Sunday, 18 04 2021
00:00
Թագավորական ընտանիքի անդամները սառն են դիմավորել արքայազն Հարիին
23:45
Իսրայելն ու Հունաստանը խոշորագույն պաշտպանական պայմանագիր են կնքել
23:30
Վիկտորիա Բեքհեմն իր ծննդյան օրը նշել է Մայամիում՝ Քիմ Քարդաշյանի հետ
23:15
Իրանում ուժեղ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
23:00
Բիթքոինի գինը նվազել է գրեթե 11%-ով
ՌԴ ԱԳՆ-ն անհեթեթություն է համարել չեխական Վրբետիցայում պայթյունին Ռուսաստանի առնչության մասին հայտարարությունները
Խոշոր վթար Լոռիում. 3 մեքենաների բախման հետևանքով կա 8 վիրավոր, այդ թվում՝ երեխա
22:15
Եղիսաբեթ II-ը ամուսնու դագաղի վրա մանկության մականունով ստորագրված նամակ է թողել
22:00
Սյունիքի հարցով Իրանի հետ կա շահերի հստակ համընկնում. Թեհրանի հետ կարելի է խոսել նաև ռազմագերիների հարցով
Չեխիայի դեսպանին կանչել են ՌԴ ԱԳՆ
Ընդդիմությունը կեղտն ու մաղձը այլ տեղ պիտի թափի, այս իրավիճակը լավ տեղ չի տանում․ Վլադիմիր Առաքելյան
21:30
Մակրոնը հրաժարվել է ռուսական պատվաստանյութ պատվիրել
Միայն մեծ նպատակներն այսօր մեր հասարակությանն ավելի լավը կդարձնեն․ Գոռ Հարությունյան
«Մենք պիդ կանգնինք». Նոր երգ և տեսահոլովակ
Իտալական ընկերությունը հերքել է մասնակցությունն Ադրբեջանի նախագծին. Վենետիկում ՀՀ պատվո հյուպատոսություն
Երևանում շղթայական ավտովթար է տեղի ունեցել. վիրավորները տեղափոխվել են հիվանդանոց
20:15
ԱՄՆ-ը կապ չունի Բելառուսում հեղաշրջման հետ կապված որևէ դավադրության հետ. Պետդեպ
20:00
Եգիպտոսում ուղևորատար գնացքը դուրս է եկել գծերից. կան զոհեր
Մահացել է Ֆրանսիայի Հայ վետերանների և դիմադրության մարտիկների ազգային ասոցիացիայի դրոշակակիր Աշոտ Շմավոնյանը
Մոսկվայի գլխավոր մանկաբույժն անվանել է խաղալիքների ամենավտանգավոր մասերը
ԱԱԾ-ն հերքում է «Ամերիաբանկի» խորհրդի նախագահին բերման ենթարկելու և հարցաքննելու լուրը
19:00
ԱՄՆ-ը հայտնել է, թե քանի զինվորական կմնա Աֆղանստանում սեպտեմբերի 11-ից հետո
Հայաստանում սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ, եղանակը կտաքանա 8-10 աստիճանով
18:30
Ֆրանսիան կարանտին է սահմանել չորս երկրներից ժամանողների համար
18:15
Բրիտանական նավատորմի նավերը կմտնեն Սև ծով
Մեր գեներալները հացթուխ ու կոշկակար են․ եթե ես լինեի վարչապետ, վաղուց առաջարկել էի պագոնները պոկել
Պատրաստվել հաղթանակի՝ քիչ խոսելով պատերազմի մասին
17:50
Արքայազններ Հարին և Ուիլյամը միասին զբոսնել են պապի հուղարկավորությունից հետո
Ալիևը ձգտում էր վերադարձնել ողջ Ղարաբաղը ու ստորագրել վերջնական փաստաթուղթ և, քանի որ դա տեղի չունեցավ, անցնում է հակահարձակման
Մարսի վրա ուղղաթիռի առաջին թռիչքը նախատեսված է ապրիլի 19-ին

Անվտանգ, անխափան ուղևորափոխադրում. Երևանի մետրոպոլիտենի ղեկավարն անդրադարձել է կառույցի անցած ուղուն

Երևանի մետրոպոլիտենի 40 տարվա գործունեության գլխավոր ձեռքբերումներից է անվտանգ ու անխափան ուղևորափոխադրումներ կազմակերպելը: «Արմենպրես»ի մամուլի սրահում հրավիրված ասուլիսում այս մասին նշեց Կարեն Դեմիրճյանի անվան «Երևանի Մետրոպոլիտեն» ՓԲԸ-ի տնօրենի ժ/պ Գևորգ Ավետիսյանը:

«Ես կառանձնացնեի նաև մեր աշխատակիցների միահամուռ և սրտացավ աշխատանքը: Օգտվելով առիթից՝ ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել բոլոր աշխատակիցներին, որոնց ջանքերի շնորհիվ մենք այսօր մետրոպոլիտենում ունենք անխափան երթևեկություն: Նաև շնորհակալություն եմ հայտնում այն ժամանակի համար, որ մեր աշխատակիցներն անշահախնդիր տվել են մետրոպոլիտենին»,-ասաց Գևորգ Ավետիսյանը:

1966-1970 թվականներին Երևանի համար ամենահրատապ հարցերից էր մարդատար տրանսպորտի շուտափույթ կարգավորումը: Խնդիրը կապված էր այդ տարիներին բնակչության աճի աննախադեպ տեմպով: Մշակված Երևանի նոր հատակագծի համաձայն՝ մետրոպոլիտենի միջոցով բնակչության տրանսպորտային սպասարկումն ամենաարդյունավետն էր դիտվում և համապատասխանում էր մայրաքաղաքի զարգացման հեռանկարին: 1971 թվականին ստացվեց ստորգետնյա արագընթաց տրամվայի շինարարության թույլտվությունը, ապա 1977 թվականին նաև համաձայնություն տրվեց, որ այն վերափոխվի մետրոպոլիտենի շինարարության: Նախ` սկսեցին աշխատել նախագծողները, ապա՝ նաև շինարարները: 1981 թվականի մարտի 7-ին տեղի ունեցավ Երևանի մետրոպոլիտենի բացման հանդիսավոր արարողությունը: Ներկայում մետրոպոլիտենն ունի ավելի քան 12 կմ ընդհանուր շահագործվող երկարության գիծ, 10 կայարան: 2010 թվականին ստորագրվեց Հայաստանի Հանրապետության և Եվրոպական վերակառուցման և զարգացման բանկի միջև համաձայնագիր: Դրանով սկիզբ դրվեց «Երևանի մետրոյի վերականգնման ծրագրին», որին միացան Եվրոպական ներդրումային բանկը և Եվրամիության հարևանության աջակցության ծրագիրը:

«Աշխատանքները բաղկացած են մի քանի փուլից: Առաջին փոլով աշխատանքներն ավարտված են, երկրորդ փուլն ընթացքի մեջ է:  Առաջին փուլի ժամանակ արդիականացվել են շարժակազմերը, ստեղծվել է վագոնների լվացման կենտրոն, մեքենավարների կենտրոն, կատարվել են նման այլ ներդրումներ: Երկրորդ փուլի աշխատանքները վերաբերում են դրենաժային թունելին ստորջրյա ջրերի հեռացմանը»,-ասաց Գևորգ Ավետիսյանը:

Երևանի մետրոպոլիտենի շարժակազմի հետ կապված կան բազմաթիվ խնդիրներ: Տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար Գևորգ Ավետիսյանը նշեց, որ դրանք իրենց ամենօրյա ուշադրության կենտրոնում են:  Նա ընդգծեց, որ այն սարքավորումները, համակարգերը, որոնք իրենք իրենց սպառել են պետք է փոխարինվեն նորերով: Շատ դեպքերում որպես սարքավորումներ, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ արդեն իսկ արտադրությունից դուրս են եկել, սպասարկող անձնակազմի համար առաջացնում են խնդիրներ: Չնայած դժվարություններին, գնացքները գիծ դուրս գալուց առաջ հմուտ մասնագետների կողմից ենթարկվում են տեխնիկական զննման:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում
new adriver("adriver_banner_525093214", {sid:216038, bt:52, bn:28});