Ներկայումս Վիվա-ՄՏՍ-ի բջջային ցանցի տեղեկատվական ենթակառուցվածքում պարտադրված ենք իրականացնել ՀԱՏՈՒԿ աշխատանքներ, որոնց պատճառով առանձին ծառայությունների տրամադրումը, ինչպես նաեւ՝ Զանգերի կենտրոնի (111) աշխատանքը, ժամանակավորապես իրականացվում է սահմանափակ ծավալով:
Այս մասին հայտարարություն է տարածել Վիվա-ՄՏՍ-ը։ «Հարգելի բաժանորդներ, Տեղեկացնում ենք, որ ներկայումս Վիվա-ՄՏՍ-ի բջջային ցանցի տեղեկատվական ենթակառուցվածքում պարտադրված ենք իրականացնել ՀԱՏՈՒԿ աշխատանքներ, որոնց պատճառով առանձին ծառայությունների տրամադրումը, ինչպես նաեւ՝ Զանգերի կենտրոնի (111) աշխատանքը, ժամանակավորապես իրականացվում է սահմանափակ ծավալով:
Բջջային ցանցի ձայնային ու տվյալների փոխանցման ծառայություները գործում են բնականոն ռեժիմով եւ ամբողջական ծավալով: Շնորհակալություն ըմբռնման համար»,- ասվում է հայտարարության մեջ։