Եվրոպայում վաճառքի ցածր մակարդակը ամերիկյան սուրճի ցանցի ղեկավարներին ստիպեց վերակազմավորել:
Starbucks-ի վիճակը Եվրոպայում զգալիորեն ազդել է բաժնետոմսերի արժեքի վրա, որը սկսել է նվազել: Այժմ հայտնի ցանցը կորուստներ է կրում, որի պատճառով ղեկավարությունը որոշեց փակել Եվրոպայում հիմնական մասնաճյուղերը: Ընկերությունը վաճառում է Alsee ռեստորանների մեքսիկական շղթայի 83 սրճարաններ, որոնց հետ երկար ժամանակ համագործակցում էր: Այսպիսով` եվրոպական շուկայից Starbucks-ի դուրսբերումը չի սահմանափակվելու, և հետագայում վաճառվելու է ևս 177 խանութ:
Alsee-ն արդեն ձեռք է բերել Կենտրոնական և Հարավային Ամերիկայում գտնվող 900 ամերիկյան սրճարանի ցանց: Ընկերության հիմնական ուժերը կենտրոնանալու են Լոնդոնում. նախատեսվում է բացել մի քանի հաստատություններ, որոնք լրացուցիչ աշխատատեղեր կստանան: Starbucks-ը դեռ Նիդեռլանդների մի գործարանի սեփականատերն է, որտեղ կա 80 աշխատող: Ցանցի ներկայացուցիչները հայտարարություններ չեն արել այլ երկրներում գտնվող գրասենյակների վերաբերյալ:
Որոշ վերլուծաբաններ կարծում են, որ Starbucks-ի հիմնական խնդիրները կապված են նորարարության բացակայության հետ: Փորձագետների կարծիքով՝ ընկերությունը պետք է հաճախորդներին գրավի ոչ միայն ծանոթ ապրանքներով, այլև անսպասելի նորարարություններով: