Մահմեդականների սուրբ ամսվա՝ Ռամադանի ընթացքում Մերձավոր Արևելքի բնակիչները 58 միլիոն ժամ ավելի են ծախսում ֆեյսբուքում և YouTube- ում, քան մնացած ժամանակ: Այս մասին հայտնել է սոցիալական ցանցի տարածաշրջանային գրասենյակի տնօրեն Ռեմեզ Շեհադին, հաղորդում է Associated Press-ը:
Facebook- ի ներկայացուցչի խոսքով՝ Ռամադանը ոչ միայն կարևոր ամիս է մահմեդականների համար, այլև տարվա լավագույն ժամանակն է գովազդատուների համար: Շեհադին նշել է, որ այն դրական ազդեցություն ունի տարածաշրջանում բիզնեսի զարգացման վրա:
Ըստ Google-ի՝ ռադիոհաղորդումների վերաբերյալ տեսանյութերի քանակն ավելանում է 151 տոկոսով: Ընկերությունը չի հրապարակել ամբողջական վիճակագրությունը, սակայն նշում է, որ Եգիպտոսում, Սաուդյան Արաբիայում և Արաբական Միացյալ Էմիրություններում, օրինակ, սպորտային տեսահոլովակների դիտումը աճել է 22 տոկոսով, ճանապարհորդական տեսանյութերը `30 տոկոսով, տեսախաղերի մասնակցությունը՝ 10-20 տոկոսով: