Thursday, 18 04 2024
Ուղիղ. ՀՀ կառավարության հերթական նիստը
10:45
«Ռուսաստանը վստահության արժանի դաշնակից կամ գործընկեր չէ». Պատել
Դատարանը տնային կալանք է կիրառել Սամվել Վարդանյանի նկատմամբ
10:15
Նավթի գները նվազել են. 17-04-24
Արշակունյաց պողոտայում «GAZelle» բեռնատար է այրվել
Արևմուտքը սատարում է «Խաղաղության խաչմերուկին». սա շատ ավելի կարևոր է, քան խոստացված փողի չափը
Տեղումներ չեն սպասվում
Վրաստանում հանրությունը մոբիլիզացվում է. նոր թեժացումներ են սպասվում
Սանահինցիները «կանկախանան». «Հրապարակ»
Տավուշցիները որոշել են սպասել իշխանության քայլերին. «Հրապարակ»
Հայ-սաուդյան մերձեցման համար նպաստավոր պայմաններ են ստեղծվել
Խաղաղապահները հեռանում են, բայց ոչ բոլորը. «Հրապարակ»
ՊԵԿ-ը հետաձգել է 2023 թվականի հաշվարկ-հայտարարագրերի ներկայացման վերջնաժամկետը. «Ժողովուրդ»
08:30
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Օսկանյանին սպասելիս. «Հրապարակ»
Հերթն Անահիտ Ավանեսյանինն է. «Ժողովուրդ»
Էրդողանը շտապեցնում է Պուտինին
01:00
Ջո Բայդենը կստորագրի Ուկրաինային և Իսրայելին օգնություն տրամադրելու օրինագծեր
00:45
Ճապոնիայում 6,4 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
Իմացել է հանքերի տեղը, հափշտակել է 3մլն․-ի ոսկու հանքանյութեր
00:30
Իրանը Սիրիայից դուրս է բերում ԻՀՊԿ սպաների մի մասին
Սա անում եմ, որ ֆորպոստ չլինենք՝ Հայաստանն ինձ համար ավեի կարևոր է, քան քաղաքական կարիերաս. Փաշինյան
ՀԱՊԿ-ը «տաբու է դրել» սառեցում եզրույթի վրա
Մակունցը հանդիպել է ԱՄՆ կոնգրեսական Գեյբ Ամոյի հետ
Մեր խնդիրն է, որ սահմանամերձ գյուղերում տասնյակներով տներ կառուցվեն. վարչապետ
Պիտի քեզ էլ, պապիդ հիշատակն էլ զոհաբերես հանուն Հայաստանի Հանրապետության. Փաշինյան
00:04
Բորելն առաջադրել է Կլաարի թեկնածությունը
00:00
ՀԱՄԱՍ-ի ղեկավարը այցելել է Թուրքիա
Փրկարարները դուրս են բերել Գյումրու շենքերից մեկի նկուղն ընկած 61-ամյա քաղաքացուն
125 հազար դոլարով 5 զորակոչիկի զինծառայությունից ազատելու համար

Շարժական գովազդն ավելի արդյունավետ է

Ավստրալացի գիտնականներն այդ երկրում արտաքին գովազդի բիզնեսով զբաղվող APN Outdoor ընկերության պատվերով հետազոտություններ են իրականացրել և պարզել, որ շարժվող տրանսպորտի վրա տեղադրված գովազդն ավելի արդյունավետ է, քան ստատիկ վիճակում գտնվողը:

Ըստ այդմ պարզվել է, որ սպառողն, օրինակ, ավելի դրականորեն է արձագանքում ոչ թե վահանակի , այլ ավտոբուսին տեղադրված գովազդին: Բացի այդ, գիտնականները հայտնաբերել են, որ այդ տիպի գովազդը 33%-ով ավելի լավ է հիշվում, քան ստատիկ վիճակում գտնվողը: Այն ավելի լավ է ներկայացնում առաջարկվող ապրանքի առանձնահատկությունը:

Հետազոտության ընթացքում գիտափորձին մասնակցած 126 մարդու առաջարկվել էր դիտել շարժական և ստատիկ գովազդ: Ընդ որում, առաջարկվող երկու տեսակի գովազդը ցուցադրվել է հավասար ժամանակ, որի ընթացքում գիտնականներն ուսումնասիրել են առաջարկվող գովազդներին մարդու ուղեղի արձագանքները:

Այժմ APN Outdoor ընկերության ներկայացուցիչները պատրաստվում են գովազդատուներին ներկայացնել այս հետազոտության արդյունքները նրանց գովազդն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում