Thursday, 29 07 2021
Թբիլիսիի հանրապետական հիվանդանոցը ընդունում է կորոնավիրուսով վարակված երեխաների՝ այլ հիվանդանոցներում տեղերի բացակայության պատճառով
Երկրաշարժ Գեղարքունիքի մարզի Շորժա գյուղից 3 կմ հյուսիս-արևելք
«Հարցի գինը»․ Երևանը դիտարկում է Մոսկվայի՞ պահանջը
21:52
Տոկիո-2020-ի ընթացքում մեկնարկում է «Ucom Sport Challenge» սպորտային մարզաձևերի մրցույթ-մարտահրավերը
Մուտք ենք գործել տուրբուլենտության փուլ իրավիճակը կարող է էլ ավելի սրվել
Անտառային հրդեհները ազգային աղետ են Թուրքիայի համար․Իբրահիմ Քալին
Վրաստանի ընդդիմության առաջնորդ Նիկա Մելիան հրաժարվել է պատգամավորական մանդատից
21:20
ԱՄՆ պետքարտուղարությունը հայտարարել է Վրաստանում քաղաքական ճգնաժամի վերադարձի սպառնալիքի մասին
21:10
Հորդառատ անձրևները Ճապոնիայում սողանքների վտանգ են ստեղծել
21:00
Կորոնավիրուսով վարակվածների թիվն աշխարհում գերազանցել է 196 միլիոնը
20:50
ԱՄՆ-ը շահագրգռված է կորոնավիրուսի ծագումնաբանությունը պարզելու համար
Ադրբեջանցիները պարբերաբար կրակում են Վերին Շորժա գյուղի և սարատեղիի ուղղությամբ. ՄԻՊ
Ժողովուրդը ոչ մի քաղաքական ուժի մանդատ չի տվել սահմանների պաշտպանությունը օտար պետությանը վստահելու հարցում
20:20
Համանախագահները կոչ են անում ՀՀ-ին և Ադրբեջանին անհապաղ ապաէսկալացնել իրավիճակը
20:10
Բլինկենը հայտարարել Է, որ միջուկային գործարքի շուրջը բանակցությունները չեն կարող հարատեւ լինել
Հանուն Հանրապետության Կուսակցությունը խստորեն դատապարտում է ՌԴ-ի կողմից ՀՀ դեմ վարվող քաղաքականությունը
19:50
Պակիստանում կան ուժեր, որոնք ցանկանում են կրկնել թալիբների փորձը. Քաբուլով
Կրակային պարապմունքին զինծառայողները դրսևորել են բարձր պատրաստվածություն
Մեր ֆիզիկոսները ունեն պոտենցիալ անգամ նոր զենք ստեղծելու․ պետք է զարգացնենք ֆիզիկան Հայաստանում
19:20
ԱՄՆ-ում վերաքննիչ դատարանը մերժել է Էրդողանի թիկնապահների գործը կասեցնելու պահանջով թուրքական կողմի բողոքը
Ուժի կիրառումն անընդունելի է. Ստանիսլավ Զասը հայ-ադրբեջանական սահմանին տիրող իրավիճակի մասին
Բաղդադի «կանաչ գոտին» հրթիռակոծման է ենթարկվել
ՀՀ ԱԱԾ-ն ավարտել է ազգային թշնամանք հարուցելու դեպքով քննվող քրեական գործի նախաքննությունը
18:48
Տոկիո-2020․ Մեդալների ընդհանուր հաշվարկը խաղային օրվա ավարտից հետո
Human Rights Watch-ը դատապարտել է Բաքվում հայ գերիների ապօրինի քրեական հետապնդումները
18:33
Իրանը պատրաստ է աջակցել Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև խաղաղության վերականգնմանը
Նոր որոշմամբ ռեկտոր ընտրվելու համար այլևս դոկտորի աստիճանը և պրոֆեսորի կոչումը պարտադիր չի լինի
Սահմանազատման նպատակներից է՝ Արցախն Ադրբեջանի մաս ճանաչելը
18:09
Նոր տուն՝ նոր հույսերով
ԱՄՆ պետքարտուղարության հետաքրքիր արձագանքը սահմանային բախումներին

Սննդաբանը պատմել է, թե ինչպես ճիշտ սնվել՝ չհրաժարվելով ձեր սիրելի ուտեստներից

Բրիտանացի սննդաբան Քերի Մեյջորը պատմել է, թե ինչպես ճիշտ սնվել՝ չհրաժարվելով ձեր սիրած կերակուրներից և չտառապելով կալորիաների հաշվարկից: Նա Instagram- ում ներկայացրել է իր ցուցումները:

Փորձագետը բացատրել է, որ սնունդը բաժանվում է հինգ հիմնական խմբի՝ բարդ ածխաջրեր, սպիտակուցներ, մրգեր և բանջարեղեն, կաթնամթերք, ճարպեր և յուղեր: Ձեր սնունդը բարելավելու համար բավական է ամեն օր ուտել բոլոր հինգ խմբերի սնունդ, և ճիշտ այնքան, որքան պահանջվում է:

Ըստ Մեյջորի՝ բարդ ածխաջրերով հարուստ սննդի մեկ բաժնի չափը որոշելը շատ պարզ է. դրա ծավալը պետք է համեմատելի լինի բռունցքի չափի հետ: Նույն կանոնը վերաբերում է սպիտակուցներով հարուստ սննդին: Ակտիվ կենսակերպի դեպքում չափաբաժինը կարող է փոքր-ինչ ավելացվել:

Սննդաբանը խորհուրդ է տալիս բանջարեղենի մեկ բաժին համարել մի քանի բուռ կամ մեկ ափսեի երրորդից կեսը, և մրգերի համար մեկ բաժին՝ միջին չափի մրգերը, որոնք կշռում են մոտ 80 գրամ: Ամեն օր պետք է ուտել հինգ բաժին միրգ կամ բանջարեղեն, գերադասելի է՝ տարբեր:

Ըստ Մեյջորի՝ ճարպի կամ յուղի մի բաժինը բութ մատի չափ է: Կաթնամթերքը կարող է ներառված չլինել յուրաքանչյուր կերակրի մեջ, բայց օրական անհրաժեշտ է երկու-երեք բաժին: Դրանց չափը կախված է կոնկրետ արտադրանքից:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում