Երևանի ավագանու «Լույս» խմբակցությունն առաջարկել է Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակիցների աշխատավարձը բարձրացնել: Այս առնչությամբ խմբակցության անդամ Դավիթ Խաժակյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում նշեց. «Նախագծով առաջարկվում է աշխատավարձերը ընդհանուր բարձրացնել շուրջ 30 տոկոսով: Սա, կարծում եմ, սպասված նախագիծ է այն առումով, որ շուրջ 8 տարի բարձրացում տեղի չի ունեցել, և այդ առումով մենք ոչ թե բարձրացնում ենք աշխատավարձը դասական իմաստով, այլ հասցնում ենք ընդունելիի սահմաններին պետաշխատողների աշխատավարձերի համեմատ»:
Նրա խոսքով՝ մայիսին քաղաքապետն առաջարկել էր աշխատավարձերի անհամաչափ բարձրացում. «Մենք այժմ առաջարկում ենք համաչափ բարձրացում, որը վերաբերելու է ամբողջ աշխատակազմին: Այս փոփոխությունն իրականացվում է պարգևավճարների ծախսային հոդվածի վերաբաշխմամբ, որովհետև մենք պնդում ենք, որ արդյունավետ չէ անընդհատ պարգևավճարներով աշխատակիցների փոխհատուցումը»:
Դավիթ Խաժակյանի կարծիքով՝ պարգևավճարը պետք է դառնա աշխատավարձ, իսկ պարգևավճարը՝ զուտ խրախուսման միջոց. «Պարգևավճարը պետք է լինի թիրախային և ոչ՝ համընդհանուր»:
«Լույս» խմբակցության անդամը նշեց, որ այժմ չկան պարգևավճարների չափելի գործիքներ՝ դրանք ներկայում տրվում են հայեցողաբար, սակայն հույս հայտնեց, որ առաջիկայում դրանք կլինեն:
Ինչ վերաբերում է տրանսպորտային նոր ցանցին, ավագանու «Իմ քայլը» խմբակցության անդամ Արմեն Գալջյանն ասաց. «Տարոն Մարգարյանի իշխանության ժամանակ այդ նոր տրանսպորտային ցանցի մոդելը գծվել էր, բայց մեր իշխանության ստանձնումից հետո մենք WYG ընկերության հետ գործակցել ենք և նոր տրանսպորտային ցանցի տարբերակ ենք մշակել, որը արդեն ներկայացվել է կառավարությանը»:
Նրա խոսքով՝ դա իրենից ներկայացնում է 800-ից ավելի ավտոբուսների և մի քանի տասնյակ տրոլեյբուսների ներդրումներ. «Որոշակի քննարկումներ պետք է անցկացվեն նաև սակագնի վերաբերյալ. խոսքը ոչ թե թանկացման մասին է, այլ համապատասխան ծառայության դիմաց համապատասխան վճարի: Քաղաքացին վճարելու է ոչ թե կանխիկ, այլ քարտային տարբերակով, և դա կախված է լինելու ուղևորի Ա կետից Բ կետ տեղափոխվելու ճանապարհի երկարությունից և տեղափոխման ժամաքանակից»: Իսկ թե ինչ կարժենա 1 ժամը՝ մեր զրուցակիցն ասաց. «Այս պահին դեռ հստակ չէ»:
Դավիթ Խաժակյանն էլ հավելեց, որ որոշումը դեռ վերջնական չէ՝ վճարումը լինելու է ժամայի՞ն, կիլոմետրաժո՞վ, թե՞ գոտիավորված:
Հարցազրույցն ամբողջությամբ՝ տեսանյութում: