Saturday, 20 04 2024
Ալիեւը մեկնում է Մոսկվա. դրա՞ համար էր Տոկաեւը եկել Երեւան
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը

ԵՄ թռչող Հայկական ավիաընկերություններ գոյություն չունեն, որ մի հատ էլ արգելվեն նրանց թռիչքները դեպի ԵՄ. Համառոտ՝ EASA-ի որոշման դրդապատճառի մասին

Քաղավիացիայի վարչության նախկին պետ Շահեն Պետրոսյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել է.

Փորձեմ հնարավորինս համառոտ ներկայացնել EASA-ի որոշման դրդապատճառը:

Նորից պետք է որոշ լրատվամիջոցների հիասթափեցնեմ:

ԵՄ թռչող Հայկական ավիաընկերություններ գոյություն չունեն, որ մի հատ էլ արգելվեն նրանց թռիչքները դեպի ԵՄ: 1,Կան տարբեր թղթերի վրա կաշառքով կամ այլ անօրինական եղանակներով նախկինում ՔԱԳՎ-ի կողմից գրանցված ընկերություններ, որոնք երբևէ գործունեություն չեն ծավալել Հայաստանում, այլ ապօրինի գործարքներ են իրականացրել տարբեր հակամարտության գոտիներում, հիմնականում սպասարկելով Ռուսաստանի շահերը: Բնական էր, որ Ռուսաստանը օգտագործել է մեր “միամիտներին”, հակառակ դեպքում այս պատժամիջոցները կկիրառվեր իրենց ընկերությունների նկատմամբ:

2, Երբ ՌՔ-ն հետագայում ՍՍ-ն հետևողականորեն ոչնչացրեցին հայկական ավիացիան, ստեղծեցին պարարտ հող նման երևույթների համար, այս նույն լրատվամիջոցները ծպտուն անգամ չէին հանում:

3, Եթե հայկական անձնակազմը աշխատում է այլ երկրների ընկերություններում, դա չի նշանակում, որ այդ ընկերությունը հայկական է: Տվյալ դեպքը վերաբերվում է Արմենիա ընկերությանը, որը վրացական է ու նա սև ցուցակում չի հայտնվի, որովհետև թռիչքները իրականացնում է վրացական կոդով:

4, Տաթևիկ Ռևազյանին մեղադրելը շատ հեշտ է, որովհետև ոմանց համար լավ թիրախ է: Իսկ նա արել է այն, ինչ իրեն հանձնարարել են, ինքն էլ կատարել է այդ հանձնարարությունը, ավելին նրանից չէին պահանջում: Մասնավորապես վերստուգել նախկինում կատարված ապօրինի գործարքները կամ վերահսկել թռիչքների անվտանգությունը:

5, Կարծում եմ, գոնե հիմա ավելի լուրջ է պետք վերաբերվել այս ոլորտին: Ինչի մասին արդեն շուրջ 20 տարի բարձրաձայնել եմ: Նույնիսկ 1 տարի առաջ կառավարությանն եմ ներկայացրել ոլորտի զարգացման հայեցակարգը ու ինչքան տեղյակ եմ ավիացիայի այլ մասնագետներ ևս իրենց ծրագրերն են ներկայացրել:

6, Փաստորեն EASA-ն էլ է ասում, ստեղծեք սեփական ավիաընկերություն ու վերահսկեք թռիչքների անվտանգությունը, այդ ժամանակ ԵՄ-ի օդային դարպասները կբացվեն, մի ընդօրինակեք գաճաճ պետություններին:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում