Friday, 19 04 2024
11:15
Նավթի գներն աճել են – 18-04-24
11:00
Կայացել է «Բադալյան եղբայրներ» ընկերությունների խմբի մեջ մտնող ֆինանսական կազմակերպությունների տարեկան ժողովը
10:45
Իրանում տեղի ունեցած պայթյուններից հետո իրավիճակը կայուն է. ԶԼՄ-ներ
Մեքենան գլխիվայր շրջվել է․ կան վիրավորներ
10:15
Իրանը, Իրաքը և Սիրիան կպայքարեն ահաբեկչության դեմ
Ինչ է հայտնի Իսրայելի կողմից Իրանի հարվածի մասին
10:01
Սպահանում ավերածություններ կամ դժբախտ պատահարներ չենք ունեցել․ բանակի հրամանատար
Վատ նորություն՝ ռուսները հենց այնպես դուրս չեն գա, կտեղակայվեն սահմանին՝ միջանցքը հսկելու
Իսրայելը հարվածներ է հասցրել Իրանին
Թբիլիսիում ամեն վայրկյան իրավիճակը փոխվում է. նոր զարգացումներ
Սպասվում է կարճատև անձրև
Ռուսների պլան Բ-ն չաշխատեց. մենք դառնում ենք Արևելյան Եվրոպա
Ինչպե՞ս են այս տարի նշելու քաղաքացու օրը. «Հրապարակ»
Ինչո՞ւ ուղղաթիռով. «Հրապարակ»
ՊԵԿ նախկին փոխնախագահը հրավիրվել է դատախազություն. «Հրապարակ»
Օֆերտան պայթեց. Ավանեսյանի ձախողումը. «Ժողովուրդ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Մասնակցե՞լ, թե՞ չմասնակցել «պառադին». «Հրապարակ»
Ի՞նչ է փոխվել. Ինչո՞ւ Փաշինյանը հետողորմյա արեց. «Հրապարակ»
Հիվանդանոցներում պետպատվերով բուժումները կասեցվել են. քաոս. «Ժողովուրդ»
Երեւանի կարեւոր, բայց ուշացած արձագանքը
01:00
«G7-ին անհրաժեշտ է հնարամտություն և ճկունություն». Քեմերոն
00:45
Քենիայում վթարի է ենթարկվել ուղղաթիռ, որում գտնվել է երկրի պաշտպանության ուժերի պետը
00:30
Թեհրանի պատասխան գործողություններն ավարտվել են
00:15
ԱՄՆ-ն դեմ կքվեարկի ԱԽ առաջարկած բանաձևին
Սոչիի դատարանը կալանավորել է հումորիստ Ամիրան Գևորգյանի սպանության մեջ կասկածվողին
Քաշքշել, ոտքերով հարվածել և կոտրել են «Թաեքվենդոյի ֆեդերացիայի» նախագահի քիթը
Միակողմանի զիջումները դառնում են երկկողմանի՞. նոր սցենար է գործում
Երևանում ծեծի են ենթարկել բանկի կառավարչին և աշխատակցին
Ռուսները գնում են վերադառնալու համար. «Նոյեմբերի 9»-ի պատրվակը պետք է չեզոքացնել

ՌԴ-ում հայկական վարորդական վկայականով աշխատելը կրկին բարդացել է. «Յանդեքսը» հայ վարորդներին «անջատել» է համակարգից

Մի քանի օր է՝ ՌԴ տարածքում գործունեություն ծավալող հայ վարորդները կրկին ահազանգում են խնդիրների մասին: Մասնավորապես, նրանց խոսքով, կոնկրետ Մոսկվա քաղաքում արդեն մի քանի օր է՝ «Յանդեքս» տաքսի ծառայությունը հայ վարորդներին անջատել է իրենց համակարգից, և վերջիններս պարզապես այլևս պատվերներ չեն կարողանում ընդունել ու սպասարկել: Մեր զրուցակիցների խոսքով՝ կան վարորդներ, որոնց համակարգը դեռևս անջատված չէ, սակայն աստիճանաբար ամեն բան գնում է համատարած անջատման:

«Բացի դրանից՝ ՌԴ ճանապարհային ոստիկանության կողմից, սկսած փետրվար-մարտ ամիսներից, հայ վարորդները տուգանվում են, իսկ նրանց մեքենաները տեղափոխվում են տուգանային հրապարակ: Տուգանքներն էլ մեծ են՝ 15000 ռուբլի, մեքենայի տիրոջը՝ 3000 ռուբլի, կազմակերպությանը՝ 50000-60000 ռուբլի:

Մոսկվայում 4-5 հազար հայ վարորդ կա, կոնկրետ մեր շրջապատում՝ 300-500, բայց կան ավելի մեծ կազմակերպոթւյուններ, որոնք արդեն ստիպված են ազգությամբ ղրղըզ, ղազախ բելառուս կամ ռուս վարորդների աշխատանքի ընդունել, քանի որ ըստ ռուսական օրենսդրության՝ կոմերցիոն և հասարակական տրանսպորտ կարող են վարել միայն ռուսական վարորդական վկայական ունեցողները կամ այն երկրների քաղաքացիները, որտեղ ռոսերենը երկրորդ պետական լեզու է»,- տեղեկացրեց մեր զրուցակիցը՝ հավելելով, որ պետավտոտեսուչները, տեսնելով հայ վարորդների, 5000-15000 ռուբլի կաշառք են վերցնում չտուգանելու համար:

Նշենք, որ ՀՀ քաղաքացիների մեծ մասը արտագնա աշխատանքի է մեկնում հենց ՌԴ, որտեղ շինարարությունից բացի՝ զբաղվում են հիմնականում տաքսի կամ հասարակական տրանսպորտ վարելով: 2017 թվականի հուլիսի 1-ից ուժի մեջ են մտել «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության մասին Դաշնային օրենքում» իրականացված փոփոխությունները: Ըստ այդմ՝ արգելվել է աշխատանքի ընդունել օտարերկրյա վարորդական իրավունք ունեցող քաղաքացիներին:

Նոր պայմանների համաձայն՝ 2017 թվականի հուլիսի 1-ից օտարերկրացի քաղաքացիները իրավունք ունեն աշխատել որպես վարորդ միայն ռուսական վարորդական իրավունք ունենալու դեպքում՝ ըստ համապատասխան կարգերի: Օտարերկրյա վարորդները ռուսական վարորդական իրավունք ձեռք բերելու համար նախևառաջ պետք է դիմեն Ռուսաստանի ճանապարհային երթևեկության անվտանգության պետական տեսչություն:

Կատարված փոփոխությունները չեն վերաբերում այն քաղաքացիներին, որոնք իրենց անձնական ավտոմեքենաներից են օգտվում. այդ թվում են նաև զբոսաշրջիկները: Օրենքում կատարված փոփոխություններն առաջին հերթին տարածվում են այն քաղաքացիների վրա, որոնք համարվում են հասարակական տրանսպորտի և տաքսիների վարորդներ: Իսկ եթե գործատուն համարձակվի աշխատանքի վերցնել օտարերկրյա վարորդական իրավունք ունեցող քաղաքացու, ապա պետք է վճարի պետական տուգանք՝ 50 հազար ռուբլու չափով:

Նշենք, որ այս խնդիրն առաջացավ 2013 թվականից, երբ Հրաչյա Հարությունյանը բեռնատարով վթարի ենթարկվեց։ Առաջացած աղմուկից հետո առաջ բերվեցին օրենսդրական այս փոփոխությունները։ Բայց քանի որ միանգամից հնարավոր չէր դրանք իրագործել, ՌԴ-ում աշխատող բոլոր այլազգի վարորդներին միայն ՌԴ վարորդական իրավունք ձեռք բերելու պարտադրանքը հետաձգվեց մինչև 2017-ի հունիսի 1-ը, որից հետո օրենքը մտավ ուժի մեջ և առ այսօր, տարբեր պարբերականությամբ, կրկին գլուխ է բարձրացնում:

Այս խտրական մոտեցման արդյունքում հարյուրավոր հայ վարորդներ պարզապես անգործ են մնացել: Մեր զրուցակից վարորդների խոսքով՝ կատարված այս փոփոխությունները բացառապես քաղաքական ենթատեքստ ունեին, այլապես Հայաստանը, ՀՀ քաղաքացիները, ովքեր աշխատում են ՌԴ-ում, նման ոչ շահեկան վիճակում չէին հայտնվի:

Նշենք, որ խնդիրը տարբեր հարթակներում բազմիցս բարձրաձայնվել է՝ Ազգային ժողովի ամբիոնից, կառավարությունում, ոստիկանությունում հարցը քննարկվել է, ընդ որում՝ հարցի քննարկում եղել է նաև ՌԴ գործընկերների հետ, սակայն այն, լուծում ստանալու փոխարեն, կրկին գլուխ է բարձրացնում:

Ի դեպ, մեր զրուցակից վարորդների խոսքով, այլ ելք չունենալով՝ հայ վարորդները ՌԴ-ում քննություն են հանձնել և օրինական կարգով ՌԴ վարորդական իրավունքներ ձեռք բերել, սակայն դրանից հետո էլ այդ վարորդներին թույլ չեն տալիս վարորդական գործունեությամբ զբաղվել՝ պատճառաբանելով, թե «ստաժ» չունեն:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում