Monday, 19 04 2021
Սանկտ Պետերբուրգում ավելի քան 5 կգ քաշով աղջիկ է ծնվել
Ստեփանակերտում առաջիկա երկու տարվա ընթացքում ավելի քան 1000 բնակարան կշահագործվի. Արայիկ Հարությունյան
00:30
Աշխարհում COVID-19-ով վարակվածների թիվն անցել է 142.3 միլիոնից
Հինգ երկրների փորձագետներ քննարկել են Պարսից ծոց-Սև ծով տրանսպորտային միջանցքի ստեղծման համաձայնագրի նախագիծը
00:10
COVID-19-ի դեմ պատվաստված անձնակազմը կուղևորվի Միջազգային տիեզերակայան
Նշվել է ՀՀ ԶՈՒ ինժեներասակրավորային զորամասերից մեկի կազմավորման տարեդարձը
23:50
Աշխարհում Covid-19-ի հիվանդացության մակարդակը շարունակում է աճել 8-րդ շաբաթը շարունակ. ԱՀԿ
ՀՀ ԶՈՒ ԳՇ սպաները հանդիպել են պատերազմի մասնակիցների հարազատների հետ
Սուրեն Պապիկյանը՝ Ջերմուկում սպասվող ներդրումների մասին
23:30
Քեյփթաունում բռնկված հրդեհն ահագնանում է. այն մարելու ուղղությամբ աշխատում է շուրջ 5 հազար հրշեջ
ԱՄԷ-ն հումանիտար օգնություն է հատկացրել Վայոց Ձորի մարզի սոցիալապես անապահով ընտանիքներին
Ջրականի շրջանում հայտնաբերվել է մեկ զինծառայողի աճյուն
Ռոմանոս Պետրոսյանը ՀՀ-ում Ղազախստանի դեսպանի հետ քննարկել է շրջակա միջավայրի ոլորտում փոխգործակցության հեռանկարները
Արցախում իրականացվող ականազերծման ծրագրերն Ադրբեջանը փորձել է միշտ արգելափակել. Սոս Ավետիսյանի ելույթը՝ ԵԽԽՎ-ում
23:00
Պուտինն ու Բայդենը բանակցություններ չեն ծրագրում Կլիմայի հարցով գագաթնաժողովի ընթացքում. Պեսկով
Վիճաբանություն-ծեծկռտուք՝ Երեւանում. հնչել է կրակոց. կան վիրավորներ
22:40
Պուտինն ընդունել է Կլիմայի հարցով գագաթնաժողովին մասնակցելու Բայդենի հրավերը
Սիրիայում հայտնել են նախագահական ընտրություններում առաջին թեկնածուի անունը
Նավալնին տեղափոխվել է դատապարտյալների հիվանդանոց
Մոսկվան չի ցանկանում, որ գերիների հարցը մեծ մասշտաբով քննարկվի ու լուծվի
Կրեմլը ընդունում է Ռուսաստանում աճող աղքատությունը
Հիմա էլ եմ ասում՝ հաղթում էինք․ միտումնավոր պարտության տանելու խնդիր է դրվել
21:50
Բացահայտվել են «Հարի Փոթեր»-ի աստղ Հելեն Մակքրորիի մահվան հանգամանքները
Քաղաքական ճգնաժամի առումով Հայաստանում և Վրաստանում նույն «բարդակն» է
Փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը տեսակապով մասնակցել է ԱՆԻՖ-ի տնօրենների խորհրդի նիստին
ԲՏԱ, ԱԳ և էկոնոմիկայի նախարարներն այցելել են «Ինժեներական քաղաք»
21:10
Կրեմլը հաստատել է, որ Պուտինը և Բայդենը քննարկել են Բելառուսում հեղաշրջման փորձը
Դեռ 4 տարի առաջ եմ ասել, որ Ադրբեջանի՝ ԵԱՏՄ անդամ դառնալու գինը Ղարաբաղն էր
Դրանք շատ տհաճ պատկերներ էին. Նիդերլանդների ԱԳ նախարարն անդրադարձել է Բաքվի «պուրակին»
Մեր պատասխանն Ադրբեջանին․ Հայկ Չոբանյան

Սպեկուլյացիա՞ է եղել. ինչպես է հայկական օդանավը հայտնվել Իրանում, և արդյո՞ք Հայաստանը կհայտնվի պատժամիջոցների տակ

«Ամենայն հավանականությամբ ավանտյուրա է եղել»,- «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց քաղավիացիայի նախկին ղեկավար Շահեն Պետրոսյանը՝ անդրադառնալով 10 օր առաջ կասկածելի ճանապարհով Իրանում հայտնված ամերիկյան արտադրության հայկական օդանավի անհետացման հարցին։

Հիշեցնենք, որ փետրվարի 20-ին հայտնի դարձավ, որ «Ֆլայ Արմենիա» ավիաուղիների հայկական Boeing 33-737R մարդատար ինքնաթիռը ՝ հայկական EK-FAA հաշվառման նշանով, Էստոնիայի մայրաքաղաք Տալլինի օդանավակայանից Արաբական Միացյալ Էմիրություններ էր թռչում, սակայն անհասկանալի պատճառներով հայտնվել է Իրանի մայրաքաղաք Թեհրանի «Մեհրաբադ» օդանավակայանում: Թե ինչպես էր դա տեղի ունեցել, ոչ ոքի համար դեռ պարզ չէ։ Լրատվամիջոցները առայժմ գրում են միայն օդանավի առևանգման վարկածի մասին։

Պաշտոնական տեղեկությունները կցկտուր են։ Քաղավիացիայի կոմիտեն հայտնել է միայն, որ օդանավում քաղաքացիներ չեն եղել, մնացած մասով քննություն է գնում։

Շահեն Պետրոսյանի խոսքերով՝ «Ֆլայ Արմենիա» ընկերությունը գրանցողները վատ համբավ ունեցողներ են, նրանք հիմնականում տարբեր երկրներում «գցողի» համբավ ունեն։ Ավիաընկերություն են գրանցում, վարկ են վերցնում և հետո «թռնում են»։ Մեր զրուցակցի խոսքերով՝ հավանաբար, հիմա էլ նման մի բան է տեղի ունեցել. գրանցել են ավիաընկերությունը, մերոնք էլ ուրախացել են, թե հայկական ավիաընկերություն է ստեղծվում, և արդյունքում նման սկանդալ է հասունանում։ «Ես կարող եմ կատարվածի քաղաքական գնահատականը տալ, ոչ թե մասնագիտական։

Իսկ քաղաքական գնահատականն այն է, որ Իրանը արևմտյան արտադրողների պատժամիջոցների տակ է գտնվում, նորմալ վիճակում գտնվող օդանավ չունի, օդանավեր ունի, որոնց պահեստամասերը այնքան են հնացել, իսկ նորերը ձեռք բերել չի կարողանում և, թերևս, նման սպեկուլյատիվ գործարքների միջոցով է փորձ արվում դա անել։ Իսկ սպեկուլյանտներ միշտ էլ կհայտնվեն, որ, իմանալով այդ ամենի մասին՝ կգնան դրան։ Իսկ Հայաստանի քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն, որն իր գործով չի զբաղվում, կարող է ցանկացած ավանտյուրիստի ընդունել ու գովաբանել։

Խնդիրը սա է։ Իմ կարծիքով՝ «Ֆլայ Արմենիան» սպեկուլյատիվ ընկերություն է, որը ստեղծվել է մի բանի համար, որ Հայաստանի միջոցով այդ Boeing օդանավերը հայտնվեն Իրանում»,-ասաց Պետրոսյանը։

Քաղավիացիայի կոմիտեի նախկին ղեկավարի խոսքերով՝ այստեղ կոմիտեի դերակատարությունը շատ-շատ մեծ է։ Նախապես որևէ ընկերություն գրանցելիս անպայման պետք է երկար ուսումնասիրել, թե ովքեր են ընկերություն գրանցողները, պարզեն, թե նրանք ինչ առնչություն ունեն ավիացիայի հետ, ինչի համար են ուզում օդանավեր ձեռք բերել և այլն։ Այլապես, նման սպեկուլյատիվ մարդիկ գալիս են ու ընկերություն են գրանցում, ու լինում են նման սկանդալներ, որոնք շատ վատ են անդրադառնում Հայաստանի վարկի վրա. «Մենք տեսանք, թե ինչ տեղի ունեցավ, երբ պարզվեց, թե Հայաստանում գրանցված օդանավերը, որոնք գործում էին Հայաստանից դուրս, ինչ գործունեությամբ էին զբաղվում։ Հիմա էլ սա նոր ձև է՝ զբաղվել սպեկուլյացիայով՝ վերցնել մի հին օդանավ, տանել Իրան, հետո իրանցից վերցնել ու այդ գործարքից ունենալ ատկատներ։ Իմ կարծիքով՝ մեխանիզմը շատ պարզ է։ Հենց այդպես էլ եղել է»,- ասաց Պետրոսյանը։

Մեր հարցին՝ հնարավո՞ր է այս սկանդալի պատճառով Հայաստանը ևս հայտնվի սանկցիաների տակ, Պետրոսյանը դժվարացավ ասել, բայց չբացառեց, քանի որ ԱՄՆ դեսպանատունը արդեն հայտարարություն է տարածել՝ նշելով, որ հետևում են օդանավի հետ կապված զարգացումներին։

«Չեմ բացառում, որ կարող են սանկցիաներ լինել, բայց ուղղակի դա չէի ցանկանա»,- եզրափակեց Շահեն Պետրոսյանը։

Իրանում, իրանական մամուլում այս թեման չի քննարկվում, որևէ հրապարակում գտնել գրեթե անհնար է թերևս այն պատճառով, որ հարցը շատ խնդրահարույց է։ Միայն իրանական ընդդիմադիր մի պարբերական է անդրադարձել այս թեմային, որտեղ ևս խոսվում է հենց սպեկուլյացիայի մասին։

Նշենք, որ երեկ Ազգային ժողովում կառավարության հետ հարցուպատասխանի ժամանակ ՀՀ փոխվարչապետ Տիգրան Ավինյանը տեղեկացրեց, որ այս պահին բանակցություններ են ընթանում, որպեսզի Իրանում հայտնված հայկական օդանավն այսօր վերադառնա Երևան: Տիգրան Ավինյանը հայտնեց, որ օդանավի հետ կապված անհրաժեշտ աշխատանքների իրականացման նպատակով՝ «Fly Armenia Airways» ընկերությունը պաշտոնապես դիմել է Կոմիտե, որպեսզի Էստոնիայի Տալին քաղաքից Ուկրաինայի «Գոստոմել» օդանավակայան մեկ դատարկ տեղափոխական թռիչքի թույլտվություն ստանա՝ կրելով թռիչքի ամբողջ պատասխանատվությունը, ինչը չի հակասում միջազգային ավիացիոն որևէ պահանջի:

«Սակայն նշված օդանավը, խախտելով կոմիտեի կողմից նախապես տրամադրված թռիչքի ուղղության վերջնակետի թույլտվությունը, իրականացրել է թռիչք՝ ոչ իրեն նախապես տրված թույլտվության համաձայն, այլ՝ դեպի Վարնա օդանավակայան, այնուհետև ուղղություն է վերցրել դեպի Շարժա, սակայն դեռևս չպարզված հանգամանքներում՝ վայրէջք է կատարել Իրանի «Մեհրաբաթ» օդանավակայանում»,- ասաց Տիգրան Ավինյանը:

Փոխվարչապետը նշեց, որ թռիչքի վերգետնյա սպասարկման, թռիչքի կազմակերպման և թույլտվությունների ստացման գործընթացի պատասխանատուն հանդիսանում է միայն շահագործող ավիաընկերությունը:

 

 

 

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում
new adriver("adriver_banner_525093214", {sid:216038, bt:52, bn:28});