BuzzFeed-ը կազմել է անցած տասնամյակի լավագույն 50 երաժշտական տեսահոլովակների ցուցակը:
Վարկանիշում ընտրված յուրաքանչյուր տեսանյութ ուղեկցվել է էր դիտումների վիճակագրությամբ: Այսպիսով, Ադելի «Rolling in Deep» տեսանյութը, որն ունի 1,6 միլիարդ դիտում, 2010թ․ գլխավոր տեսահոլովակների շարքում էր: 2011-ին, ընտրված տեսանյութերի շարքում ամենատարածվածը եղել է Gotye-ի «Somebody That I Used To Know» տեսահոլովակը (1,2 միլիարդ դիտում): 2012 թ.-ին ամենահայտնի աշխատանքը դարձել է Փինկի «Try»-ը (404 միլիոն դիտում): 2013 թ.-ին առաջատար է եղել Մայլի Սայրուսի «Wrecking Ball»-ը (1 միլիարդ դիտում): 2014-ին ավելի մեծ թվով հեռուստադիտող է հավաքել Սիայի «Chandelier» տեսահոլովակը (2.1 միլիարդ դիտում): Հաջորդ տարի առաջատար է դարձել Ջասթին Բիբերը՝ «Sorry» երգի տեսահոլովակով (3.2 միլիարդ դիտում)։
2016թ․ համար ընտրվել է Բեյոնսեի «Formation» տեսահոլովակը (188 միլիոն դիտում): 2017-ի ամենադիտված տեսահոլովակը դարձել է Լուիս Ֆոնսիի և Daddy Yankee-ի «Despacito» տեսահոլովակը (6,5 միլիարդ դիտում), 2018-ին՝ Դրեյքի «God’s Plan» տեսահոլովակը (1 միլիարդ դիտում): 2019-ին թողարկված տեսահոլովակներից ցուցակում հայտնվել է միայն Jonas Brothers-ի «Sucker» երգը։