարային հրաժարվել ագրեսիվ քայլերից Կիպրոսի հարցում
Թբիլիսիի Ցիցիշվիլիի անվան մանկական կլինիկայում կորոնավիրուսով վարակված 60 երեխա է բուժվում
Էրդողանը կրկին անդրադարձել է ռուս-թուրքական և թուրք-ամերիկյան հարաբերություններին
ՔԿԱԳ ոլորտում ծառայություն ստացող քաղաքացին չպետք է հանդիպի խոչընդոտների․ Կարեն Անդրեասյանը ներկայացրել է Գործակալության նոր պետին
Չմոռանանք, որ մենք այն երկիրն ենք, որ ծնկի է բերել Ադրբեջանին, հույսներս միայն մեր վրա պետք է դնենք. Գագիկ Մելքոնյան
21:56
Հայաստանի և Ադրբեջանի ԱԳ նախարարները հանդիպել են
21:50
ԱՄՆ Պետդեպը կքննի «Գորշ գայլերի»՝ ահաբեկչական կազմակերպություն լինելու հարցը
ԱԺ-ում քաղաքական ընդդիմություն չունենք․ կրիմինալին թույլ տրվեց մասնակցել ընտրություններին
Վրաստանի ՆԳՆ ուղղաթիռներով սողանքային գոտուց տարհանում են քաղաքացիներին և զբոսաշրջիկներին
Մեր ազգային արխիվը հայապահպանման բացառիկ կառույց է, այստեղ պահվում է մոտ 350 մլն փաստաթուղթ
Բացահայտվել են ռազմամթերքի մատակարարման գործում ՀՀ ԶՈՒ բարձրաստիճան պաշտոնյայի լիազորությունները չարաշահելու դեպքեր
Երևանի հավասարակշռված պատասխանն Էրդողանին
Միրզոյանը Նուլանդի հետ հանդիպմանը բարձր է գնահատել ԱՄՆ դիրքորոշումը ԼՂ խնդրի կարգավորման հարցում

Սննդաբանները նշել են ավելի արագ և լավ քնելու պարզ եղանակներ

Ամերիկացի սննդաբանները նշել են ավելի արագ և ավելի լավ քնելու մի քանի պարզ ուղիներ: Նրանց առաջարկությունները հրապարակվել են Eat This, Not That!-ում։

Նախևառաջ սննդաբան Ջեննա Գորհեմը խորհուրդ է տալիս գիշերը հանգիստ քնել ցանկացողներին բաց չթողնել նախաճաշը: Նա խորհուրդ է տալիս առավոտյան ուտել չոր նախաճաշեր, որոնք հնարավորինս քիչ շաքար են պարունակում և պատրաստված են պարզ բաղադրիչներից:

«Նախաճաշը՝ շաքարի ցածր պարունակությամբ և բջջանյութի, օգտակար սպիտակուցների և ճարպերի բավարար քանակությամբ, լավագույն տարբերակն է ողջ օրվա ընթացքում առույգության և արյան մեջ շաքարի մակարդակի պահպանման համար», – ասում է Գորհեմը:

Նաև, ըստ Գորհեմի, չպետք է չարաշահել ալկոհոլը երեկոյան. Սա բացասաբար է անդրադառնում արագ քնի փուլերի վրա, որոնք շատ կարևոր են լավ հանգստի համար: Բացի այդ, ալկոհոլը խաթարում է քնի և արթնության ռիթմերի համար պատասխանատու հորմոնի՝ մելատոնինի բնական արտադրությունը: Գորհեմը խորհուրդ է տալիս երեկոյան խմել ոչ ավելի, քան մեկ բաժակ գինի:

Նաև փորձագետները խորհուրդ են տալիս ընթրել քնելուց առնվազն 3-4 ժամ առաջ, քանի որ ուշ երեկոյան հագեցած սնունդը խաթարում է մելատոնինի արտադրությունը և ծանրաբեռնում օրգանիզմը, ինչը կարող է հանգեցնել նաև անքնության:

Սննդաբան Լորեն Հարիս-Փինքուսը հիշեցնում է, որ օրվա ընթացքում բավարար կալորիաներ չստանալը կարող է անքնության պատճառ դառնալ: «Մեր օրգանիզմը հաճախ շփոթում է քաղցը, ծարավը և հոգնածությունը: Հետևաբար, պետք է հավասարակշռված սնվել և օրվա ընթացքում բավականաչափ հեղուկ խմել՝ էներգիայով լի մնալու և քնի ցիկլերը չխաթարելու համար »,-խորհուրդ է տալիս Հարիս-Փինքուսը:

Բացի այդ, սննդաբան Քոլին Քրիստենսենը պնդում է, որ բջջանյութի ցածրպարունակությամբ սննդակարգերը հաճախ առաջացնում են մակերեսային, անհանգիստ քուն: Ավելի շատ բջջանյութ ստանալու հեշտ միջոցը սովորական հացն ու մակարոնեղենը ամբողջական հացահատիկով փոխարինելն է:

Քնելուց առաջ մասնաագետները խորհուրդ են տալիս սալորաչիր, քանի որ դրանք պարունակում են կալցիում, մագնեզիում և վիտամին B6, որոնք օգնում են մելատոնինի արտադրությանը: Բալը ևս պարունակում է մելատոնին: Քրիստենսենը խորհուրդ է տալիս քնելուց առաջ խմել առանց շաքարի 100% -անոց բալի հյութ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում