Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության ներկայացրած նախագծի համաձայն՝ նախատեսվում է խստացնել փոխադրում իրականացնող կազմակերպությունների համար լիցենզիա ստանալու գործընթացը։ Ըստ այդմ՝ փոխվելու են միջպետական ուղևորափոխադրումներ և բեռնափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների համար կիրառվող կարգերը, ինչպես նաև նոր պահանջներ են դրվում ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային տրանսպորտով փոխադրումներ իրականացնող վարորդներին վերապատրաստում անցնել և մասնագիտական որակավորման վկայական ստանալ գործընթացում։
«Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ՀՀ փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը միանշանակ դրական գնահատեց ոլորտում իրականացվելիք խստացումները, քանի որ, մասնագետի խոսքերով՝ այսօր փոխադրում իրականացնող շատ վարորդներ կան, որոնք առնվազն իրավունք չունեն այդ աշխատանքով զբաղվելու։
«Ամեն D կարգ ունեցող վարորդ չի կարող ավտոբուս վարել, ուղևորափոխադրում իրականացնել։ Մարդը D կարգ ստանալով՝ դեռևս չի կարող ուղևորափոխադրումներով զբաղվել։ Ես բավական երկար զբաղվել եմ այս հարցով։ Երբ աշխատում էի ձեռնարկություններից մեկում, ես ավտոդպրոցի տնօրեններից մեկին խնդրել էի թեստ պատրաստել, որով ես կարող էի ընդունել աշխատանքի վարորդների։ Եթե այսօր վերջապես մենք հասել ենք այն մակարդակին, որ վարորդը պետք է ինչ-որ մի տեղ սովորի, թեկուզ ինքնուս, բայց պետք է սովորի, որ դառնա ավտոբուսի վարորդ։ Հենց այնպես չեն կարող դառնալ ավտոբուսի վարորդ»,- ասաց մեր զրուցակիցը, ու հավելեց, որ այսօրվա իրավիճակը վերը նշածի հակապատկերն է՝ ունենք վարորդներ, որոնք հենց այնպես, առանց սովորելու, ավտոբուս են վարում։
Եղիազարյանի խոսքերով՝ լիցենզավորման կարգերի խստացումը կլուծի ամենակարևոր հարցերից մեկը՝ ուղևորների անվտանգությունը։ Այսինքն՝ ուղևորափոխադրման թույլտվության ստացման գործընթացում ինչքան խստացումներ լինեն, այնքան դա կբխի ուղևորների անվտանգությունից ու կնպաստի ուղևորափոխադրման մակարդակի բարձրացմանը երկրում։ «Այս առումով միանշանակ կարող ենք ասել, որ կանոնների խստացումը կհանգեցնի ուղևորափոխադրման մակարդակի բարձրացման»,- շեշտեց մեր զրուցակիցը։
Փոխադրողների միության նախագահի կարծիքով՝ վարորդների ու մասնագիտական կազմակերպությունների համար, միանշանակ, սա բացասական է ընդունվելու, քանի որ ցանկացած խստացում մեզ՝ հայերիս մոտ ընդունվում է բացասաբար․«Իհարկե, նրանք դրան կվերաբերվեն բացասական։ Այսօր շատ մարդիկ կան, որոնք իրավունք չունեն հասարակական տրանսպորտում աշխատել։ Ավտոբուսի վարորդը պետք է պատասխանատու լինի ուղևորների համար։
Նրանց մոտ պետք է բարձր լինի պատասխանատվության զգացումը ուղևորների նկատմամբ։ Հասարակական տրանսպորտի վարորդ աշխատելու համար պետք է թեստեր մշակվեն, աշխատեն մասնագետներ, հոգեբաններ։ Այդ թեստերը ինչքան խոր մտնեն մարդու հոգեբանության մեջ, այնքան մենք այդ մարդու ճիշտ պատկերը կունենանք։ Կան մարդկանց կատեգորիաներ, որոնց լավ կամ վատ աշխատանքից տուժում են դրա հետ կապ չունեցող մարդիկ։ Մարդիկ մեղք չունեն, որ մենք լավ չենք ընտրում մեր պերսոնալը»,- ասաց Հրանտ Եղիազարյանը։
Իսկ միջազգային բեռնափոխադրողների միության նախագահ Հերբերտ Համբարձումյանը մեզ հետ զրույցում ասաց՝ միջազգային բեռնափոխադրող ընկերությունները, այսպես թե այնպես, միջազգային ստանդարտներին համապատասխան են աշխատում, հակառակ պարագայում հնարավոր չէր լինի բեռնափոխադրում իրականացնել այլ երկրներ, որտեղ գործում են հատուկ կանոններ։
Լուսանկարը՝ Armeniasputnik-ի