Thursday, 18 04 2024
Արգել գյուղի մոտ մեքենան շրջվել է. կա զոհ
«Հայաստանի իշխանություններից հստակ արձագանք ենք սպասում հայտնված վկայությունների վերաբերյալ». Զախարովա
14:10
ԱՄՆ Սենատը դադարեցրել է ներքին անվտանգության նախարար Մայորկասի իմփիչմենթը
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
13:50
ԱՄՆ-ի կողմից Հայոց ցեղասպանության ճանաչմանն ու դատապարտմանը պետք է հետևեն իրական հետևանքներ․ Ադամ Շիֆ
Ռուսաստանը երբեք ինքնակամ դուրս չի եկել իր ներկայության գոտուց. պարտադրված քա՞յլ, թե՝ գործարք
13:40
Կոնգրեսական Գուս Բիլիրակիսը տարածաշրջանում Թուրքիայի գործողություններն աններելի է համարում
13:30
Կոնգրեսական Մըքքլինթոքը Թուրքիային կոչ է արել ճանաչել Հայոց ցեղասպանությունը
13:20
Հայ ժողովուրդը կրկին ոտքի կկանգնի, ինչպես դա արեց Ցեղասպանությունից հետո․ ԱՄՆ կոնգրեսական
Սամվել Վարդանյանը տուժող է ճանաչվել
Հարավային Կովկասում խաղաղության հաստատման հարցում պատրաստ ենք աջակցել Հայաստանին. Լիտվայի վարչապետն՝ Ալեն Սիմոնյանին
Թբիլիսիում բողոքի ցույցերի երրորդ օրն է. կան ձերբակալվածներ
Հայաստանն ու Սաուդյան Արաբիան պայմանավորվել են խթանել կապերը թվային կառավարման ոլորտի առաջատար ընկերությունների միջև
13:00
Բրեդ Շերմանը կարևորում է ԼՂ-ից բռնի տեղահանվածներին տրամադրվող օժանդակության ընդլայնումը և Ադրբեջանին տրվող բոլոր օգնությունների կրճատումը
Միրզոյանը սաուդական կողմն առաջարկել է «ճանապարհային քարտեզ» փոխհամաձայնեցնել
ԼՂ-ից 330 ուսուցիչ մարզային դպրոցներում աշխատանքի է անցել առանց մրցույթի՝ 30% հավելավճարով
«Բրյուսովի համալսարան» անորոշ անունը ժամանակավրեպ է. այն պետք է վերադառնա իր նախկին կոչմանը
Թարգմանիչների խնդիր ունենք. Փաշինյանը` Բրյուսովի համալսարանի նոր ռեկտորին
Որ հիվանդությունների դեպքում է սահմանափակվում զինծառայությունը. ներկայացնում է ՊՆ նախարարը
Մարդու ուղեղում կիստա կա, բայց հնարավոր չէ իմանալ՝ իրենն է, թե տիպային կիստա է «քսերոքս» արած
Նորակառույց դպրոցները դասապրոցեսից հետո չեն կողպվելու՝ դառնալու են համայնքային կենտրոններ
12:30
Մինչև 1% cashback Wildberries-ում IDBank-ի քարտով վճարելիս
Արցախից բռնի տեղահանված 500 ուսուցիչ աշխատանքի է անցել ՀՀ դպրոցներում
Դպրոցներում առանձնացվել է վարչատնտեսական կառավարումը. «դե օրինակ թուղթը, կավիճը միատեսակ կլինեն»
12:20
Team-ը դարձել է CaseKey կրթական ակադեմիայի գործընկերը
12:10
Սահմանապահ Կոթիում նոր փողոցներ են լուսավորվել՝ ավտոմատ և հեռավար կառավարմամբ
Լուրերի օրվա թողարկում 12։00
36 կգ ոսկյա ձուլակտորների հափշտակման գործով 12 անձ է անցնում
Ու՞մ դիմաց է Ռուսաստանը մերկացնում Կովկասյան ճակատը
11:45
Դուբայի օդանավակայանում քաոսային վիճակ է ստեղծվել փոթորկի և հեղեղների հետևանքով

Հայաստանը կունենա ազգային «լոու քոսթ» ավիաընկերություն

Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի և «Էյր Արաբիա» ավիաընկերության միջև կնքված համաձայնագիրը կարևոր քայլ է ազգային ավիափոխադրողի ստեղծման ճանապարհին: Այս մասին այսօր՝ հուլիսի 14-ին, «Զվարթնոց» օդանավակայանում հայտարարեց Հայաստանի փոխվարչապետի պաշտոնակատար Տիգրան Ավինյանը՝ անդրադառնալով ազգային ավիաընկերության ստեղծման մասին համաձայնագրի ստորագրմանը:

«Սա ռազմավարական նշանակության ներդրումային ծրագիր է և մեծ հնարավորություններ է ստեղծում Հայաստանում ավիացիայի զարգացման համար», – ասաց Տիգրան Ավինյանը:

Հայկական նոր ազգային ավիաընկերության ստեղծման մասին համաձայնագրի ստորագրման արարողությանը մասնակցում էին Հայաստանի փոխվարչապետի պաշտոնակատար Տիգրան Ավինյանը և Արաբական Միացյալ Էմիրությունների ազգային փոխադրող «Էյր Արաբիա» ավիաընկերության տնօրենների խորհրդի նախագահ, շեյխ Աբդուլլահ բին Մոհամեդ ալ Թանին: Փաստաթուղթը ստորագրեցին Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ) ղեկավար Դավիթ Փափազյանը և «Էյր Արաբիա» ավիաընկերության տնօրեն Ադել Աբդուլլահ Ալ Ալին:

Տիգրան Ավինյանի խոսքով՝ ստորագրված համաձայնագրով ստեղծվելու է անկախ համատեղ ընկերություն, որը բազավորվելու է «Զվարթնոց» օդանավակայանում:

Ըստ նրա՝ որպես բյուջետային «լոու քոսթ» ավիաընկերություն՝ նոր ազգային ավիափոխադրողը նպաստելու զբոսաշրջության աճին և խթանելու է հարակից ոլորտների զարգացմանը: Իսկ Մերձավոր Արևելքի և Հյուսիսային Աֆրիկայի ամենախոշոր ընկերության և աշխարհում ֆինանսապես ամենաարդյունավետ ավիաընկերություններից մեկի՝ «Էյր Արաբիայի» հետ համագործակցությունը ծրագրին առավել մեծ գրավչություն է տալիս:

«Նոր ազգային ավիափոխադրողի ստեղծմամբ ընդլայնվելու են Հայաստանի քաղաքացիների օդային մատչելի և որակյալ ճամփորդության հնարավորությունները: Համոզված եմ, որ սա լինելու է հաջողված նախագիծ, որի արդյունքները տեսանելի են լինելու շատ կարճ ժամանակում», – նշեց փոխվարչապետի պաշտոնակատարը:

Հայաստանի քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանն էլ, մեծ ուրախությամբ արձանագրելով, որ վերջապես Հայաստանը կունենա ազգային «լոու քոսթ» (low cost) ավիաընկերություն, շեշտեց, որ ազգային ավիաընկերությունը ստեղծվում է ավիացիոն ոլորտի՝ աշխարհի մակարդակով լավագույն մասնագետների կողմից:

Ռևազյանի խոսքով՝ դժվար է հաջողակ ավիաընկերություն ստեղծելը, քանի որ այս ոլորտը շատ մրցակցային է: Այդ պատճառով իրենք ներգրավել են լավագույն մասնագետներին ներգրավել, որոնք կիսում են իրենց տեսլականը:

Իսկ Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ) ղեկավար Դավիթ Փափազյանը, պատասխանելով լրագրողի հարցին, պարզաբանեց, որ ազգային ավիաընկերությունը ոչ մի տեսակի արտոնություններ «չի ուզելու», բայց, միևնույն ժամանակ, միակ ընկերությունն է, որը ունենալու է «ազգային ավիափոխադրող» պիտակավորումը:

Հարցին, թե պետության մասնաբաժինը այս ընկերությունում 50 տոկոսից բարձր է լինելու, թե 50 տոկոսից ցածր, Դավիթ Փափազյանը պատասխանեց, որ հայկական փաթեթը «50+» տոկոս է, բայց որոշում ընդունելու փաթեթը կլինի «Էյր Արաբիայի» ձեռքին:

«Երկար ժամանակ բանակցել ենք գործընկերների հետ և եկել ենք այն եզրակացությանը, որ որոշում ընդունելու փաթեթը պիտի լինի արաբական ընկերության ձեռքին: Դա իմ նախաձեռնությունը», – պարզաբանեց ԱՆԻՖ-ի ղեկավարը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում