Ryanair-ը հայտարարել է մինչև հուլիսի վերջ մարտ, ապրիլ, մայիս և հունիս ամիսներին չեղարկված չվերթների տոմսերի հետ վերադարձի վերաբերյալ դիմումների 90%-ը դիտարկելու մտադրության մասին:
Լոուքոստում հայտարարել են, որ արագացված մշակումը հնարավոր է դարձել հունիսի 1-ին Դուբլինում գրասենյակի բացումից և լրացուցիչ աշխատակազմի ներգրավումից հետո:
Ավիաընկերությունը դիտարկում է չեղարկված չվերթների տոմսերի դիմաց վճարված գումարների ետ վերադարձը, նոր տոմսեր ձեռք բերելու համար վաուչերների թողարկումը կամ թռիչքի տեղափոխումը մեկ այլ ամսաթվի:
Ryanair-ը նաև հայտարարել է գործակալությունների միջոցով ձևակերպված տոմսերի վերադարձի հետ կապված դժվարությունների մասին, քանի որ այս դեպքում օգտագործում են էլ.փոստի կեղծ հասցեներ և վիրտուալ քարտեր: Արդյունքում, ավիաընկերությունը չի կարողանում ուղիղ կապ հաստատել հաճախորդների հետ:
Լոուքոստի ղեկավար Մայքլ Օ’Լիրին մայիսի վերջին կանխատեսել էր, որ Ryanair-ի չեղարկված չվերթերի տոմսերի հետ վերադարձի հետ կապված բոլոր հայտերի դիտարկումը կտևի 3-ից 6 ամիս: