Ամերիկյան Mondelez ընկերության և գերմանական Volkswagen ավտոմեքենաներ արտադրողի հեռուստատեսային գովազդներն առաջին անգամ արգելվել են՝ Միացյալ Թագավորությունում գենդերային կարծրատիպերի օգտագործման դեմ նոր կանոնների պատճառով՝ գրում է BBC-ն:
Mondelez ընկերությունը «Ֆիլադելֆիայ» պանրի համար գովազդի մեջ ցույց է տվել երկու հայրիկների, որոնք, ռեստորանում տարվելով ուտելիքով, երեխային թողնում են փոխակրիչի վրա: Մոտ 128 հեռուստադիտող բողոքել է բրիտանական Аdvertising Standards Аuthority (ASA) գովազդային կարգավորիչին այս տեսանյութի վերաբերյալ: Մարդիկ ասում են, որ «գովազդը խրախուսում է վնասակար կարծրատիպը այն մասին, որ տղամարդիկ ի վիճակի չեն խնամելու երեխաներին և այնքան անզոր են, որ վտանգ են ներկայացնում փոքրիկների համար»:
Volkswagen eGolf մեքենայի գովազդը ցույց տվել լեռներում վրանի մեջ քնած մի տղամարդու և կնոջ, երկու տղամարդու՝ տիեզերագնաց և հաշմանդամ մարզիկ, և մի կնոջ, որը նստած էր մանկասայլակի մոտ: Այս գովազդի համար բողոքել են երեք հոգի: Նրանք հայտարարել են, որ «գովազդային միջոցները ուժեղացնում են գենդերային վնասակար կարծրատիպերը ՝ ցույց տալով տղամարդկանց, ովքեր զբաղվում են արկածախնդիր գործերով և երեխաների մասին հոգ տանող կանանց»:
Gender stereotyping results in "real world harm" says Jess Tye from the @ASA_UK. It's after 2 TV ads have been banned under new UK gender stereotyping rules #r4today https://t.co/qxbb1MgubG pic.twitter.com/1Asqvriap4
— BBC Radio 4 Today (@BBCr4today) August 14, 2019