Monday, 01 03 2021
Փոխադարձ մեղադրանքներ և լարվածություն թուրք-իրանական հարաբերություններում
13:53
Արոնյանը ՖԻԴԵ-ի դասակարգման աղյուսակում 5-րդը և դեռևս Հայաստանի դրոշի ներքո է
13:50
ԱՄՆ-ում COVID-19-ի պատճառով հոսպիտալացվածների թիվը նվազել է մինչև նոյեմբերի մակարդակ. NY Post
Բաղրամյան պողոտայում «Մարտի 1»-ի կրակողներն են․ նոր «Մարտի 1» նրանց չի ներվելու
Անվտանգության խորհուրդը նախագահին առաջարկում է բավարարել ՀՀ վարչապետի` ԳՇ պետին պաշտոնից ազատելու միջնորդությունը
«Մարտի 1»-ով իշխանության եկածները մինչ այսօր ուրվականի պես հետապնդում են մեզ իրենց արյունոտ ձեռքերով
13:20
ՀՀ վարչապետին «Իսկանդեր»-ի մասին ճիշտ չի զեկուցվել
Գյուղապետերի վիդեոները սարքած են. մարդիկ իրենք իրենց են ձայնագրել. Հայկ Սարգսյան
13:16
Թրամփը հայտարարել է, որ կարող է որոշել կրկին առաջադրվել նախագահի պաշտոնում
Արտահերթ ընտրություններ անցկացնելու ուղղությամբ պատրաստ ենք գործնական քայլեր անել. Մակունց
13:13
Աշխարհի բնակիչների 10 տոկոսից պակասը COVID-19- ի նկատմամբ հակամարմիններ ունի․ ԱՀԿ
Հոգեհանգստյան կարգ՝ Ս. Սարգիս եկեղեցում ի հիշատակ Մարտի 1-ի զոհերի
Նաթանյահուն Իրանին մեղադրել է Օմանի նեղուցում իսրայելական նավի վրա գրոհի մեջ
Մի քանի բարձրաստիճան զինվորականներ փորձ կատարեցին խառնվել ներքաղաքական գործընթացներին. Արարատ Միրզոյան
ԱԺ հանձնաժողովը փակ ռեժիմով կքննարկի Ադրբեջանում պահվող գերիների վերաբերյալ հայտարարության նախագիծը
Վարչապետի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել է Անվտանգության խորհրդի նիստ
12:30
ՀՀ նախագահը՝ ՀՀ ԶՈւ գլխավոր շտաբի պետի վերաբերյալ կայացրած որոշման մասին
Ինչ տեղի ունեցավ Մարտի 1-ին. այսօր առավել քան երբևէ կարևոր եզրահանգում
Դատախազությունը հերքում է Գևորգ Բաղդասարյանի վերաբերյալ լուրերը
ԱԺ շենքի դիմաց Հակոբ Ասլանյանին հարվածած անձը ձերբակալվել է
«Մարտի 1»-ը մնում է նախկին երկու իշխանությունների հակամարդկային, մարդասպան դիմագծի վկայությունը
12:00
Բայդենը հատուկ ներկայացուցչին Աֆղանստան է ուղարկել
Այսօր սպասվող իրադարձություններն անխոս կազդեն գործընթացների վրա․ Արման Բաբաջանյան
«Դեմոկրատական այլընտրանք» կուսակցությունը իր վճռական «ոչ»-ն է ասում նախկին համակարգին
Երևան-Սևան ճանապարհին ողբերգական վթարի հետևանքով մահացել է Ջրվեժի հոգևոր հովիվ Տեր Կյուրեղը. կա վիրավոր
«Հանուն Հանրապետության» կուսակցությունը լինելու է այնտեղ, որտեղ Հանրապետությունն է․ Արման Բաբաջանյան
ՌԴ խաղաղապահները Լեռնային Ղարաբաղում ականազերծել են շուրջ 1 535 հա տարածք
Հայաստանի 6 մարզերում ձյուն է տեղում. Ոստիկանությունը զգուշացնում է
Լարսի ճանապարհը բաց է բոլոր մեքենաների համար. կուտակված բեռնատարների թիվը 430 է
Մեկ շաբաթում գրանցվել է 163 արտակարգ դեպք. արձանագրվել է 6 մահ․ ԱԻՆ

Հայաստանն ու Ռուսաստանը եկել են համաձայնության. Հայկական երկաթուղու ճակատագիրը

Ռուսաստանի տրանսպորտի նախարարությունը հայտնել է, որ Հայաստանի տարածքային կառավարման նախարարության հետ քննարկումների արդյունքում հարթվել են տարակարծությունները և տարաձայնությունները Հարավկովկասյան երկաթուղիների գործունեության առումով: Կողմերը ստորագրել են համաձայնագիր՝ արձանագրելով նաև ներդրումային ծրագրի իրականացման առումով պահանջների բացակայությունը:

Խոսքը հայկական երկաթուղու կոնցեսիոն կառավարման մասին է, որ 2008 թվականից հանձնվել է «Ռուսասկան երկաթուղիներ» ռուսական պետական ընկերությանը: Ընկերության գործունեության շուրջ աղմուկն առաջացավ Հայաստանում թավշյա հեղափոխությունից հետո, երբ նոր կառավարությունը որոշեց ստուգել այդ կառույցի աշխատանքը: Ընդ որում, դա տեղի էր ունենում ընդհանրապես Հայաստանում համակարգային կոռուպցիայի դեմ պայքարի շրջանակում, այլ ոչ լոկ թիրախավորված ռուսական ընկերությունների, ինչպես փորձ էին անում ներկայացնել նոր կառավարության, այսպես ասած, ընդդիմախոսները թե Հայաստանում, թե Ռուսաստանում:

Միաժամանակ խիստ հիշարժան է, որ ՀԿԵ հարցը հատկապես սուր ի հայտ եկավ 2018-ի սեպտեմբերին Նիկոլ Փաշինյանի՝ Մոսկվա կատարած առաջին այցի նախօրեին, երբ ՊԵԿ օպերատիվ ծառայությունը գիշերային ստուգայց էր կատարել ՀԿԵ-ում: Նիկոլ Փաշինյանը գործունեության, այսպես ասած, իրավականացման հարցը բարձրացրեց նաև Պուտինի հետ սեպտեմբերյան հանդիպմանը, նույն՝ Հայաստանում համակարգային կոռուպցիայի դեմ պայքարի համատեքստում: Հետո փաստորեն ծագեց երկամյա մի շրջան, երբ հարցը պարբերաբար լողում էր տեղեկատվաքարոզչական հարթություն: Այժմ հայտարարվում է, որ Երևանն ու Մոսկվան փաստորեն եկել են փոխըմբռնման, և այլևս չկան փոխադարձ պահանջներ: Այլ կերպ ասած՝ դա նշանակում է, որ չկա այդ հողի վրա քաղաքական խնդիր:

Բայց առաջանում է արդեն այլ՝ հասարակական պահանջի հարցը, հայկական երկաթուղային տրանսպորտի զարգացման իմաստով: Երևանի և Մոսկվայի փոխհամաձայնությունը բերելո՞ւ է երկաթուղու զարգացման, երբ, օրինակ, Երևանից Գյումրի արդիական գնացքով մեկնելը կլինի ոչ թե շքեղություն կամ, այսպես ասած, հաջողություն, այլ խիստ սովորական առօրյա: Որովհետև ՀԿԵ տասներկուամյա գործունեության ընթացքում Հայաստանը փաստորեն ստացել է ընդամենը չորս նոր շարժակազմ, որոնցից երկուսն էլ, այսպես ասած, նվեր էր Կարեն Կարապետյանի վարչապետությանը մինչ հեղափոխությունը:

Ի վերջո, գլխավոր խնդիրն այն չէ, որ վերացվի քաղաքական տարաձայնությունը: Գլխավոր խնդիրն այն է, որ Հայաստանի հանրությունը ստանա արդյունք, տվյալ դեպքում՝ երկաթուղային տրանսպորտի արդիականացման տեսքով: Դարձյալ, որպեսզի, օրինակ, Թբիլիսիից Բաթում բազմակի երկար ճանապարհը վրացական երկաթուղով չլինի բազմակի ավելի կարճ, հարմարավետ ու արագ, քան Երևանից Սևան կամ Շորժա ճանապարհը: Իսկ Վրաստանում ռուսական կամ այլ կառավարիչ չկա, Վրաստանում երկաթուղին պետական է: Հետևաբար ՀԿԵ հարցում հայ-ռուսական փոխըմբռնումը կարող է չափվել միայն երկաթուղում շարքային սպառողի համար կատարվող փոփոխության աստիճանով՝ սկսած տոմսի ձեռք բերումից, մինչև այլ ծառայությունների մատուցման որակի շոշափելի փոփոխություն:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում
new adriver("adriver_banner_525093214", {sid:216038, bt:52, bn:28});