Sunday, 28 02 2021
ԼՂ-ում նոյեմբերի 23-ից մինչև օրս չպայթած զինամթերքից մաքրվել է 1 519 հա տարածք
Քաղաքական գործիչներին մեսիջ է հղված, որ նստեն բանակցային սեղանի շուրջ․ Փամբուխչյանը ԳՇ պետի հեռացումն անհրաժեշտ է համարում
Խոշոր ու շղթայական ավտովթար է տեղի ունեցել Երևանում
Մարտի 1-ին բոլորիդ հրավիրում եմ Հանրապետության հրապարակ՝ հանրահավաքի և երթի. Վարչապետ
1988թ.վայրագությունները ոչ միայն չբացառվեցին հետագայում, այլ նաև խորացան ու առավել դաժան դրսևորումներ ստացան. ՀՀ ՄԻՊ
ՆԱՏՕ-ն բարձր է գնահատել ռուսական «Պանցիր» հակաօդային համակարգը
23:15
Գիտնականները պարզել են, որ B6 վիտամինի պակասը բարդացնում է կորոնավիրուսային վարակի ընթացքը
Գորբաչովը Պուտինին ու Բայդենին կոչ է արել քննարկել միջուկային պատերազմը
Հրապարակվել է Մարսի վրա հսկայական պտտահողմեր պատկերող լուսանկար
22:30
Քանյե Ուեսթն իր նախընտրական քարոզարշավի վրա 12 միլիոն դոլար է ծախսել
22:15
Սև ծովում մեկնարկել են ՆԱՏՕ-ի միջազգային զորավարժությունները
Հայկական պետության ապագան վտանգված է. կանգնեցրե՛ք շառլատաններին բոլոր կողմերից. Կայծ Մինասյան
Պահանջում ենք զերծ մնալ զինված ուժերի անունից հայտարարություններ անելուց. ՊՆ
Ժողովրդի հետ բաց խոսելու ժամանակն է․ պետք է ոչ թե մերժենք Նիկոլին, ինչպես Սերժին, այլ համակարգը
21:30
Կինը սուպերմարկետում դիմակի փոխարեն օգտագործել է վարտիքը
Պատերազմի ցավոտ դասից հետո մենք պետք է կարողանանք հստակ նպատակներ սահմանել
ՀՀ և ՌԴ պաշտպանության նախարարները քննարկել են տարածաշրջանում և Լեռնային Ղարաբաղում իրավիճակը
ԱՄՆ ուշագրավ ակնարկը Հայաստանում տեղի ունեցողի մասին
20:45
Շվեյցարիացին վիճակախաղում շահել է 210 միլիոն եվրո
Եթե պատերազմից հետո ինքը գնար, Սյունիքի խնդիրը չէր առաջանա․ Վազգեն Մանուկյան
Վահե Ղազարյանի` պաշտոնից ազատվելու դիմում գրելու լուրը չի համապատասխանում իրականութանը. ՀՀ ոստիկանություն
ԶՈՒ ստորաբաժանումներն իրենց հրամանատարներով միացել են ԳՇ-ի արված հայտարարությանը. Մանուկյան
Վարչապետի աշխատակազմն անհիմն է համարում նախագահի աշխատակազմից ստացված առարկությունները
20:00
Հյուսիսային Սառուցյալ օվկիանոսը 2055 թվականին սեպտեմբերին հնարավոր է՝ չսառչի
19:45
Ստրասբուրգում հասարակական տրանսպորտն անվճար կդառնա երեխաների համար
19:30
Սոֆի Լորենը հայտարարել է, որ իր համար ամենաարժեքավոր իրը պիցցայի վառարանն է
Պախանի՝ Քոչարյանի մանկլավիկներից մի քանի օր է սպառնալից զանգեր եմ ստանում․ Արման Բաբաջանյան
ԳՇ պետին պաշտոնանկ անելու միջնորդությունը կրկին ուղարկում եմ ՀՀ նախագահին․ Նիկոլ Փաշինյան
Մեկ օրում Ռուսաստանում հաստատվել է COVID-19-ի 11 534 նոր դեպք
19:00
Բրիտանիայում հայտնաբերվել է ավտոմեքենաների արտանետումները կլանող բույս

Անվտանգություն և ապաշրջափակում. Լարսի ցավագին այլընտրանքը

Արդեն մի քանի օր է՝ փակ է Վերին Լարսի ավտոճանապարհը, որը Հայաստանն իր արտահանման հիմնական շուկային՝ Ռուսաստանին կապող միակ ճանապարհն է: Լարսը փակ է ձնահոսքի վտանգի, եղանակային վատ պայմանների պատճառով և վրացական կողմում կուտակված են բազմաթիվ հայկական բեռնատարներ, կիլոմետրանոց հերթեր են: Հերթեր են նաև ռուսական կողմում, որտեղից Հայաստան է ներկրվում տարբեր նշանակությամբ ապրանքներ:

Ձմեռային շրջանում Լարսի հետ կապված այդ պատմությունը ցավոք սրտի շատ սովորական է տարիներ շարունակ: Եվ տարիներ շարունակ Հայաստանի համար խնդիր է եղել այլընտրանքային ուղիների փնտրտուքը, թեև այստեղ Հայաստանից կախվածը եղել է շատ քիչ: Ներկայումս Լարսի հարցը և ընդհանրապես հաղորդուղիների հարցը հայտնվել է բոլորովին նոր հարթության վրա, կապված նոյեմբերի 9-ի հայտնի համաձայնությունների և Հայաստան-Ադրբեջան հաղորդուղիների բացման հեռանկարի հետ: Դժբախտաբար այդ հանգամանքը ևս եղել է Հայաստանից անկախ, որովհետև հարցը օրակարգում է հայտնվել ոչ թե այն բանի շնորհիվ, որ Ադրբեջանի քաղաքական ղեկավարությունը եկել է գիտակցման, որ չնայած քաղաքական խնդիրների առկայությանը, պետք է բացել Հայաստանի շրջափակումը, այլ հարցը օրակարգում է հայտնվել Հայաստանի ռազմական պարտության հետևանքով:

Այդուհանդերձ, այն օրակարգում է, մերժելով այդ օրակարգը Հայաստանը հետ չի բերի իր պարտությունը, այն ավտոմատ չի վերածի հաղթանակի: Բայց, միևնույն ժամանակ ապագա հաղթանակի պատրաստ Հայաստան ունենալու համար, կարևոր է ունենալ տնտեսական առավելագույն հնարավորություններ: Հաղորդուղիները, ճանապարհները այդ շարքում են, ըստ այդմ Հայաստանի համար ապաշրջափակումը կարևոր գործընթաց է, թեկուզ ծանր և ցավագին պարտությունից հետո, գոնե պարտությունից հետո:

Այսօր արդեն տևական ժամանակ Լարսի փակ լինելու և Հայաստանի տնտեսական վնասներ կրելու հանգամանքը առավել ընդգծում է խնդիրը, որովհետև կորոնավարակից և պատերազմից հետո առավել ծանր վիճակում գտնվող հայկական տնտեսության համար շնչուղիների բաց լինելը այսօր առավել մեծ կարևորություն է ստացել, Լարսի փակ լինելու ամեն օրը ներկայումս Հայաստանի տնտեսության համար թերևս առավել զգայուն է դարձել: Սա չի նշանակում անշուշտ, որ ապաշրջափակումը վաղը տեղի ունենալիք մեխանիկական քայլ է: Այն իհարկե չափազանց բարդ քաղաքական քննարկումների և տնտեսա-քաղաքական դիմակայության գործընթաց է, բայց Հայաստանը պետք է գնա դրան, հետ չքաշվի և փորձի ստանալ առավելագույնը, այլևս չկորցնելով ոչինչ: Այս իմաստով շատ կարևոր են քննարկումները այն գնի թեմայով, որ ունի Հայաստանի համար ապաշրջափակումը, անվտանգային այն հարցերի թեմայով, որ կա հեռանկարների հետ կապված: Սակայն, քաղաքական շահարկումներից անդին, Հայաստանում այդ հարցադրումները պետք է հնչեն ոչ թե ««անվտանգություն, թե ապաշրջափակում» ձևակերպումով, այլ՝ «անվտանգություն և ապաշրջափակում» բանաձևով կամ տրամաբանությամբ:

Լուսանկարը՝ Armeniasputnik-ի

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում
new adriver("adriver_banner_525093214", {sid:216038, bt:52, bn:28});