Friday, 19 04 2024
Որոնվող տղամարդը հայտնաբերվել է «Նահատակ» կոչվող հանդամասում
00:45
Տղամարդն ինքնահրկիզվել է Նյու Յորքի դատարանի շենքի մոտ` Թրամփի գործով լսումների ժամանակ
Մայրաքաղաքում բացօթյա առևտուրն արգելվում է
ՀՀ և Ադրբեջանի պայմանավորվածությունների կյանքի կոչումը կբերի խաղաղություն նաև ողջ տարածաշրջանում. պատգամավոր Գրիգորյան
00:12
«Սահմանազատման գործընթացի վերաբերյալ հուսադրող լուրեր կան»․ Կլաար
Գավառում մոր կողմից երեխային բռնության ենթարկելու գործը նախաքննության փուլում է
Մայիսի 1-ից ուժի մեջ է մտնում ՃԵԿ խախտման Էլեկտրոնային ծանուցումը նախընտրելու դեպքում 20 տոկոս նվազ բոնուսը
Զառի դպրոցը «հազարապետ» Փաշինյանին հրավիրել է՝ դիտելու «Պապ թագավոր» ներկայացումը
«Սիրո սեղան». AMAA-ի «Հայասա» թատերախումբը փայլեց նորովի
Տավուշից ոչ մի միլիմետր չի հանձնվում. Լիլիթ Մինասյան
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
Երևանը պնդում է՝ Մինսկի խումբ գոյություն ունի
Ռուսաստանի հեռանալով Երևանն ու Բաքուն կարողանում են պայմանավորվել
Մի՛ դարձրեք հնարավորությունը մամլիչ
Ավանակով գնացել է Կապան՝ գնումներ կատարելու և չի վերադարձել
Մահացել է ԵԱՀԿ ՄԽ ՌԴ առաջին համանախագահ Վլադիմիր Կազիմիրովը
Արամ Ա Վեհափառ Հայրապետն ընդունել է Միջազգային քրեական դատարանի առաջին դատախազ Լուիս Մորենո Օկամպոյին
Իրանն աջակցում է ՀՀ տարածքային ամբողջականությանը և դեմ է միջազգային սահմանների որևէ փոփոխման․ ԻԻՀ դեսպան
Ռուս-ադրբեջանական «մաքուր էջի» աշխարհաքաղաքական սեւագիր կա՞
Ես ճիշտ էի, Փաշինյանին սատարող քաղաքացիական հասարակությունը սխալ
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան»-ը ողջունում է «Մեծ յոթնյակի»՝ Ադրբեջանին և Հայաստանին ուղղված հայտարարությունը
Հայկազ Նասիբյանը նշանակվել է էկոնոմիկայի նախարարության գլխավոր քարտուղար
Գետնի վրա կվերարտադրվեն ԽՍՀՄ փլուզման պահին իրավաբանորեն հիմնավորված միջհանրապետական սահմանները․Եղոյան
Բաքուն փորձում է փաստերի խեղաթյուրմամբ հարցականի տակ դնել հայկական բազմադարյա ներկայությունը. ԼՂՓԻ միություն
Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև սահմանազատման ողջ գործընթացում հիմնվելու են Ալմա-Աթայի հռչակագրի վրա․ Խանդանյան
Հայ-ադրբեջանական նոր պայմանավորվածություն
Սահմանի հստակ ֆիքսումը դառնալու է ՀՀ տարածքային ամբողջականության պաշտպանությանը միտված լեգիտիմ գործոն․ Կոնջորյան
Փրկարարները Գորիսում իրականացրել են հարկադիր քարաթափում
ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարարը և ԱԶԲ պատասխանատուները քննարկել են դպրոցների սեյսմակայունության հիմնախնդիրը
Հայաստանն էականորեն խորացնում է իր համագործակցությունը Եվրոպական միության և ԱՄՆ-ի հետ. ԱԳ նախարար

Հավերժական խնդիր է. Լարսում բեռնատարների կուտակումները գերազանցում են մի քանի կիլոմետրը

Արդեն երկու շաբաթ է և ավելի հայկական բեռնատարները չեն կարողանում հատել հայ-վրացական սահմանը։ Սադախլոյի մոտ կան կանգնած մեքենաներ, մեքենաներ կան, որ  հասել են Լարսի անցակետի մոտ ու մնացել կայանած։ Բագրատաշենում հերթերը գերազանցում են մի քանի կիլոմետրը։ Այս տեղեկությունը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում հաստատեց նաև Հայաստանի միջազգային փոխադրողների ասոցիացիայի նախագահ Հերբերտ Համբարձումյանը։ Նրա խոսքով՝ վրացիները այս կուտակումները բացատրում են նրանով, որ մեքենաների հոսքը մեծացել է, մեքենաները լցվել են Վրաստան, ու հերթեր են գոյացել: «Ուրիշ բացատրություն չեն տալիս։ Ես մեր վարորդներին եմ հարցնում պատճառների մասին, իրենք ասում են, որ թուրքական մեքենաներն են շատ-շատ։ Ես էլ ենթադրում եմ, որ երևի Եվրոպան հիմա փակ է, դրա համար է այս պատկերը, թուրքական մեքենաների այս ակտիվությունը»,- ասաց Համբարձումյանը։

Բեռնափոխադրողների միության նախագահի խոսքով՝ մեքենաները հիմնականում բեռնված են բանջարեղենով՝ լոլիկ, վարունգ և այլ մթերքներ։ Վարորդներն էլ ստիպված կանգնած, սառնարանները միացրած կանգնած են, որ ապրանքը չփչանա։ «Բա ինչ անենք, ուրիշ ելք չունենք, ուրիշ ճանապարհ չունենք»,- ասաց Համբարձումյանը՝ հավելելով, որ թեև սպասվում է, որ ԵԱՏՄ նիստում պետք է հարցը քննարկվի, լուծում ստանա, բայց ինքը լուծումներ չի տեսնում: «Միակ լուծումը կլիներ այն, որ ուրիշ ճանապարհ բացվի Վրաստանի տարածքում, և մեքենաները արագ-արագ անցնեն, թե չէ մենակ Լարսի դեպքում այս խնդիրը միշտ կլինի ու միշտ կմնա։ Դրան էլ գումարվել է կորոնավիրուսը, ու նման պատկեր ունենք։ Թե չէ վերջնական լուծում ես չեմ տեսնում»,- ասաց Համբարձումյանը։

Նշենք, որ երեկ վաղ առավոտյան կառավարությունը հաղորդագրություն տարածեց Հայաստանի և Վրաստանի վարչապետների հեռախոսազրույցի մասին, որտեղ նշվում է, թե հատուկ միջոցներ են ձեռնարկվում Լարսի մաքսակետով անխափան բեռնափոխադրումներ ապահովելու ուղղությամբ։

Վարորդները, սակայն, նշում են, որ հարցը բնավ էլ վարակով պայմանավորված խստացումները չեն։ Այս կուտակումները երկու պատճառով են առաջացել։ Մեկը՝ որ ՌԴ-ում ռուբլու կուրսի արժեզրկումից հետո Հայաստանից մեծ քանակությամբ մեքենաներ են գնացել ՌԴ՝ ապրանք, հիմնականւմ ցորեն ներկրելու, և երկրորդը պատճառը քաղաքականն է, որը հատկապես հայ վարորդները իրենց վրա զգում են։

«Արդեն 10 օր է՝ ճանապարհին ենք կանգնած, սանտիմետրերով ենք առաջ գնում։ 1-2 ժամվա մեջ մի մեքենա են բաց թողնում՝ հատկապես, եթե այդ մեքենան հայկական համարներով է, ղեկին էլ հայ վարորդ է։ Բայց վրացիները, օսեթները արագ-արագ անցնում են։ Անգամ օրեր կան, որ նրանց մեքենաները հատուկ ուղեկցությամբ հերթից հանում են ու հասցնում մաքսակետ։ Էնպես որ՝ թող հեքիաթներ չպատմեն, պատճառը հեչ էլ կորոնավիրուսը չի։ Մենք էսքան տարի էս գործի մեջ ենք, լավ էլ հասկանում ենք՝ որը որից հետո է»,- մեզ հետ զրույցում ասաց հենց այդ պահին արդեն տասներորդ օրը հերթի մեջ սպասող վարորդներից մեկը, որի մեքենան բեռնված էր բանջարեղենով։ Նա ասաց, որ ստիպված օրը 20-30 լիտր վառելիք են ծախսում կանգնած վիճակում, որպեսզի սառնարանը աշխատի, ու բանջարեղենը, մթերքները չփչանան, բայց չեն հասկանում, թե իրենց օգուտը որն է լինելու:

«Մենակ վառելիք ու ներվեր ենք ծախսում։ 10 օր ա՝ մեքենայի մեջ ենք քնում, փողոցում հաց ուտում, ոչ լողացել ենք, ոչ լվացվել։ Բա սա կյա՞նք է»,- զայրացած ասաց մեկ այլ վարորդ։

Վարորդների խոսքով՝ եթե անգամ այս օրերի հերթերն էլ թեթևանան, մեքենաների կուտակումներ չլինեն, մեկ է՝ Լարսի խնդիրը հավերժական է։ Այն մնալու է, քանի դեռ այլընտրանք չի առաջարկվել Լարսին։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում