«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲ ընկերության գործունեության ընթացքում թույլ տրված չարաշահումների դեպքի առթիվ հարուցված քրեական գործից որևէ նորություն դեռևս չկա։ Երեկ «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Գևորգ Գորգիսյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրել էր, որ դարձյալ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի մասին շարունակում է ահազանգեր ստանալ երկաթուղայիններից, ովքեր մտահոգ են իշխանության լռությամբ։ «Մարդիկ հանգիստ չենք կարող նստել իրենց տեղերում, ի՞նչ եղավ «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ում 60 մլն դոլարի չարաշահումը։ Հեղափոխությունն այդպես էլ երկաթուղի չհասավ։ Օրեր առաջ վարչապետ Փաշինյանն այցելեց Գյումրի՝ Երևան-Գյումրի գնացքով, և ոչ ոք չանդրադարձավ ընդհանրապես չարաշահումների թեմային։
Հետևողական եմ լինելու, որ Հայաստանի նոր իշխանությունները բացահայտեն այդ չարաշահումները և պատժեն դրանց պատասխանատուներին։ Խոստանում եմ առաջիկայում ավելի մանրամասն անդրադառնալ այս հարցին և ներկայացնել երկաթուղայինների կողմից ինձ տրամադրված փաստերը»,- գրել էր պատգամավորը։
Իսկ 60 մլն դոլարի չարաշահման վերաբերյալ քրեական գործն այս պահին շարունակվում է քննվել Քննչական կոմիտեում, հարցաքննություններ են տեղի ունենում, հիմնականում ուսումնասիրվում են պայմանագրերը, որոնց ուսումնասիրության ժամանակ մի շարք չարաշահումների ու ատկատով աշխատելու, խարդախությունների ու յուրացումների երևույթներ են ի հայտ գալիս։
Այս քրեական գործի շրջանակներում վկայի կարգավիճակով հարցաքննված տրանսպորտի և կապի նախարարության երկաթուղու վարչության նախկին պետ Արսեն Մկրտչյանը, որը ներկայումս փաստաբանական գործունեությամբ է զբաղվում և հանդիսանում է գեներալ Մանվել Գրիգորյանի փաստաբանը, «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում ասաց, որ իրեն մեկ անգամ են հարցաքննել, դրանից հետո այլևս չեն կանչել, և իր տեղեկություններով՝ հարցաքննվելուց հետո գործը Քննչական կոմիտեից տեղափոխվել է Հատուկ քննչական ծառայություն։ «Ես կարծում եմ, որ դրանից հետո գործը պետք է կարճված լիներ։ Դա իմ՝ փաստաբանիս ենթադրությունն է։ Չարաշահումների դրվագով ինձ չեն հարցաքննել, ես որևէ տեղեկություն չունեմ։ Ես ուզում եմ ընդգծել, որ, ըստ էության, այն հարցերը, որոնք մենք բարձրացրել ենք տարիներ շարունակ, քրեաիրավական ոլորտից չեն եղել, և մեր նպատակը եղել է ոչ թե մարդկանց պատասխանատվության ենթարկելը, այլ ներդրումային միջոցները էֆեկտիվ օգտագործման մղելը։ Իմ գերնպատակը, այն ժամանակ որպես պաշտոնյա, արդեն իրականացվել է։ Ես ասում էի, որ ահռելի գումարներ ծախսելուն զուգահեռ նոր շարժակազմ չի բերվում, բայց ներկայումս արդեն երկու ուղևորատար գնացք է աշխատում, որոնցից մեկով վարչապետը վերջերս գնաց Գյումրի։ Եթե այսպես շարունակվի, կնշանակի մոտեցում է փոխվել։ Գերխնդիրը չպետք է լինի այն, որ մեկն անպայման գնա նստի, նպատակն այն է, որ նոր գնացքներ աշխատեն Հայաստանում»,- ասաց Մկրտչյանը՝ հավելելով, որ այս հարցը շատ նուրբ է։ Առհասարակ, ներդրողների հետ պետք է շատ նուրբ վարվել։ Մի կողմից պետք է վերահսկողություն իրականացնել, մյուս կողմից՝ թույլատրել ներդրողին հանգիստ աշխատել և չհետապնդել։
«Մոտեցումը պետք է հավասարակշռված լինի, որը ես նկատում եմ նոր իշխանության մոտ։ Այս իշխանություններին չպետք է մեղադրել անսկզբունքայնության մեջ։ Իշխանությունը հասկացել է հարցի լրջությունը և բալանսավորված մոտեցում է ցուցաբերել։
Դրա արդյունքն էլ երկու նոր շարժակազմն է»,- ընդգծեց Արսեն Մկրտչյանը։
Մեր դիտարկմանը՝ տարիներ շարունակ իրականացված չարաշահումների, յուրացումների, կեղծ վնաս ցույց տալու դիմաց ՀՀ կառավարությունից ստացված հսկայական սուբսիդիաների, փոխհատուցման համար որևէ մեկը չպե՞տք է պատասխանատվություն կրի, Մկրտչյանը պատասխանեց. «Պետք է լինի պատասխանատվություն, բայց դա չի նշանակում, որ այդ պատասխանատվությունը պետք է լինի քրեաիրավական դաշտում։ Ամեն ինչ պետք է լուծվի պայմանագրերի շրջանակներում՝ հաշվարկների և վերահաշվարկների միջոցով»։