Saturday, 20 04 2024
19:30
ԱՄՆ–ն համաձայնել է զորքերը դուրս բերել Նիգերից
ԵՊՀ մի խումբ դասախոսներ այցելել են ՊՆ զորամաս
19:00
ԱՄՆ-ի Սենատը հաստատել է օտարերկրացիների հսկողության մասին օրենքը
Երևանում քաղաքացին երկորրդ հարկից ընկել է նկուղային մակարդակում գտնվող հորը
18:30
Ֆինլանդիան ԵՄ-ից փող է խնդրել Ռուսաստանին սահմանակից շրջանների համար
18:15
Սերբիան դեմ կլինի ՄԱԿ-ի գլխավոր ասամբլեայում Սրեբրենիցայի վերաբերյալ սպասվող բանաձեւին
Համապարփակ պաշտպանության ունակ է համախմբված ժողովուրդը. այն, ինչ մեզ պակասում է
Փրկարարներն Աբովյան քաղաքից Նուբարաշեն տանող ճանապարհի հարակից ձորակից դի են դուրս բերել
Իրանը ռևերանս արեց ՌԴ-ին և Թուրքիային. ԵՄ ներկայության ընդլայնումը միանշանակ խնդիրներ է բերելու
ԵՄ անդամ դառնալու դեպքում Վրաստանը կվերանայի «օտարերկրյա գործակալների մասին» օրենքը
Արևմուտքը չի ուզում տեսնել փլուզվելու գնով շրջադարձ կատարող Հայաստան
Ապօրինի զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնման միջոցառումները շարունակվում են
Ինչ հարց են լուծել Հայաստանն ու Ադրբեջանը
Թուրքիան և Եգիպտոսը համակարգում են Գազայի հատված օգնություն հասցնելու ջանքերը․ Հաքան Ֆիդան
16:30
Դելիմիտացիա Տավուշում. ռիսկեր և հնարավորություններ
16:15
ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատը պատրաստվում է հաստատել Ուկրաինային շուրջ 61 մլրդ դոլարի ռազմական օգնության փաթեթը․ BBC
16:00
ԱՄԷ-ն կարծում է, որ Պաղեստինի անդամակցությունը ՄԱԿ-ին կնպաստի տարածաշրջանում խաղաղ գործընթացին
Դպրոցում աշակերտը պնևմատիկ ատրճանակով կրակոց է արձակել իր հետ վիճաբանողների ուղղությամբ
Գազայի հատվածում Իսրայելի օպերացիայի հետևանքով մեկ օրում 37 մարդ է զոհվել
Ժողովուրդ ջան, ձեզ խաբող չկա, ձեր հետևից սև գործ անող չկա. Վահե Ղազարյան
Պատրաստվում ենք դե յուրե հիմնավորել Արծվաշենի՝ Հայաստանի մաս լինելը. վարչապետ
Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանապահ ծառայությունների ղեկավարները պետք է պայմանավորվեն, թե ծառայությունը ոնց են իրականացնելու. Փաշինյան
Պետք է երկուստեք ապահովենք, որ սահմանի երկու կողմերում մարդիկ ապահով ապրեն. ՀՀ վարչապետ
Փաշինյանը վստահեցրեց՝ եթե սահմանազատման գործընթացում ինչ-որ տների հետ կապված խնդիր լինի, պետությունը նոր տներ կկառուցի
Կան ուժեր, որոնք ուզում են, որ Հայաստանի պետականությունը զարգանա ֆորպոստի տրամաբանությամբ․ Նիկոլ Փաշինյան
Փաշինյանը կարծում է, որ Հայաստանի ու Ադրբեջանի վերջին պայմանավորվածությունը նվազեցրել է անվտանգային ռիսկերը սահմանի երկայնքով
Սա ձեռքբերում է Ադրբեջանի համար, բայց սա էական ձեռքբերում է նաև Հայաստանի համար․ Նիկոլ Փաշինյան
Վրաստանում շարունակվում են բողոքի ակցիաներն՝ ընդդեմ «Օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրենքի
ԵՄ առաքելությունը քննադատողները աջակցում են Հայաստանի անվտանգության թշնամիներին
13:50
Ռուսաստանը հարվածներ է հասցրել Զապորոժիեի արդյունաբերական ենթակառուցվածքին

Սա ժողովրդի իշխանություն է, և անհրաժեշտ է հայցել ժողովրդի կարծիքը

«Առաջին լրատվական»-ի զրուցակիցն է ԱԺ Պետաիրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Վլադիմիր Վարդանյանը:

– Ավարտվեց ԱԺ այսօրվա (փետրվարի 6-ի) աշխատանքը: Ի՞նչ է հետևելու այս քվեարկությանը:

– Սահմանված կարգով ԱԺ որոշումը ներկայացվելու է ՀՀ նախագահին, նախագահը եռօրյա ժամկետում պետք է հանրաքվե նշանակի: Նախատեսվում է համապատասխան ժամկետ, եթե չեմ սխալվում 60-օրյա, ձևավորվում են շտաբներ՝ «այո»-ի և «ոչ»-ի, ընթանում է քարոզարշավ, որին կհաջորդի հանրաքվեի անցկացման օրը, արդյունքների ամփոփումը և հաստատումը:

– …Այսինքն՝ գործ ունենք ոչ երկար ճանապարհի հետ:

– Եռամսյա ժամկետը երկար չի կարող համարվել, նորմալ ժամկետ է:

– Ո՞ր դեպքում էր պարտադիր նախագիծը ՍԴ ուղարկել:

– Եթե ԱԺ-ն է փոփոխություն կատարում, պետք է ստանա ՍԴ համաձայնությունը… Ես համարում եմ, որ 213-րդ հոդվածը, իրավունքի, սահմանադրական ոգու տեսանկյունից, չէր կարող և չպետք է փոփոխվի ԱԺ-ի կողմից: Ինչու: Դատական իշխանության վերաբերյալ Սահմանադրության ամբողջ 7-րդ գլուխը կարող է փոփոխվել բացառապես հանրաքվեի միջոցով, այսինքն՝ պետք է հայցել ժողովրդի կարծիքը, իշխանության կրողը պետք է արտահայտվի այդ հարցի վերաբերյալ: 213-րդ հոդվածը այն հոդվածների ցանկի մեջ չի մտնում, որոնք ենթակա են փոփոխման հանրաքվեի միջոցով, բայց բովանդակությամբ այն ամբողջությամբ վերաբերում է դատական իշխանությանը: Գործադիր, օրենսդիր և դատական իշխանությունները հավասար են, և մեկը մյուսի նկատմամբ որևիցե լծակ ունենալ չի կարող, ուստի դատական իշխանությանը վերաբերող հարցերը պետք է քննարկվեն և որոշվեն միայն ու միայն ժողովրդի կամարտահայտության միջոցով: Դա նաև բխում է Սահմանադրության ոգուց:

– Ձեր ընդդիմախոսները պնդում են, որ 213-րդ հոդվածի իրավակարգավորումը, որպես անցումային դրույթ, արդեն իրացված է, և այդ հոդվածով հնարավոր չէ փոփոխություն մտցնել:

– Իրականում անցումային դրույթները նախատեսված են ապահովելու անցումը նախորդ իրավակարգավորումներից դեպի նոր իրավակարգավորումներ: Այո՛, ժամանակի ընթացքում դրանք կարող են սպառվել, բայց սա այդ դեպքը չէ… Դա միակ նորմն է, որը որոշում է անցումային կարգավիճակը, և որևիցե մեկը չի բացառում, որ ՍԴ այն անդամները, որոնք նշանակվել էին մինչև Սահմանադրության 7-րդ գլխի ուժի մեջ մտնելը, հենց այդ անցումային կարգավիճակում էին, այսինքն՝ նրանց կարգավիճակը որոշվում էր հենց այդ հոդվածով:

– Ընդդիմախոսների այդ պնդումից էլ բխում է քաղաքական ձևակերպումը, որ խորհրդարանական մեծամասնությունը հակասահմանադրական քայլի է դիմում: Որևէ օբյեկտիվ հիմք կա՞ այդպիսի արտահայտություն անելու համար:

– Նախ՝ տեսականորեն ցանկացած սահմանադրական փոփոխություն հակասում է Սահմանադրության գործող տեքստին՝ եթե տեքստ ես փոխում, ուրեմն հակասության մեջ ես գործող տեքստի հետ… Այդուհանդերձ, մենք հակասահմանադրական ճանապարհ չենք ընտրել: Եթե պետական մարմինների միջև առկա է վեճ սահմանադրաիրավական հարցերի վերաբերյալ, ապա այստեղ արբիտորը Սահմանադրական դատարանն է. ինչ անել, երբ առկա է վեճ իշխանության մեկ կամ երկու ճյուղի և դատական իշխանության միջև՝ տվյալ դեպքում Կառավարության, Ազգային ժողովի և Սահմանադրական դատարանի միջև: Կարո՞ղ է արդյոք ՍԴ-ն այստեղ անաչառ արբիտոր լինել, իմ կարծիքով՝ ոչ: Ժողովուրդը կարող է լինել անաչառ արբիտոր: Ժողովուրդը, որպես իշխանության կրող, պետք է պատասխանի մի կարևոր հարցի՝ բավարարո՞ւմ է այս վիճակը, ՍԴ դատավորները բավարարո՞ւմ են ակնկալիքները և դե՞մ է սահմանադրական փոփոխությունների նախագծին, թե՞ անհրաժեշտ է շուտափույթ սահմանադրական փոփոխություններ իրականացնել, և կողմ է նախագծին…

– Իսկ ո՞վ կարող է վիճարկել հանրաքվեի արդյունքները:

– Խմբակցությունները կարող են վիճարկել, ԱԺ խմբակցությունները և նախաձեռնողը:

– Այսօր «Լուսավոր Հայաստանը» փորձում էր վիճարկել, որ քաղաքական մեծամասնությունը ճիշտ ճանապարհով չի գնում, կա՞ որևէ հիմնավորում, որի հետ պետք է հաշվի նստել:

– Միշտ կարելի է քննադատել, բայց կառուցողական մոտեցումը հանգում է հետևյալին՝ եթե դու քննադատում ես այս ճանապարհը, ցո՛ւյց տուր այլ, ճիշտ ճանապարհը: «Լուսավոր Հայաստանը» քննադատում է մեր ընտրած մոտեցումը, բայց այլընտրանքային լուծում չի առաջարկում:

– Բայց ասում է՝ ինչո՞ւ եք ժողովրդին տանում ընրատեղամասեր, և բյուջեից գումար վատնում:

– Նախ՝ ոչ ոք ժողովրդին տեղամասեր տանելու մտադրություն չունի, երկրորդ՝ ժողովրդավարության, ժողովրդավարական իշխանության գաղափարը հանգում է հետևյալին՝ երկրի համար կարևորագույն հարցերը լուծելու համար պետական մարմինները պետք է դիմեն ժողովրդի քվեին: Բացարձակապես չի կարելի ընդունելի համարել «Լուսավոր Հայաստանի» այդ մոտեցումը. ի՞նչ է նշանակում՝ ինչու եք ժողովրդին տանում ընտրատեղամասեր, Շվեյցարիայում շաբաթը մեկ հանրաքվե է լինում, և ես չեմ լսել, որ այնտեղ որևէ կուսակցություն քննադատի շվեյցարացիներին, թե ինչու են ժողովրդին ոչ աշխատանքային օր տանում հանրաքվեի կամ համարում, որ դա բյուջետային միջոցների վատնում է: Մենք պետք է հանգենք այն կարևոր եզրակացության, որ Հայաստանի Հանրապետությունում իշխանությունը պատկանում է ինձ, Ձեզ, ՀՀ բոլոր քաղաքացիներին՝ ժողովրդին:

– Հիմնական շահարկումն այն է, որ ընդդիմախոսներն ասում են՝ ժողովուրդն իր քվեով ձեզ արդեն տվել է գործելու լիարժեք հնարավորություն, իրագործեք այն:

– Մեր ընդդիմախոսներին պետք է ասեմ, որ այո, մենք կօգտվենք այդ իրավունքից,  հետագայում եթե անհրաժեշտություն լինի Սահմանադրության փոփոխություն անել այն հարցերի վերաբերյալ, որոնք գտնվում են ԱԺ-ի կողմից փոփոխման տիրույթում, բայց տվյալ պարագայում լրջագույն խնդիր կունենանք, եթե իշխանության իրավահավասար ճյուղերից մեկը փոխի մյուս ճյուղի մարմիններից մեկի ձևավորման կարգը, այն էլ խոսքը վերաբերում է ապաքաղաքական իշխանությանը, այս դեպքում միանշանակ անհրաժեշտ է հայցել ժողովրդի կարծիքը:

Հարցազրույցն ամբողջությամբ՝ տեսանյութում:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում