Thursday, 25 04 2024
Թուրքիայի ԱԳՆ-ն մեղադրել է միջազգային հանրությանը ցեղասպանության հարցում կողմնակալ լինելու մեջ
Ոստիկանության օրինական պահանջը չկատարելու համար բերման է ենթարկվել 96 ցուցարար
ՀՀ ՄԻՊ-ն անդրադարձել է սահմանամերձ բնակավայրերի բնակիչների պաշտպանությանը
00:15
Վիեննայում տեղի է ունեցել հիշատակի միջոցառում
00:00
ՄԻԵԴ-ը և ՄԱԿ-ը երբևէ չեն վճռել, որ Հայաստանն օկուպացրել է Լեռնային Ղարաբաղը․ Եղիշե Կիրակոսյանը հակադարձել է Ադրբեջանի ներկայացուցչին
23:45
Չիլիի Պատգամավորների պալատը ապրիլի 24-ը հայտարարել է Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի ազգային օր
23:30
ԱՄՆ սենատորի կարծիքով՝ «Այլևս երբեք»-ը պարզապես դատարկ խոսքեր չեն կարող լինել
ՀԱՊԿ-ը անցել է անթաքույց սպառնալիքների
Գերեզմանատան մոտ պայթյուն է տեղի ունեցել․ փրկարարները պայթյունի վայրից հայտնաբերել են տղամարդու դի
Ինքնասպանություն գործած նորատուսցու որդուն սպանել էին 2019թ.
«Հայրենասե՞ր», թե՞ «խուլիգան». Տավուշում թեժ է եղել
ՄԱԿ-ի բանաձևերում ՀՀ-ն չի ճանաչվել օկուպանտ. Ադրբեջանը կեղծում է. Եղիշե Կիրակոսյան
Ինչպես խուսափել ցեղասպանության ռիսկից. կես-ճշմարտություններ՝ վարչապետի ուղերձում
Ինքնասպանություն գործած տղամարդը նախկինում ձերբակալվել է զոքանչին ծանր վնասվածք պատճառելու համար
Ռուսաստանը ապրում է անցյալի պատրանքների աշխարհում, Հայաստանը՝ չունի սեփական աշխարհի տեսլական
Արևմտյան Հայաստանից՝ Տավուշ. 109 տարի անց
Ադրբեջանի թուրքական ինքնությունը Միացյալ Նահանգներին մարտահրավե՞ր է
Ցեղասպանությունը փաստ է, բայց ոչ արգելք՝ հայ-թուրքական նոր հարաբերություւներում
Ադրբեջանի իրականացրածը էթնիկ զտում է և ցեղասպանության փորձ
Եվրոպական գերտերությունները անհամաձայնեցված միջամտություններով ուղղակի վտանգ ստեղծեցին հայ ժողովրդի ֆիզիկական գոյության համար
Բերման է ենթարկվել 13 քաղաքացի․ ՀՀ ՆԳՆ
21:30
«Կանադայում ապրիլը համարվում է Ցեղասպանության դատապարտման ամիս»․ Թրյուդո
21:20
Ֆրանսիական ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարել Բաքվի օդանավակայանում
21:10
Բայդենն ստորագրել է Ուկրաինային 61 միլիարդ դոլարի օժանդակության նախագիծը
Հայ-ադրբեջանական նոր «գիծ». ի՞նչ կապ ունի Բրիտանիան
Թուրքիան այլևս առևտուր չի անում Իսրայելի հետ. Էրդողան
20:40
Հայոց ցեղասպանության ճանաչումը և ղարաբաղյան հակամարտությունը միմյանց բացառող իրադարձություններ չեն․ The Boston Globe
20:20
Բրյուսելում հարգել են Հայոց Ցեղասպանության զոհերի հիշատակը
20:10
Շվեդիայի խորհրդարանի Շվեդիա-Հայաստան բարեկամության խումբը հայտարարություն է տարածել Հայոց ցեղասպանության տարելիցի առիթով
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն

Apple-ը վերստին գլխավորել է Forbes-ի ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը

Apple ամերիկյան ընկերությունը իններորդ տարին անընդմեջ, Forbes-ի վարկածով, գլխավորում է ամենաթանկ բրենդների վարկանիշը, նրա բրենդի արժեքը գնահատվում Է 205.5 մլրդ դոլար: Այդ մասին հայտնել է պարբերականը:

Apple-ն արդեն իններորդ տարին անընդմեջ գլխավորում է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների ամենամյա վարկանիշը: Տեխնոհսկայի բրենդն արժե 205.5 մլրդ դոլար, ինչը 12 տոկոսով ավելի է, քան անցյալ տարի: Բացի այդ, պատմության մեջ առաջին անգամ բրենդի գնահատումը հաղթահարել է 200 մլրդ դոլարի նշագիծը»,- ասված է հաղորդագրության մեջ:

Բացի Apple-ից, առաջատարների եռյակում տեղ են գտել տեխնոլոգիական սեկտորի Google, Microsoft, Amazon և Facebook ընկերությունները:

Google բրենդը գնահատվել է 167.7 մլրդ դոլար, ինչը 27 տոկոսով ավելի է, քան անցյալ տարի: Microsoft բրենդի արժեքը կազմել է 125.3 մլրդ դոլար (+20 տոկոս): Amazon-ը 2019 թվականին հինգերորդ տեղից բարձրացել է չորրորդ տեղ. Forbes-ը բրենդը գնահատել է 97 մլրդ դոլար, ինչը 37 տոկոսով բարձր է անցյալ տարվա գնահատումից:

Միակ ՏՏ-բրենդը, որը վերջին տարվա ընթացքում նվազեցրել է արժեքը, Facebook-ն է, որը չորրորդ դիրքից տեղափոխվել է հինգերորդ հորիզոնական: Թոփ-10-ից միայն այս բրենդի արժեքն է ընկել 10 տոկոսով՝ մինչև 88.9 մլրդ դոլար: Facebook-ի ակտիվ օգտատերերի թիվն ընթացիկ տարում հասել է 2.4 միլիարդի, բայց սոցցանցի բրենդի համբավը տուժել է անձնական տվյալների պաշտպանության և ֆեյքային նորությունների շուրջ սկանդալների պատճառով, գրում է հրատարակությունը:

ՏՏ-շուկայի սահմաններից դուրս ամենաթանկ բրենդը դարձել է Coca-Cola-ն, որը գնահատվել է 59.2 մլրդ դոլար (3 տոկոսով ավելի, քան անցյալ տարի): Ընդհանուր վարկանիշում Coca-Cola-ն վեցերորդ հորիզոնականում է:

Վարկանիշում տեղերի մեծամասնությունն զբաղեցրել են ամերիկյան ընկերությունները (56 բրենդ), այնուհետև ցուցակում գալիս են Գերմանիան (11 բրենդ), Ֆրանսիան (յոթ բրենդ) և Ճապոնիան (վեց բրենդ): Ընդամենը հանրագումարային վարկանիշում տեղ են գտել 16 երկրների բրենդներ, հաղորդել է ՌԻԱ Նովոստին գործակալությունը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում