Monday, 03 10 2022
12:15
Լուլա դա Սիլվան եւ Բոլսոնարուն անցել են Բրազիլիայում նախագահական ընտրությունների երկրորդ փուլ
Եվրամիության ներկայացուցչի խայտառակ գրառումը
Երկիրը չի կարող զարգանալ առանց գիտության. «Գիտության և տեխնոլոգիաների կոնվերգենցիայի» համաժողովը՝ Երևանում
Խայտառակություն է Երևանյան լճի աղբը
ՄՊՀ պատվիրակությունը մեկնել է Լեհաստան. մրցակցային մարմինների միջև համագործակցության հուշագիր կստորագրվի
Ի՞նչ է նշանակում՝ չեն թողնում իրենց ջրագծին միանանք. փակենք այգին, ասենք՝ մեր բարեկարգածն ա, չնայե՞ք
ՀՀ վարչապետը շնորհավորական ուղերձ է հղել Գերմանիայի կանցլերին
Հեղուկ գազի գինը – Հոկտեմբեր 3, 2022
6 ահազանգ` արգելափակված ավտոմեքենաների վերաբերյալ
Մաշտոց-Լուսավորիչ խաչմերուկի ապօրինի շինության մասով արձանագրություն կազմե՞լ ենք․ քաղաքապետ
11:00
Մակրոնը հայտարարել Է ԵՄ-ի երկրների հետ միասին ՌԴ-ի դեմ նոր պատժամիջոցների վրա աշխատելու պատրաստակամության մասին
10:51
Եղանակը Հայաստանում – Հոկտեմբեր 3, 2022
Տեղահանված քաղաքացիների ընտրական իրավունքի իրագործման համար Արցախում գործուն մեխանիզմներ կմշակվեն
Բենզինի և մյուս վառելիքների գինը – Հոկտեմբեր 3, 2022
10:37
Բադալյան եղբայրների նախաձեռնությամբ կվերականգնվի Թալինի սուրբ Կաթողիկե եկեղեցին
Տարադրամի փոխարժեք – Հոկտեմբեր 3, 2022
Թույլ չենք տալու հավասարության նշան դնել պատերազմական հանցագործության զոհի և հանցագործի միջև. Մարուքյանն արձագանքել է Կլաարին
Օրվա թիվը` 11 900
Լարսը բաց է բոլոր տրանսպորտային միջոցների համար
Լուրերի առավոտյան թողարկում 10:00
ԱԳՆ-ն Միրզոյան-Բայրամով հանդիպումից մանրամասներ է ներկայացրել
Պետք է մտածել տնտեսության և արտաքին գործընկերների դիվերսիֆիկացիայի ուղղությամբ
Օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա
09:30
Վլադիմիր Զելենսկին հեռախոսազրույց է ունեցել Ֆրանսիայի նախագահի հետ
Փախուստը ելք չէ, եթե չեն ուզում կռվել ընդդեմ Ուկրաինայի, թող կանգնեն ու այդ մասին ասեն, համակարգ փոխեն երկրում․ Արբակ Խաչատրյան
Ուկրաինայում ՀՀ դեսպանությունը շարունակելու է սերտ շփումը Ուկրաինայում ապրող ՀՀ քաղաքացիների հետ
Բյուջեն գրելիս հույսը դրել են նրա վրա, որ ՌԴ-ից եկածների ներդրումների ներհոսքը կշարունակվի և կապահովի տնտեսական երկնիշ աճ
Արարատ Միրզոյանի ժնևյան հանդիպումները
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
08:15
ԵՄ-ն կշարունակի ուժեղացնել Ռուսաստանի դեմ պատժամիջոցները. Շառլ Միշել

Սննդաբանն անվանել է քնի ժամանակ ճարպեր այրող սննդամթերքը

Բժիշկ, սննդաբան-էնդոկրինոլոգ Անժելիկա Չիժը վստահեցնում է, որ քաշ կորցնելու համար ամենևին էլ անհրաժեշտ չէ դատարկ ստամոքսով քնել: РИА Новости գործակալության փոխանցմամբ՝ նա «Բժիշկ Պիտեր» հարթակին ասել է այն մասին, թե ինչ է հարկավոր ուտել քնելուց առաջ:
Մասնագետը նշել է, որ մինչև կեսգիշեր օրգանիզմն արտադրում է ճարպ այրող հորմոն՝ սոմատոտրոպին:

«Դրա արտադրության համար հարկավոր է կատարել երկու քայլ. առաջին քայլ՝ քնելուց առաջ ուտել երկու խաշած ձվի սպիտակուց: Երկրորդ քայլ՝ քնել մինչև երեկոյան 11-ը: Առավոտյան կշեռքի վրա կտեսնեք, որ քաշը 300 գրամով պակասել է», – ասել է նա:

Բժիշկը նաև թվարկել է այն մթերքները, որոնցից չպետք է հրաժարվել նույնիսկ սննդակարգի հետևելու ժամանակ: Առաջին հերթին դրանց շարքին են դասվում սպիտակուց պարունակող մթերքները՝ հավ, հնդկահավ, ձուկ, ձու, ոչ յուղոտ միս: Դրանք կարևոր են ոսկորներն ու իմունային համակարգը ամրապնդելու, մաշկի վիճակը բարելավելու և հորմոններ արտադրելու համար:

Բացի այդ, չպետք է մոռանալ նաև բջջանյութի մասին, որով հարուստ են մրգերը, բանջարեղենը, լոբազգիները, հացահատիկը և կանաչեղենը: Հենց այդ սննդային մանրաթելերն են պատասխանատու մարսողական համակարգի բնականոն գործունեության, հագեցվածության զգացողությունը պահպանելու, սրտանոթային համակարգի հիվանդությունները, շաքարախտը և քաղցկեղը կանխարգելելու համար:

Էնդոկրինոլոգը նաև հիշեցրել է ջրային հավասարակշռության պահպանման կարևորության մասին:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում