Monday, 05 12 2022
01:04
Մունդիալ-2022. Բրազիլիան քառորդ եզրափակչում է
01:00
Հարավաֆրիկյան Հանրապետությունում մկրտությունից հետո գետում հայտնաբերվել է 14 մարդու դի
Բրնձի գներն աճել են 9.2, մակարոնեղենինը՝ 28.1 տոկոսով
Ճանապարհային դեպարտամենտից վստահեցնում են՝ ավտոճանապարհները 24-ժամյա ռեժիմով մաքրում են ձյունից
«Հրազդան» ԲԿ-ում նորածին է մահացել, մայրը տեղափոխվել է վերակենդանացման բաժանմունք
Քննարկվել են էներգետիկայի, տրանսպորտի և ջրային ոլորտներին վերաբերող հարցեր
Լաչինի միջանցքում ադրբեջանական մաքսակետ տեղադրելու լուրը իրականությանը չի համապատասխանում. Արցախի ԱԽ
«Առաջին» լրատվական-վերլուծական թողարկում
Արցախը Հայաստանի հետ կապող միջանցքում ադրբեջանցիներ չեն լինելու․ ԱՀ ԱԱԾ
Եթե Վոլկովն անձամբ է գնացել այդ մարդկանց դիմավորելու՝ նշանակում է խաղաղապահները տեղյակ էին ակցիայից
Պուտինը Mercedes-ով անցել է Ղրիմի կամրջով
ԲՏԱ փոխնախարարի գլխավորած պատվիրակությունը կմեկնի Մոսկվա
Երևանը պետք է ԱՄՆ-ին հստակ բացատրի՝ որտեղ է ինքը և ինչ է ուզում
ՊԵԿ պատվիրակությունը մասնակցել է «Հարկերը և կայուն զարգացման նպատակները» երկխոսությանը
Եթե ռուսները ծախեն Լաչինի միջանցքը, շամպայնի փականի նման պետք է դուրս շպրտվեն Հայաստանից
21:53
Մունդիալ-2022. Խորվաթիան դրամատիկ պայքարում հաղթեց Ճապոնիային
Մարզերում անշարժ գույքի վարձակալության գործարքներն աճել են
Ռուսական խաղաղապահ զորախմբի պատասխանատվության գոտում միջադեպեր չեն գրանցվել
Գեղարքունիքի մարզում փակ ճանապարհներ չկան
21:10
Ճապոնիայում ձերբակալվել են երեխաներին խոշտանգած մանկապարտեզի աշխատակիցները
21:00
ՀԴԲ տնօրենը խոսել է Tiktok-ի վտանգներից
«Մանկական Եվրատեսիլ 2022»-ի մասնակիցներն ազդարարեցին մրցույթի մեկնարկը՝ վառելով Երևանի գլխավոր տոնածառի լույսերը
Հանրապետությունում կան դժվարանցանելի ճանապարհներ
Հայաստանում գնաճը նոյեմբերի դրությամբ կազմել է 8.8 տոկոս
Արցախը Հայաստանի հետ կապող միջանցքում ադրբեջանական հենակետ տեղադրելու մասին լուրերը կեղծ են. Արցախի ԱԱԾ
20:10
Լեհաստանը լիովին աջակցում է ԵՄ-ի և ՆԱՏՕ-ի անդամ դառնալու Վրաստանի ցանկությանը
Օրվա թիվը` 1.540.000
Հունվար-նոյեմբեր ամիսներին Հայաստան այցելած զբոսաշրջիկների թիվը գերազանցել է 1.5 միլիոնը
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Ադրբեջանի նախագահն ընդունել է Թուրքիայի ռազմական ղեկավարությանը

Դեկտեմբերի 32-ին, 33-ին որևէ բան չապահովագրեք, դա ուշ կլինի

Ավտոմեքենաների օգտագործումից բխող պարտադիր ապահովագրության համակարգը դեռ չմտած ձախողվում է:
Թեև ԱՊՊԱ (ավտոմեքենաների պատասխանատվության պարտադիր ապահովագրություն) պոլիսներ ձեռք բերելու ժամկետի կեսն արդեն լրացել է, սակայն պայմանագրեր կնքվել են ավտոմեքենաների ընդամենը 10%-ի համար:
«Ցավոք, այժմ մենք չունենք այն տեմպը, որը ցանկալի էր ունենալ ԱՊՊԱ պոլիսներ ձեռք բերելու համար: Ցավոք, առայժմ ավտոմեքենաների սեփականատերերի ընդամենը մինչև 10%-ն է ձեռք բերել պոլիսներ, այնինչ մինչև հունվարի 1-ը մնացող ժամանակահատվածը շատ քիչ է: Մենք բոլորին ակտիվորեն կոչ ենք անում ձեռք բերել այդ պոլիսները, քանի որ օրենքը գործելու է: Բոլոր պետական կառույցները, այդ թվում ոստիկանությունը պատրաստ են դրանք կիրառելու», – երեկ հայտարարեց ԿԲ փոխնախագահ, Ավտոապահովագրողների բյուրոյի խորհրդի նախագահ Վաչե Գաբրիելյանը: Նա հույսը չի կորցրել, որ մեքենաների մնացած 90%-ը կապահովագրվի մինչև հունվարի 1-ը: Գաբրիելյանի հույսի աղբյուրը Ռուսաստանի փորձն է: «Կար սպասում, որ դեկտեմբերի 8-ի ընտրություններով ինչ-որ բան կարող է փոխվել, սակայն երբ ընտրություններից հետո հասկացան, որ փոփոխություններ չեն լինի, Ռուսաստանի մեքենաների գերակշիռ մասը երևի ապահովագրվեց վերջին 20 օրերի ընթացքում», – ասաց Գաբրիելյանը: Սակայն Հայաստանում դեկտեմբերին ընտրություններ չկան, ուստի հայտնի չէ, թե որոնք են հայերիս «սպասելու» հիմնական պատճառները: Բանն այն է, որ ո՛չ ապահովագրական գործակալների պակաս կա, ո՛չ էլ ինֆորմացվածության: Եթե նախորդ տարի Հայաստանում կային մինչև 100 ապահովագրական գործակալներ, ապա այսօր նրանց թիվը անցնում է 3000-ից: Բացի այդ, ըստ Ավտոապահովագրողների բյուրոյի գործադիր տնօրեն Վահան Ավետիսյանի` չկա այդպիսի մարզ և քաղաք, որտեղ ապահովագրական ընկերությունները ներկայացված չլինեն առնվազն մեկ գրասենյակի տեսքով, իսկ բոլոր շրջաններում կան գործակալներ: «Մեր հարցումները վկայում են, որ չտեղեկացված մարդիկ, որ ընդհանրապես չգիտեն, թե սա ինչ է, չկան», – ասում է Վ.Գաբրիելյանը: Այնպես որ, խնդիրը, ինչպես խոստովանում են ԿԲ ներկայացուցիչները, ավտոօգտագործողների մեջ է, որոնք «սպասում են» չգիտես ինչի: Սակայն նշենք, որ բազմաթիվ փորձագետներ այդ «սպասողականության» շատ կոնկրետ պատճառ են նշում, որը մասնագիտական հետևյալ ձևակերպումն ունի` «բնակչության համատարած անվստահություն պետական ինստիտուտների նկատմամբ»: Եթե ավելի կոպիտ ասենք` մարդիկ պարզապես չեն ուզում որևէ գործ ունենալ այս իշխանությունների հետ: Անկախ նրանից, թե ինչ համակարգ է ներդրվում` լինի դա պարտադիր կուտակային կենսաթոշակային կամ պարտադիր ավտոապահովագրական, և անկախ նրանից, թե որքանով են այդ համակարգերի մոդելները կատարյալ, միևնույն է, հայաստանցիների ճնշող մեծամասնությունը չի վստահում որևէ բանի, որը կապված է իշխանության հետ: Նման փոփոխությունների ձախողման գլխավոր պատճառը հենց անվստահությունն է: Նույնիսկ այսօր, եթե հրաշք պատահի, և մարդիկ անսան ԿԲ փոխնախագահի հորդորներին ու վազեն իրենց մեքենան ապահովագրելու, ապա տեխնիկապես դա անհնար չի լինի: «Կան 3 հազարից ավելի գործակալներ և չապահովագրված մոտավորապես 360-380 հազարի կարգի մեքենա (կապված նրանից, թե որքան մեքենա հաշվառումից կհանվի): Եթե այդ գործակալներից յուրաքանչյուրը օրական մի քանի մեքենա ապահովագրի, և եթե խոշոր կազմակերպություններն էլ ավտոմեքենաների ցուցակներով ապահովագրվեն, կարողությունների խնդիր` որպես այդպիսին չի առաջանա: Խնդիրն այն է, որ մարդիկ անընդհատ սպասում են: Ես ուզում եմ բոլորին կոչ անել, որ դեկտեմբերի 32-ին, 33-ին որևէ բան չապահովագրեն, դա ուշ կլինի», – հորդորում-սպառնում է Վ.Գաբրիելյանը` հավելելով, որ ապահովագրական ընկերությունները կաշխատեն նաև շաբաթ օրերին, երբեմն նաև կիրակի օրերին: Պարզապես մարդիկ սկզբունքորեն չեն շտապում, նույնիսկ այն պարագայում, երբ հսկայական տուգանքներ են դրված ԱՊՊԱ պոլիսներ ձեռք չբերելու համար: Ընդ որում, եթե մեքենայի սեփականատերը չունի պոլիս և չի էլ օգտագործում մեքենան, միևնույն է, դարձյալ տուգանվելու է յուրաքանչյուր 10 օրվա համար 5000 դրամով: Եվ որքան սկզբունքորեն «չշտապող» են մեքենաների սեփականատերերը, այդքան էլ սկզբունքային են իշխանությունները, որոնք միտք չունեն երկարաձգելու պոլիսների ձեռքբերման վերջնաժամկետը: «Հավանականությունը, որ կառավարությունը կհետաձգի ժամկետը, զրոյական է, քանի որ ժամկետը սահմանված է օրենքով: Իսկ մենք ունենք չափազանց քիչ թվով նստաշրջաններ մինչև տարվա վերջ, որոնք ծանրաբեռնված են օրակարգային հարցերով, այդ թվում բյուջեի քննարկումներ, կենսաթոշակային բարեփոխումներ և այլն, որի հետևանքով այն հավանականությունը, որ կառավարությունը հապշտապ կարգով օրենսդրական նախաձեռնությամբ կմտնի պառլամենտ` հետաձգման հարցով, ես կարծում եմ, որ իրատեսական չէ», – հայտարարեց ԿԲ փոխնախագահը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում