ՀՀ Ազգային ժողովն առաջին ընթերցմամբ ընդունեց կառավարության կողմից ներկայացված «Գովազդի մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին օրենքի նախագիծը, որով առաջարկվում է բացառությունից հանել և տեղական արտադրության կոնյակի գովազդը նույնպես ժամը 06:00-22:30-ը արգելել:
Նախագիծն ԱԺ արտահերթ նիստում ներկայացրել էր ՀՀ էկոնոմիկայի փոխնախարար Ավագ Ավանեսյանը: Նա մասնավորապես նշել էր, որ օրենքի ընդունումը բխում է միջազգային պարտավորություններից՝ ԵԱՏՄ և Առևտրի համաշխարհային կազմակերպության մակարդակներում: Ներկայումս «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքով արգելվում է զանգվածային տեղեկատվության էլեկտրոնային միջոցներով ժամը 06:00-22:30-ը ցուցադրել թունդ ալկոհոլային խմիչքների (սպիրտի պարունակությունը 20 և ավելի ծավալային միավոր), բացառությամբ տեղական արտադրության կոնյակի գովազդը:
Տեղական արտադրության կոնյակի գովազդի սահմանափակման մասին օրենքի նախագիծը քվեարկությամբ ստացավ 85 կողմ, 1 դեմ և 1 ձեռնպահ ձայն:
Հայաստանի գինեգործների միության նախագահ Ավագ Հարությունյանը չի կարծում, թե այս սահմանափակումը որևէ ձևով կազդի կոնյակի վաճառքի վրա, քանի որ Հայաստանում կոնյակի սպառումն այդքան էլ բարձր չէ:
«Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ոլորտի մասնագետը նշեց՝ բացի կոնյակի գովազդից, միանշանակ պետք է արգելվի նաև օղու գովազդը եթերով։
«Միանշանակ, օղու գովազդը պետք է արգելվի Հայաստանում։ Այն դեգրադացնում է մշակութային դաշտը, մարդկանց, ծիծաղելի վիճակում է դնում պետությանը։ Օղու գովազդը պետք է շատ խստորեն սահմանափակել ու վերահսկել։
Քանի որ մենք կոնյակ չենք խմում, մեզ համար էական նշանակություն չունի՝ դրա գովազդը կլինի՞, թե՞ չի լինի։ Մարդիկ կոնյակը միայն նվիրում են, զբոսաշրջիկներն էլ նաև առնում, սակայն նրանց համար գովազդը նշանակություն չունի։
Նրանք, երբ գալիս են Հայաստան, արդեն գիտեն՝ հայկական կոնյակն ինչ է։ Մենք ոչ մի բանով չենք տուժի, եթե կոնյակի գովազդն էլ արգելվի կամ սահմանափակվի։ Գինու մեկ շիշը աշխարհում 10 անգամ էժան է օղու մեկ շշից, իսկ Հայաստանում կարելի է 1200 դրամով մեկ շիշ կոնյակ գնել, այն դեպքում, երբ նրա ինքնարժեքը չպետք է 2500 դրամից պակաս լինի»,- ասաց Ավագ Հարությունյանը և վստահեցրեց՝ կոնյակի գովազդի արգելքից ոլորտը չի տուժելու, որևէ վտանգ չկա։
Նրա խոսքերով՝ թունդ ալկոհոլային խմիչքների ոլորտում պետք է խիստ հսկողություն լինի։ «Մենք աշխարհում առաջին տասնյակում ենք մեկ շնչի հաշվով թունդ ալկոհոլային խմիչքներ խմող պետությունների մեջ։ Խայտառակ իրավիճակ է սա։ Այն Խորհրդային միությունից մնացած ամենավատ ժառանգություններից մեկն է»,- ցավով նշեց Ավագ Հարությունյանը։
Հարցին՝ օղու գովազդն արգելելու առաջարկ արվե՞լ է կառավարությանը, կամ որևէ քննարկում այդ հարցով եղե՞լ է, մեր զրուցակիցը պատասխանեց՝ նոր իշխանությունների հետ այդ հարցով քննարկում տեղի չի ունեցել։ «Նախորդ իշխանությունների հետ կար քննարկում։ Իրենք կտրականապես դեմ էին դրան, քանի որ իրենք օղու բիզնեսի մեջ կային։ Հիմա մենք նորերի հետ չեն քննարկել՝ մտածելով, որ խնդիրն այնքան ակնառու է, որ իրենք վաղ թե ուշ կանեն։
Բայց երևում է՝ պետք է առաջարկներ անել, հարցը բարձրաձայնել»,- ասաց Գինեգործների միության նախագահ Ավագ Հարությունյանը։ Փորձագետը գտնում է, որ աշխարհում ոչ մի տեղ նման բաց գովազդային դաշտ չկա բարձր թնդության խմիչքների համար, ինչպես Հայաստանում․ «Պետությունը պետք է գինին ընկալի որպես մշակույթ և արգելի օղու ու կոնյակի գովազդը»։
Լուսանկարը՝ Armeniasputnik-ի