Friday, 25 06 2021
01:00
Չերչիլի նկարը աճուրդում վաճառվել է 1,8 միլիոն դոլարով
00:45
Արքայազն Հարրիին և Մեգան Մարքլին մեղադրում են Եղիսաբեթ Երկրորդին խաբելու մեջ
Հոլանդահայ կազմակերպությունների ֆեդերացիան շնորհակալություն է հայտնում Նիդերլանդների խորհրդարանին Բաքվին վերաբերող բանաձևի համար
Այցելություն մարտական հենակետեր
Վատն այն է, որ հարկադրող բժշկին, փրփուրը բերանին պաշտպանում են մեզ հայտնի մարդիկ. Արփի Դավոյան
Հրդեհ՝ Քանաքեռավան գյուղում. հայտարարվել է բարդության «1-Բիս» կանչ
Մեղադրանք է առաջադրվել ՊԵԿ 2 հարկային տեսուչի
Իլոն Մասկի ընկերությունը մինչև աշուն ինտերնետով կծածկի ամբողջ մոլորակը
Խորհուրդ՝ էլ մի՛ խոսիր…. Արայիկ Հարությունյանը՝ Վահե Հակոբյանին
23:50
ԱՀԿ-ն առաջին անգամ թույլատրել է պատվաստել երեխաներին և դեռահասներին կորոնավիրուսի դեմ
Ալիևի և Թուրքիայի առաջին տիկնոջ խոսակցությունը ուղարկել եմ ԵՄ բարձրագույն ղեկավարությանը
23:30
Վրաց-ուկրաինական հարաբերությունները կարգավորվում են․ հուլիսի 18-ին Զելենսկին կայցելի Վրաստան
Փորձ է արվում պարտադրել Արմեն Չարչյանի նկատմամբ հետապնդում իրականացվելու կեղծ օրակարգը
23:10
Ֆիլիպիններում ռազմաօդային ուժերի ուղղաթիռի վթարի հետևանքով զոհվել է վեց մարդ
23:00
Ջոզեֆ Բորելը կհանդիպի Վրաստանի, Մոլդովայի և Ուկրաինայի արտգործնախարարների հետ
Վրաստանում հնդկական շտամի շրջանառությունը գնալով աճում է. Ամիրան Գամկրելիձե
22:35
Պուտինը և Էրդողանը քննարկել են ԼՂ հիմնախնդիրն ու նոյեմբերի 9-ի և հունվարի 11-ի հայտարարությունների կատարումը
22:25
ԵԱՏՄ-ի և Եգիպտոսի միջև ազատ առևտրի համաձայնագրի բանակցությունների հինգերորդ փուլը կանցկացվի նոյեմբերին
Ռուսանպաստ ընդդիմությանը Կրեմլից հրամայված է ընկնել «խիզախի մահով»․ «ԿԱՄԵՐՏՈՆ»
22:05
Հնդկաստանում գրանցել են «Դելտա պլյուս» շտամից մահվան առաջին դեպքը
Ողբերգական դեպք Արարատի մարզում
Հայաստանի խորհրդարանում դրվեց պերմանենտ հեղափոխությունների մեքենա
Մոսկվայում տապը մինչեւ շաբաթվա վերջը կշարունակի ռեկորդները
21:30
Մերկելը Եվրամիությանը կոչ է արել ուղղակի երկխոսություն վարել Ռուսաստանի եւ Պուտինի հետ
Մեր հայ տղաներին անհիմն կերպով Բաքվում դատում են, իսկ մեզանից ոմանք համարձակվում են նրանց հարազատներին քննադատե՞լ․ Բաղդասարյան
Վարանդայի շրջանից ևս մեկ աճյուն է հայտնաբերվել
ԿԸՀ-ն ներկայացրել է որոշ տեղամասերում վերահաշվարկի արդյունքները
Լավ կլինի Քոչարյանը վերցնի մանդատը, գա ԱԺ և գեղեցիկ հայերենով շարադրի իր դարակազմիկ աֆորիզմները
Մոսկվայում COVID-19-ով հիվանդների համար նախատեսված կենտրոնում հրդեհ է բռնկվել
Ինչո՞ւ Մայր Աթոռը իր խորը մտահոգությունը չարտահայտեց Չարչյանի կողմից աշխատակիցների նկատմամբ ճնշում գործադրելու առիթով

«Տարոն-Ավիան» վերջնականապես հեռանո՞ւմ է Հայաստանից

2017 թվականի ապրիլից ավիաշուկա մուտք գործած «Տարոն-Ավիա» ավիաընկերությունը առաջիկայում հնարավոր է վերջնականապես լքի Հայաստանը։ Ավիաընկերությունը, հիշեցնենք, տևական ժամանակ է՝ թռիչքներ չի իրականացնում, իսկ վերջին շրջանում շրջանառվող լուրերի համաձայն՝ քաղավիացիան 6 ամսով զրկել է  ընկերությանը ինքնաթիռների շահագործման իրավունքից, որն էլ վերջնական պատճառ է  դարձել ընկերության համար հեռանալու Հայաստանից։

Ընկերության կոմերցիոն տնօրեն Լևոն Քարամյանն «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց, որ ընկերության տնօրենն իրեն չի լիազորել որևէ մեկնաբանություն տալ թեմայի շուրջ։ Քարամյանն ասաց, որ ընկերության տնօրեն Գառնիկ Պապիկյանը Հայաստան կվերադառնա շաբաթվա վերջին, և հենց ինքն էլ կտա բոլոր հարցերի պատասխանները՝ մասնավորապես, կանդրադառնա Հայաստանում ընկերության հետագա գործունեության նպատակահարմարությանը։

Մեր դիտարկմանը՝ խնդիրները ֆինանսակա՞ն են, Քարամյանը պատասխանեց՝ ոչ։

Քարամյանը նաև նշեց, որ իրենք Երևանից թռիչքներ չեն իրականացնում սկսած 2018 թվականի հունվարի 15-ից, իսկ Գյումրիից՝ 2017-ի դեկտեմբերի 31-ից։

Հիշեցնենք, որ Գյումրիի «Շիրակ» օդանավակայանում բազայի վրա գործող 2-րդ ազգային փոխադրողը՝ «Տարոն-Ավիան», Գյումրիից դեպի Մոսկվա չվերթներ սկսեց իրականացնել 2017-ի ապրիլից։ «Տարոն-Ավիա» ավիաընկերությունը կանոնավոր չվերթներ էր իրականացնում Գյումրի-Կրասնոդար-Գյումրի, Գյումրի-Սամարա-Գյումրի և Գյումրի-Մոսկվա («Դեմոդեդովո» օդանավակայան)-Գյումրի երթուղիներով։

Ընկերության բնականոն գործունեությունը, սակայն, երկար չտևեց։ Կրկին Գյումրիից Մոսկվա թռիչքներ իրականացնող «Պոբեդա» ավիաընկերությունը սկսեց արհեստական խոչընդոտներ ստեղծել նոր ընկերության համար։

«Տարոն-Ավիա»-ի՝ շուկա մտնելուց հետո ռուսաստանյան «Պոբեդա» ավիաընկերությունը, որը մինչ այդ շաբաթական 3 չվերթ էր իրականացնում Գյումրի-Մոսկվա ուղղությամբ, թռիչքները դարձրեց ամենօրյա՝ զգալիորեն նվազեցնելով նաև ավիատոմսերի գները: Մինչ այդ, սակայն, Գյումրիից Մոսկվա ամենօրյա չվերթներ չէին իրականացվել: Փաստացի ազգային ավիափոխադրողի կոչմանը հավակնող նրա ընկերությունը ընդամենը 6 ամիս դիմացավ ռուսաստանյան ընկերության մրցակցությանը:

«Տարոն-Ավիա» ավիաընկերությունը դիմել էր նաև Հայաստանի ՏՄՊՊՀ՝ բողոքելով ռուսական օդանավակայաններում անհավասար պայմաններ տրամադրելուց, բայց քանի որ խոսքը անդրսահմանային շուկայի մասին էր, հարցը մնացել էր ԵՏՀ–ի գործընկերների տիրույթում։

Ստացվում է, որ պետությունը փաստացի որևէ քայլ չձեռնարկեց ռուսական մեկ այլ ընկերության կողմից իրականացված դեմպինգի պատճառով շուկայից դուրս մղվող ավիաընկերության համար։

Քաղավիացիայից հարցի հետ կապված  որևէ մեկնաբանություն ստանալ մեզ չհաջողվեց։ Ամբողջ գերատեսչության հեռախոսները լռում էին, մեր զանգերին պատասխանած 1-2 հոգին էլ հայտարարեցին, որ իրենք կոմպետենտ չեն մեր հարցերին պատասխանելու։

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում