ԱՄՆ-ի Boeing օդատիեզերական կորպորացիայի նախկին ղեկավար Դենիս Մելենբերգը կարողացել Է հասնել ընկերության արտադրության ծավալների զգալի մեծացման, սակայն դա հանգեցրել Է արտադրանքի որակի իջեցման: The New York Times թերթում հրապարակված հարցազրույցում այդ կարծիքն է հայտնել Դեյվիդ Քելհունը, որը 2019 թվականի դեկտեմբերին դարձել է Boeing-ի նոր գլխավոր տնօրենը:
Քելհունի խոսքով՝ գլխավորելով ընկերությունն՝ ինքը համոզվել է, որ այնտեղ ավելի շատ են խնդիրները, քան ավելի վաղ թվում էր: «Անկեղծ ասած՝ դրանք ավելի շատ են, քան ես ենթադրում էի, ինչը վկայում է մեր ղեկավարության թուլության մասին»,- նշել է նա:
Քելհունի կարծիքով, Միացյալ Նահանգների կարգավորիչները կարող են Boeing 737 MAX ինքնաթիռները հավաստագրել ընթացիկ տարվա ամռանը:
Նշենք, որ 2019 թվականին դադարեցվեց Boeing 737 MAX ինքնաթիռների շահագործումը երկու աղետից հետո: 2019 թվականի մարտի 10-ին Եթովպիայում կործանվեց Ethiopian Airlines ավիաընկերության Boeing 737 MAX 8-ը, զոհվեց 157 մարդ: 2018 թվականի հոկտեմբերի 29-ին Ինդոնեզիայում Lion Air ընկերության համանման մոդելի ինքնաթիռի աղետի զոհ դարձավ 189 մարդ: Boeing-ի ղեկավարությունը խոստովանեց, որ երկու դեպքում էլ օդանավերում դրանց կործանումից առաջ տեղի է ունեցել խափանում մանևրայնության բնութագրերի բարելավման համակարգում: Դրանից հետո բազմաթիվ երկրներ, ներառյալ ՌԴ-ն, ԱՄՆ-ն և Եվրամիության պետությունները, անվտանգության նկատառումներով դադարեցրել են այդ տիպի ինքնաթիռների շահագործումը: