Alcreme ալկոհոլային պաղպաղակի բրենդը խիստ քննադատության է ենթարկվել համացանցում գովազդի պատճառով, որում օգտագործվել են մերկ մոդելների նկարներ՝ գրում է Sostay-ը։
Instagram-ում գովազդային արշավը սկսվել է սեպտեմբերի կեսերին: Աշխատակիցները հրապարակում են ապրանքի պատկերները ամբողջությամբ կամ մասամբ մերկ կանանց մարմինների ֆոնին: «Մեծահասակների պաղպաղակ- չափահաս լուսանկարներ»,- մակագրվել է առաջին լուսանկարը։
Ապրանքանիշի հետևորդների մեծամասնությունը քննադատել է ապրանքանիշը և կոչ է արել բոյկոտել արտադրանքը, որը փորձում է սկանդալների միջոցով հայտնի դառնալ։ Այնուամենայնիվ, ոմանք նկատել են, որ գովազդատուները գերազանց կերպով սադրել են հանդիսատեսին: Alcreme-ի աշխատակիցները, իրենց հերթին, ասել են, որ բոլոր նկարների գլխավոր հերոսը պաղպաղակն է:
Բրենդի ներկայացուցիչները նաև նշել են, որ այս պրոմո-ում ամեն բան կենսական է. «Հարյուրավոր մեկնաբանություններ և հազարավոր դիտումներ, և այդ բոլորը ընդլայնված ոտքերի շնորհիվ, ինչպես կյանքում է՝ ոչ ոք հիմա չի նայում դեմքին»: