Sunday, 06 10 2024
Գևորգ Պապոյանը մասնակցել է Արենի գինու փառատոնին
Բաքուն չի «ընդունում» Հայաստանի ՍԴ որոշումը և շարունակում է կոպիտ միջամտությունը
Հայաստանը պետք է լուծի իր Սահմանադրության տարածքային պահանջների հարցը․ Ամիրբեկով
Արարատում ուսուցչուհին ջրի շշով հարվածներ է հասցրել աշակերտներին. երեխաները մարմնական վնասվածքներ են ստացել
Իսրայելը պարտավոր է և իրավունք ունի պատասխանել Իրանի հրթիռային հարձակմանը․ Նեթանյահու
Երևանցիները նվեր ունեին Դիլիջանին․ Տիգրան Ավինյան
Իսրայելի բանակը խոստովանել է, որ իրանական հրթիռները խոցել են երկու ավիաբազա
«Ինչպիսի խայտառակություն»․ Նեթանյահուն արձագանքել է Մակրոնի հայտարարությանը
Ղազախստանում ավարտվել են ՀԱՊԿ «Անխորտակելի եղբայրություն-2024» զորավարժությունները
«Սուրբ Հովհաննես» մատուռի մոտ վնասվածք ստացած քաղաքացին հոսպիտալացվել է
Լիբանանի առողջապահության նախարարությունը հայտնում է 25 զոհի մասին Իսրայելի ռմբակոծությունների հետևանքով
Ֆրանկոֆոն երկրները բանաձև են ընդունել՝ համերաշխություն հայտնելով Հայաստանին և աջակցություն՝ խաղաղության գործընթացին
22:20
Ֆրանսիան Իսրայելին զենք չի մատակարարում. Մակրոն
Ստրասբուրգում կայացել է ԵԽԽՎ աշնանային նստաշրջանը
Իրանը «պայթեցնել» ներսի՞ց
Իրանն իր հրթիռային հարվածով դաս տվեց Իսրայելին. Ասադ
Նպատակները, որոնց հիման վրա ձևավորվեց ԵԱՏՄ-ն, չեն իրագործվում
Հաջիևը Բաքվի դեմ պատժամիջոցներ պահանջող ԱՄՆ կոնգրեսականներին մեղադրել է կողմնակալության համար
Պուտինի վերջին այցը Բաքու փոխել է հայ-ադրբեջանական բանակցային գործընթացի տրամաբանությունը
Ադրբեջանցի պատգամավորները Բայրամովին խնդրել են խզել ԱՄՆ-ի հետ համաձայնագրերը և կասեցնել ԱՄՆ ՄԶԳ նախագծերը
Փաշինյան-Տրյուդո. ո՞ւմ քայլերն է ակնկալում Կանադան խաղաղության առաջընթացի համար
Հեզբոլլահը հարվածել է իսրայելական Սախնինում գտնվող ռազմական համալիրին
Վարչապետը մասնակցել է ՖՄԿ լիագումար նիստերին
ԱՄՆ-ը պետք է վերանայի իր դիրքորոշումը Ռուսաստանի և Ուկրաինայի հարցում. Քուրթուլմուշ
«Բազմաղբյուրի» ջրատարը վնասվել է․ Էջմիածնում և մի շարք գյուղերում ժամանակավորապես ջուր չի լինի
19:45
Լիբանանում և Գազայի հատվածում հրադադարի նախաձեռնություններ կան. Արաղչի
Խաշթառակում ավտոմեքենան դուրս է եկել ճանապարհի երթևեկելի հատվածից և գլորվել ձորը. կա տուժած
Սիրիան BRICS-ին անդամակցության հայտ է ներկայացրել
Ակնկալում ենք ՆԱՏՕ-ի հետ գործընկերության ամրապնդում և մեր պաշտպանական ներուժի բարձրացում. ՀՀ ԱԳՆ
Իսրայելի ռազմաօդային ուժերը նոր հարվածներ են հասցրել Բեյրութում «Հեզբոլլահի» թիրախներին

Ոչ թե ճիշտ էր հենց սկզբից դիմել ՄԱԿ-ի ԱԽ, այլ անհրաժեշտ էր. ընդ որում, դա պետք է արվեր նախքան ՀԱՊԿ-ին դիմելը

«Առաջին լրատվական»-ի հարցերին պատասխանել է միջազգային իրավունքի մասնագետ Արա Խզմալյանը

 Օրերս խորհրդարանում Նիկոլ Փաշինյանը խոսեց ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհուրդ դիմելու մասին: Արդյոք ճիշտ չէր Սյունիքում և Գեղարքունիքում իրավիճակը լարվելու հենց առաջին պահից դիմել ՄԱԿ-ի ԱԽ: Դա ի՞նչ ընթացակարգ է իրենից ենթադրում:

Ճիշտ էր առնվազն միջազգային տեսանկյունից ՄԱԿ-ին դիմելը, քանի որ դա առնվազն ինչ-որ լուծման հնարավորություն է ստեղծում և որոշակի պահանջների մեկնարկման ապացույց է հանդիսանում: Ոչ թե ճիշտ էր հենց սկզբից դիմել ՄԱԿ-ի ԱԽ, այլ անհրաժեշտ էր:  Առնվազն պետք է քննարկվեր այդ հարցի շուրջ որոշում ընդունել-չընդունելու հարցը: Երաշխավորված չի, որ ՄԱԿ-ի ԱԽ-ում որոշակի բանաձև կքննարկվեր, և երաշխավորված չի, որ որոշում կկայացվեր, բայց առնվազն նման հնարավորություն կլիներ: Առնվազն Ֆրանսիան որպես Անվտանգության խորհրդի մշտական անդամ, իր պատրաստակամությունը հաստատել էր, դա նշանակում է, որ ոչ թե տեսական, այլ իրատեսական շանսեր ունեինք:

Ընդհանրապես ՄԱԿ-ի ԱԽ բանաձևերն ինչպիսի՞ ուժ ունեն, որովհետև այս օրերին շատերն են նշում, որ եթե անգամ ՄԱԿ-ի ԱԽ-ն բանաձև ընդուներ, արդյոք այդ բանաձևերը Ադրբեջանի համար հիմք էր լինելու:

ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհուրդը երկու տեսակի բանաձևի կարող է ընդունել. Պարտադիր ուժ ունեցող բանաձև և դեկլարատիվ բանաձև: Հատկապես երբ միջազգային խաղաղության ու անվտանգությանը սպառնացող իրավիճակներում, իսկ դա մեր դեպքն է, ԱԽ-ն իրավունք ունի ընդունելու պարտադիր ուժ ունեցող բանաձևեր՝ ՄԱԿ-ի կանոնադրության 7-րդ գլխի համաձայն: Նման բանաձևի ընդունման դեպքում առնվազն միջազգային պարտավորություններ են առաջանում այդ բանաձևի շրջանակներում: Թե բանաձևն ինչ պահանջ կպարունակի իր մեջ, դրանից կախված կլինեն համապատասխան հետևանքներ: Այն փաստը, որ բանաձև կընդունվեր, ինչը չի երաշխավորում, որ այն կկատարվեր, բայց դա առնվազն ենթադրում է ա) որոշակի զսպվածության հավանականություն, բ) տալիս է լրացուցիչ իրավական հիմքեր պահանջներ ներկայացնելու և դիվանագիտական հարթությունում օգտագործելու համար:

Կարո՞ղ ենք ասել, որ դիմելու առումով ամեն օրը ուշացած է: Եթե հիմա դիմենք ՄԱԿ-ի ԱԽ, ուշացած չի՞ լինի:

Ուշացած է, բայց ուշ չէ դիմելու համար:

Ինչպես եք գնահատում փաստը, որ ՀԱՊԿ-ն իր լիազորությունները որևէ կերպ գործի չդրեց և որևէ քայլ չարեց իր անդամ Հայաստանին աջակցելու համար: Արդյոք դա չէ հիմքը, որ մենք կարող ենք հանգիստ դիմել ՄԱԿ-ի ԱԽ:

Իրականում ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհրդին դիմելը տրամաբանորեն պետք է նախորդի ՀԱՊԿ-ին դիմելուն, որովհետև առաջնային մանդատը հենց ՄԱԿ-ի Անվտանգության խորհրդին է պատկանում, ոչ թե ՀԱՊԿ-ին: Երկրորդ, Հայաստանը իմ տեղեկություններով ՀԱՊԿ-ին դիմել է ընդամենը իրավիճակի շուրջ խորհրդակցություններ իրականացնելու պահանջով: Դա չի ենթադրում որևէ ռազմական աջակցություն: Հայաստանը ռազմական աջակցության հարցով ՀԱՊԿ-ին չի դիմել:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում