Hyundai-ն ցուցադրել է ժամանակավոր պատկերանշան, որը փոխվել է նոր տեսակի կորոնավիրուսային պանդեմիայի պատճառով:
Ինչպես գիտեք, COVID-19 պանդեմիան արդեն իսկ ահռելի վնաս է հասցրել համաշխարհային տնտեսությանը:
Առողջապահության մասնագետները եզրակացրել են, որ սոցիալական հեռավորությունը լավագույն միջոցն է կանխելու կորոնավիրուսային վարակի տարածումը՝ ի լրումն անձնական հիգիենայի խիստ կանոնների:
Դրանից հետո աշխարհահռչակ կորպորացիաները սկսեցին խթանել ողջամիտ հեռավորություն պահպանելու անհրաժեշտությունը, որպեսզի պաշտպանեն իրենց և մյուսներին կորոնավիրուսով վարակվելուց: Այժմ Hyundai-ն փոխել է պատկերանշանը կորոնավիրուսի պատճառով. պատկերակը, որը ավանդաբար խորհրդանշում է ձեռքսեղմումը, վերածվել է ողջույնի նոր խորհրդանիշի՝ արմունկներով հպման: Նախկինում գերմանական երեք ապրանքանիշեր՝ Mercedes-Benz-ը, Volkswagen-ը և Audi-ն փոխել էին իրենց պատկերանշանները: