Երևանի մամուլի ակումբի նախագահ Բորիս Նավասարդյանը խոսելով քարոզարշավի ընթացքում հեռուստաընկերությունների մշտադիտարկման մասին ասաց․ «Ես կարող եմ ասել, որ Հանրային Հեռուստաընկերությունը եւ Շանթը կարողացան բավականին հավասարակշռված լուսաբանում ապահովել՝ եթե խոսքը գնում է պաշտոնական քարոզարշավի օրերի մասին։ Չեմ կարող ասել, որ ինչ-որ կողմնակալություն կար Արմենիա եւ ԱԹՎ հեռուստաընկերությունների դեպքում, բայց ծավալով եւ հաճախականությամբ իրենք աչքի չէին ընկնում եւ դա արդեն ավանդական քաղաքականությունն է այդ հեռուստաընկերությունների»։