Tuesday, 19 03 2024
Նիկոլ Փաշինյանի բազմիմաստ խաղը Տավուշում
«Կովկասում ազդեցությունն ընդլայնելու ՆԱՏՕ-ի փորձերը կայունություն չեն ավելացնի տարածաշրջանում». Պեսկով
Ցավոք, Ադրբեջանի պատճառով քարտեզների ընտրության պայմանավորվածություն դեռևս ձեռք չի բերվել
Խոսքը հայկական գյուղերին չի վերաբերում. Հովիկ Աղազարյանը՝ Տավուշի 4 գյուղերի մասին
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
Կենտրոնական բանկը՝ Հայաստանում ռուսական «МИР» քարտերի սպասարկման մասին
Ողբերգական վթար Սյունիքի մարզում. մեքենայի հրդեհվելու հետևանքով զոհվել է 4 հոգի, այդ թվում 11-ամյա երեխա
Չարենցավանի կամրջի մոտ մեքենաներ են բախվել
Վահագն Խաչատուրյանը շնորհավորական ուղերձ է հղել Վլադիմիր Պուտինին
Լուրերի օրվա թողարկում 14։00
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Ակնկալում ենք ՆԱՏՕ-ի աջակցությունը ՀՀ-Ադրբեջան խաղաղության գործընթացին. Փաշինյան
ՆԱՏՕ-ն աջակցում է Հայաստանի ինքնիշխանությանը և տարածքային ամբողջականությանը. գլխավոր քարտուղար
Հուսով ենք, որ Հայաստան-ՆԱՏՕ նոր ձևաչափով գործունեության ծրագիրը շուտով կհաստատվի
Եթե ամեն հուշարձանի համար մեկ հսկող կցենք, ապա կունենանք ավելի շատ հուշարձան, քան՝ մարդկային ռեսուրս
Սպասվում են ձյան առատ տեղումներ, առանձին հատվածներում՝ բուք, ցածր հորիզոնական տեսանելիություն
Մենք կկորցնենք մեր բոլոր սահմանները, եթե մտանք նոր սահման գծելու տրամաբանության մեջ. Փաշինյան
Էն որ ասում են` Տավուշի գյուղերը ուզում է տա, էս մարզում Խրեմլու անունով գյուղ կա՞, ո՞վ է ղեկավարը
Ծառը կոտրվել ու ընկել է մեքենայի վրա
Վարդենիսում էլ ենք դպրոց սարքում, ու թող էլ չասեն՝ էս ինչ բանը փակում են, որովհետև տալիս են
Կասե՞ք ի վերջո, էդ «Fly Arna»-ն ի՞նչ եղավ, փակվե՞ց, լիցենզիան ավարտվե՞ց. Գաբրիելյանը` փոխնախարարին
««Պատիվ ունեմ» խմբակցությունը ներկա է, բայց չի գրանցվում». ԱԺ-ն քվորում չապահովեց
ՔՊ նորընտիր պատգամավոր Դավիթ Կարապետյանը ԱԺ ամբիոնից երդվեց
Շփման գիծը փոխում ենք սահմանով, կարող է զորքերի փոխարեն դիրքերում լինեն սահմանապահներ. Փաշինյան
Ժողովու’րդ, ձեր հարցերի պատասխանները գտնելու ենք, հիմա, թողեք ոտք-ոտք քայլենք առաջ. Փաշինյան
Սահմանագծման և սահմանազատման գործընթացը կսկսենք Բաղանիսից Բերքաբեր ընկած էդ տարածքից. Փաշինյան
13:00
«Եթե խաղաղություն ենք ուզում, պետք է պատրաստվենք պատերազմի»․ Շառլ Միշելի հոդվածը
Տեղի է ունեցել ՀՀ վարչապետի և ՆԱՏՕ-ի գլխավոր քարտուղարի առանձնազրույցը
«Տաշիր» առևտրի կենտրոնը մասնակի փակվել է
Տրոլեյբուսը հայտնվել է խրամուղում. շինարարը կտուգանվի

Այսօր շատ մարդիկ կան, որոնք իրավունք չունեն ավտոբուսի վարորդ աշխատել․ ինչի կհանգեցնի լիցենզավորման կարգերի խստացումը

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության ներկայացրած նախագծի համաձայն՝ նախատեսվում է խստացնել փոխադրում իրականացնող կազմակերպությունների համար լիցենզիա ստանալու գործընթացը։ Ըստ այդմ՝ փոխվելու են միջպետական ուղևորափոխադրումներ և բեռնափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների համար կիրառվող կարգերը, ինչպես նաև նոր պահանջներ են դրվում ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային տրանսպորտով փոխադրումներ իրականացնող վարորդներին վերապատրաստում անցնել և մասնագիտական որակավորման վկայական ստանալ գործընթացում։

«Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ՀՀ փոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանը միանշանակ դրական գնահատեց ոլորտում իրականացվելիք խստացումները, քանի որ, մասնագետի խոսքերով՝ այսօր փոխադրում իրականացնող շատ վարորդներ կան, որոնք առնվազն իրավունք չունեն այդ աշխատանքով զբաղվելու։

«Ամեն D կարգ ունեցող վարորդ չի կարող ավտոբուս վարել, ուղևորափոխադրում իրականացնել։ Մարդը D կարգ ստանալով՝ դեռևս չի կարող ուղևորափոխադրումներով զբաղվել։ Ես բավական երկար զբաղվել եմ այս հարցով։ Երբ աշխատում էի ձեռնարկություններից մեկում, ես ավտոդպրոցի տնօրեններից մեկին խնդրել էի թեստ պատրաստել, որով ես կարող էի ընդունել աշխատանքի վարորդների։ Եթե այսօր վերջապես մենք հասել ենք այն մակարդակին, որ վարորդը պետք է ինչ-որ մի տեղ սովորի, թեկուզ ինքնուս, բայց պետք է սովորի, որ դառնա ավտոբուսի վարորդ։ Հենց այնպես չեն կարող դառնալ ավտոբուսի վարորդ»,- ասաց մեր զրուցակիցը, ու հավելեց, որ այսօրվա իրավիճակը վերը նշածի հակապատկերն է՝ ունենք վարորդներ, որոնք հենց այնպես, առանց սովորելու, ավտոբուս են վարում։

Եղիազարյանի խոսքերով՝ լիցենզավորման կարգերի խստացումը կլուծի ամենակարևոր հարցերից մեկը՝ ուղևորների անվտանգությունը։ Այսինքն՝ ուղևորափոխադրման թույլտվության ստացման գործընթացում ինչքան խստացումներ լինեն, այնքան դա կբխի ուղևորների անվտանգությունից ու կնպաստի ուղևորափոխադրման մակարդակի բարձրացմանը երկրում։ «Այս առումով միանշանակ կարող ենք ասել, որ կանոնների խստացումը կհանգեցնի ուղևորափոխադրման մակարդակի բարձրացման»,- շեշտեց մեր զրուցակիցը։

Փոխադրողների միության նախագահի կարծիքով՝ վարորդների ու մասնագիտական կազմակերպությունների համար, միանշանակ, սա բացասական է ընդունվելու, քանի որ ցանկացած խստացում մեզ՝ հայերիս մոտ ընդունվում է բացասաբար․«Իհարկե, նրանք դրան կվերաբերվեն բացասական։ Այսօր շատ մարդիկ կան, որոնք իրավունք չունեն հասարակական տրանսպորտում աշխատել։ Ավտոբուսի վարորդը պետք է պատասխանատու լինի ուղևորների համար։

Նրանց մոտ պետք է բարձր լինի պատասխանատվության զգացումը ուղևորների նկատմամբ։ Հասարակական տրանսպորտի վարորդ աշխատելու համար պետք է թեստեր մշակվեն, աշխատեն մասնագետներ, հոգեբաններ։ Այդ թեստերը ինչքան խոր մտնեն մարդու հոգեբանության մեջ, այնքան մենք այդ մարդու ճիշտ պատկերը կունենանք։ Կան մարդկանց կատեգորիաներ, որոնց լավ կամ վատ աշխատանքից տուժում են դրա հետ կապ չունեցող մարդիկ։ Մարդիկ մեղք չունեն, որ մենք լավ չենք ընտրում մեր պերսոնալը»,- ասաց Հրանտ Եղիազարյանը։

Իսկ միջազգային բեռնափոխադրողների միության նախագահ Հերբերտ Համբարձումյանը մեզ հետ զրույցում ասաց՝ միջազգային բեռնափոխադրող ընկերությունները, այսպես թե այնպես, միջազգային ստանդարտներին համապատասխան են աշխատում, հակառակ պարագայում հնարավոր չէր լինի բեռնափոխադրում իրականացնել այլ երկրներ, որտեղ գործում են հատուկ կանոններ։

Լուսանկարը՝ Armeniasputnik-ի

 

 

 

 

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում