Ռուզաննան մասնագիտությամբ IOS ծրագրավորող է, ոլորտում հաջողություններ է գրանցել: Ավելի քան հինգ տարի հարստացնում է App Store-ը՝ տարբեր հավելվածներով: Աուդիոգրքերի <Շարան> հավելվածի հեղինակն է: Ինչպես ցանկացած IOS ծրագրավորող, Ռուզաննան անչափ կարևորում է որակյալ գաջեթներն ու հեռախոսները, քանի որ դրանք առաջին հերթին իր աշխատանքային գործիքներն են: Apple ընկերության Iphone հեռախոսների հետ նրա ծանոթությունը 2014 թվականին էր, երբ իր Samsung մոդելի հեռախոսը փոխարինեց Iphone 4-ով: Ասում է՝ այդ օրվանից էլ ծնվեց Apple-ի հանդեպ մեծ սերն ու հետաքրքրությունը: Աշխատավայրում Ռուզաննան օրվա մեծ մասն անցկացնում է իր համակարգչի՝ Macbook Pro-ի առջեվ, ասում է՝ գործընկերներից շատերն են նախընտրում այս ապրանքանիշը: Ասում են այս հեռախոսները տնային տնտեսուհիների համար են. մինիմալ բարդություն՝ միացնում ես եվ աշխատում: Ռուզաննան իր ընտանիքի անդամների հեռախոսային նախասիրությունների վրա էլ է ազդեցություն ունեցել: Բոլորը հիմա միայն Iphone են օգտագործում:
Ռուզաննան փորձում է տեղյակ լինել Apple-ի նորույթներին: Iphone 4-ից հետո նա ձեռք է բերում Iphone 6S, ապա Iphone 7 մոդելը, իսկ այժմ անբաժան ընկերը Iphone 11pro-ն է: Իբրեվ ոլորտի մասնագետ, շատ կարևորում է վայրը, որտեղից ձեռք է բերվում սարքը: Ընկերներին միշտ խորհուրդ է տալիս գնել Հայաստանում ապրանքանիշի վաճառքի պաշտոնական խանութ սրահներից , քանի որ թանկարժեք հեռախոսի պարագայում կարևոր է երաշխիքային կտրոնն ու վստահությունը, որ ձեռք բերվածն անմիջապես արտադրողից է: Իսկ, թե ինչպես ճշտել ձեռք բերված Apple ապրանքանիշի տեխնիկան անմիջապես պաշտոնական ներկայացուցչից է թե ոչ , մասնագետները խորհուրդ են տալիս օգտվել http://isupport.am կայքից: Այն բաց է յուրաքանչյուրի համար, պարզապես պետք է մուտքագրել սարքի սերիական համարը: Ի դեպ, միայն MOBILE CENTRE ART, ZIGZAG, ISTORE, VEGA, UCOM, MTS ARMENIA, VEON ARMENIA խանութ սրահներից կարելի է ձեռք բերել Apple ընկերության պաշտոնական տեխնիկա:
Ռուզաննան իրեն կոկիկ օգտագործող չի համարում, հաճախ է հեռախոսը ձեռքից վայր գցում: Համոզվել է, որ այս ապրանքանիշի հեռախոսները դիմացկուն են, երկարակյաց, չեն վախենում հարվածներից: Այս դեպքում Apple սարքերի բարձր արժեքը միանշանակ արդարացված է, ասում է Ռուզաննան և մեջբերում <թանկից էժանը չկա> հայտնի խոսքը:
2015 թվականին ձեռք բերած Iphone 6 S-ը մինչ օրս աշխատում է, մեկ անգամ է միայն փոխել մարտկոցը: Սեփական փորձից ելնելով՝ Ռուզաննան նշում է միայն մեկ թերություն, դիմացկուն չեն միայն USB լարերը:
<Շատ հարմար է , երբ բոլոր սարքերդ apple են, հեշտությամբ սինքրոնացվում են, եվ տվյալները մեկից մյուսը շատ արագ կարելի է փոխանցել>, ասում է Ռուզաննան և առանձնացնում Airdrop-ը, որը հատկապես գործի բերումով անփոխարինելի է դարձել:
Իսկ որևէ անսարքության դեպքում Ռուզաննան նախընտրում է իր հեռախոսը նորոգել միայն մասնագիտացված կենտրոններում: Մեկ անգամ օգտվելուց հետո արդեն իր ընկերներին խորհուրդ է տալիս այցելել Հայաստանում միակ մասնագիտացված կենտրոն՝ Chipset նորոգման կենտրոն:
Ինը տարի այս սպասարկման կենտրոնն իրականացնում է տարբեր բրենդերի սպասարկում, հանդիսանում է Apple-ի լիազորված միակ սերվիս կենտրոնը Հայաստանում: Apple-ը կենտրոնին ապահովում է գործարանային պահեստամասերով, ինչը, թերևս ենթադրում է ցանկացած գաջեթի նորոգման բարձր որակ: <Մինչեվ նորոգումը, նաեվ դրանից հետո՝ տեխնիկան տեստավորվում է, այն վստահությամբ, որ վերադարձվող տեխնիկայի մեջ նոր խնդիրներ գոյություն չունեն,>, նշում է Սուրեն Պարակեսիկովը: Նա կենտրոնի գլխավոր ինժեներն է, բացման օրից այստեղ է աշխատում, բազմաթիվ որակավորումներ ունի , մասնագիտացել է Apple ապրանքանիշի տեխնիկայի մեջ:
Ի դեպ, այստեղ բոլոր ինժեներներն ամեն տարի վերապատրաստվում են, գործընթացն օնլայն է կատարվում, համապատասխան որակավորումը եվ տեստը հանձնելուց հետո միայն Apple-ը թույլ է տալիս աշխատանքը շարունակել սպասարկման կենտրոնում: Նորեկների առջեվ եվս խիստ են դրված պայմանները, անկախ ունեցած որակավորումից, մասնագետը աշխատանքի անցնելուց առաջ հատուկ դասընթացների է մասնակցում, քննությունը հաջողությամբ հանձնելու դեպքում միայն իրավունք ստանում նորոգել բրենդի սարքերը: Սուրենը ևս, անկախ իր բազմամյա փորձից, ամեն տարի հանձնում է տեստեր, որն, իր խոսքով նպաստում է մասնագիտական աճին:
<Հաճախորդը միանշանակ կարող է վստահ լինել, որ իր անսարք տեխնիկան գտնվում է ապահով ձեռքերում, ինչն, իհարկե, չի վերաբերում այն բազմաթիվ մասնավոր նորոգման կետերին, որոնք անհայտ ծագման պահեստամասերով են աշխատում, հաճախ ավելի վնասելով սարքը>, ասում է Սուրենը, նշելով, որ քիչ չեն դեպքերը, երբ պահեստամասերը ոչ միայն ցածրորակ են , այլ նաեվ մեկ անգամ վերականգնված, նորոգված, իսկ պաշտոնական սերվիս կենտրոնում նման երևույթ բացառում է: Այստեղ բոլոր պահեստամասերը տրամադրում է արտադրողը, ինչը դրական է ազդում արված աշխատանքի որակի վրա, հետագայում ծագող խնդիրներն էլ լինում են մինիմալ: Հարկ է նշել, որ ոչ լիազորված սպասարկման կենտրոններից օգտվելու դեպքում հաճախորդը կարող է զրկվել իր երաշխիքային սպասարկումից: Այդ ամենից խուսափելու համար Սուրենը խորհուրդ է տալիս օգտվել բացառապես լիազորված սպասարկման կենտրոններից, սարքերը գնել միայն ապրանքանիշի պաշտոնական խանութ սրահներից: Մասնավոր նորոգման կենտրոններում գուցե սպասարկումը զգալիորեն մատչելի է, սակայն , մասնագետները հավատացնում են , որ հետագա խնդիրները անխուսափելի են: Ի դեպ,Սուրենը ևս Apple-ի սիրահար է, առաջին հերթին նշում է օգտագործման մատչելիությունը, մենյուն պարզ ու հասկանալի է , օգտագործման հետ ոչ մի բարդություններ չեն ծագում, թեև խնամքով է օգտագործում հեռախոսը, այլ նաեվ երբևէ խափանումներ չեն եղել:
Այստեղ ոչ պակաս կարևորվում է նաև խորհրդատուների աշխատանքը: Սկզբում անձնակազմը դիմավորում է հաճախորդին, զրուցում, հասկանում խնդիրը, ապա խոտանված տեխնիկան անցնում է նախնական զննում, գրանցվում համակարգում , ախտորոշումից հետո համաձայնեցվում է ժամկետը եվ արժեքը, պատրաստ սարքավորումը վերադարձվում է սարքին վիճակում՝ տրամադրելով մեկ ամիս երաշխիք փոխարինված պահեստամասերի համար: Հաճախորդների հետ աշխատանքը լարված , միաժամանակ հաճելի է. նշում է Անին, մտովի վերհիշում զավեշտալի, հետաքրքիր դեպքեր, օրինակ՝ երբ գաջեթի կամ հեռախոսի վնասված էկրանը հաճախորդները փորձում են ներկայացնել իբրև տեխնիկայի գործարանային դեֆեկտ, հաճախ է պատահում, երբ նորոգման են բերում ջրից վնասված սարքեր: Նման դեպքեր արդեն քիչ է պատահում Apple-ի արտադրանքի հետ: Ընկերությունը լուծել է այս հարցը, նոր մոդելի հեռախոսները զգալի ջրադիմացկուն են, ինչն այսօր շատերին է հրապուրում:
Iphone հեռախոսների ջրադիմացկունությունը գրավել է նաեվ կենտրոնի խորհրդատուներից ՝Արեգնազին, նա ևս Iphone-ի մեծ սիրահար է: Մյուս հեռախոսների համեմատ բոլոր ֆունկցիաները պարզեցված են Iphone-ի ցանկացած մոդելում, ասում է աշխատակցուհին: Արեգնազի ծանոթությունը Iphone-ի հետ եղել է տարիներ առաջ, երբ ձեռք է բերել 4-րդ սերնդի մոդելը: Որոշել է անդավաճան մնալ Iphone ապրանքանիշի հեռախոսներին այն դեպքից հետո, երբ հեռախոսը պատահաբար ընկել է չորրորդ հարկից ու չի վնասվել: Մինչ օրս հեռախոսն աշխատում է: Արեգնազն ասում է, իբրեվ տեխնիկայի սպասարկման աշխատակից, նրան հաճախ են դիմում խորհրդի համար: Այդ դեպքից հետո, շատերին է վստահորեն խորհուրդ տալիս ձեռք բերել միայն Apple ընկերության տեխնիկա, այնուամենայնիվ, հաստատում է Apple-ն այսօր մեծ մասսայականություն է վայելում մեր հանրության, հատկապես հայ երիտասարդների շրջանում: Apple ապրանքանիշն իր սարքերով համաշխարհային, մասնավորապես հայաստանյան շուկայում առաջատար դիրքերում է: