Wednesday, 24 04 2024
Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում տեղի է ունեցել Հայոց ցեղասպանության սուրբ նահատակների ոգեկոչման արարողություն
Հայոց Ցեղասպանության 109-րդ տարելիցի օրը հիշատակվեց և ոգեկոչվեց Շիրակի մարզում
Հայ ժողովուրդը կրկին պայքարում է ատելության դեմ. Ուրուգվայի Ներկայացուցիչների պալատի նախագահ
15:54
Աբխազիան հարգում է Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակը
Ադրբեջանը կանգ չի առնում, որովհետև կա անպատժելիության մթնոլորտ․ Ժան- Լյուկ Մելանշոն
15:50
Հայ ժողովուրդը վերապրել է 20-րդ դարի առաջին ցեղասպանությունը և 21-րդ դարի առաջին էթնիկ զտումը․ Նատալի Լուազոն՝ Եվրոպական խորհրդարանի լիագումար նիստում
Պեսկովը տեղյակ չէ ՌԴ Պն փոխնախարարի պետական դավաճանության մեղադրանքից
ՌԴ ՊՆ փոխնախարարը կասկածվում է պետական դավաճանության մեջ
15:20
ԱՄՆ պետքարտուղարը ժամանել է Շանհայ
Նոյեմբերյանում տեղի ունեցած առերևույթ խուլիգանության դեպքի առթիվ քրեական վարույթ է նախաձեռնվել, 5 անձ ձերբակալվել է. ՔԿ
Մատվիենկոն Ազգային ժողովին հորդորում է Ալեն Սիմոնյանին «մրցագորրգ հրավիրել». խնդիրը նրա անձի՞, թե՞ իշխող քաղաքական ուժի հետ է
«Արդեն բոլոր կարմիր գծերն անցել է»․ Մատվիենկոն՝ Ալեն Սիմոնյանի մասին
ԱՄՆ դեսպանը հարգանքի տուրք է մատուցել Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրում
Հայաստանում Լիտվայի դեսպանը հարգանքի տուրք է մատուցել Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին
14:49
Հայոց ցեղասպանության զոհերը երբեք չպետք է մոռացվեն․ Հունաստանի նախագահ
14:48
Հիշում ենք Հայոց ցեղասպանության ժամանակ կորսված կյանքերն ու վերահաստատում երբեք չմոռանալու մեր խոստումը․ Բայդեն
Հայաստանում ՌԴ դեսպանությունն ուղերձ է հղել Հայոց ցեղասպանության տարելիցի կապակցությամբ
Գեղարքունիքի մարզում տեղի են ունենում Հայոց ցեղասպանության սրբադասված նահատակների հիշատակին նվիրված միջոցառումներ
Պատմության այս մռայլ էջը հիշեցնում է խտրականության ու բռնության դեմ պայքարի անհրաժեշտության մասին․ Հաջա Լահբիբ
Ես և իմ գործընկերները ԵՄ-ում շարունակելու ենք կանգնել ի պաշտպանություն Հայաստանի ժողովրդի․ ԵԽ պատգամավոր
Ջոն Ինյարիտուն Թուրքիային կոչ է անում ընդունել սեփական պատմությունն ու ճանաչել Հայոց ցեղասպանությունը
14:30
Ինդոնեզիայում պաշտոնապես հաստատել են նախագահական ընտրություններում Պրաբովո Սուբիանտոյի հաղթանակը
14:20
Հյուսիսային Մակեդոնիայում մեկնարկել են նախագահական ընտրությունները
Լիպեցկում հայտնել են արդյունաբերական գոտու տարածքից մարդկանց տարհանման մասին
Գյումրիում վթարից հետո մեքենաներում հրդեհ է բռնկվել
13:50
Նավթի գներն աճել են- 23-04-24
13:40
Բուենոս Այրեսում մոտ 800 000 մարդ է դուրս եկել բողոքի՝ ընդդեմ կրթական բարեփոխման
Քաղաքացին նախկին ճոպանուղու շենքի 2-րդ հարկից ընկել է զրոյական հարկ
13:26
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Ուղիղ․ Այսօր Հայոց ցեղասպանության 109-րդ տարելիցն է

Մտածելը պարտադիր անհրաժեշտություն է

Հայ առաքելական եկեղեցին հերթական աղմուկի մեջ է հայտնվել, այս անգամ՝ կապված Սանահինի պատմության հետ: Ինչպես քեֆ անողի քեֆը չի պակասում, այդպես էլ վերջին շրջանում չի պակասում Հայ առաքելական եկեղեցու շուրջ առաջացող աղմուկը:

Եկեղեցին, ու նաև այսպես ասած եկեղեցու պաշտպաններն այդ աղմուկին, դրա ընթացքում ներկայացվող քննադատությանն ու դիտողություններին, եկեղեցու և եկեղեցապետերի հասարակական ու անձնական վարքագիծը փոխելու պահանջներին արձագանքում են կարծես թե ավելի շատ ինքնապաշտպանական բնազդներին, քան գիտակցությանն ու սթափ մտածողությանը տեղ տալով:

Հաճախ իհարկե քննադատությունն ու դժգոհությունը, դիտողություններն ու պահանջներն էլ անցնում են սթափ մտածողության ու ողջախոհության սահմանը, բայց դրանք անկասկած բացառություններ են, քանի որ աղմուկն ու քննադատությունն ինքնին ունեն բավական փաստական հիմքեր, հիմնված են առկա իրականության վրա: Եվ այդ առումով եկեղեցու արձագանքը պետք է լինի ուղղված հենց այդ շրջանակին, որն, ի դեպ, գերակշռողն է, ոչ թե բացառությունը: Սակայն, կարծես թե ակնհայտ է նաև, որ եկեղեցին այսօր այդ շրջանակին ասելու բան չունի, ներկայացնելու հակափաստարկ չունի, համարժեք պատասխան չունի, քանի որ վաղուց արդեն ապրում է հանրային շրջանակներին ու հանրային կյանքին հակադիր կյանքով, անհաղորդ կյանքով:

Եվ այդ պարագայում ամենևին էլ անբանական և անբնական չէ, որ բողոքն ու դժգոհությունը կարող են հասնել ընդուպ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի հրաժարականի պահանջին: Իրականում այդ պահանջը պետք է հասկանալ հակառակ խոհափիլիսոփայական իմաստով՝ հասարակությունը պահանջում է, որ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս և Հայ Առաքելական Եկեղեցի ինստիտուտները ներգրավված լինեն հանրային կյանքում, հասարակության խնդիրների հանդեպ չլինեն անտարբեր դիտորդ կամ վերամբարձ դատավոր, այլ լինեն գործընկեր, հաղորդակից, սրտակից, կամ առավելագույնը՝ անաչառ դատավոր, հատկապես երբ երկրում կա այդ անաչառ դատական ատյանի անհրաժեշտությունը:

Բանն այն է, որ «Կաթողիկոս» և «Եկեղեցի» ինստիտուտների կրողները կարծես թե իրենք իրենց են արդեն հրաժարական տվել հանրային կյանքից և քաշվել ու ամփոփվել կլանային կամ անձնական կյանքի շքեղության մեջ: Հրաժարականի հասարակական պահանջը ընդամենը առկա իրականության ամրագրման պահանջ է, իրականում «Կաթողիկոս» և «Հայ Առաքելական եկեղեցի» ինստիտուտների հանրային վերադարձի պահանջ: Եվ Հայ Առաքելական եկեղեցու եկեղեցապետերը ինքնապաշտպանության բնազդի փոխարեն այդ իրողությունը պետք է ենթարկեն խորքային վերլուծության, պատճառների ուսումնասիրության, պետք է փորձեն հասկանալ հասարակությանը, հասկանալ հասարակական մտածողության և հոգեբանության ժամանակային էվոլյուցիան, վերափոխումները, կյանքի տեխնոլոգիական հագեցածության մտաբարոյական ազդեցությունը, և ըստ այդմ կողմնորոշվեն իրենց վարքագծի, հասարակական կյանքի հանդեպ իրենց վերաբերմունքի և այդ կյանքին մասնակցության ձևի ու բովանդակության հարցում:

Հակառակ պարագայում մենք կկորցնենք մեր ազգային և պետական կյանքի կազմակերպման ու ընթացքի գործում աջակցության զգալի պոտենցիալ պարունակող մի համակարգ, որը կարող էր լինել մեր համաշխարհային մրցունակության կարևոր գրավական, բայց անհամաչափ ընկալումների հետևանքով հայտնվել է վարկաբեկվելու, ազգային ու պետական կյանքի պահանջներից դուրս մնալու և այդ կյանքի զարգացման խոչընդոտ կամ արգելակ դառնալու վտանգի առաջ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում