Tuesday, 03 10 2023
Խանքենդիում եմ, ծառայում եմ Ադրբեջանին՝ ընդդեմ Նիկոլի․ Նախկինում բարձր պաշտոններ զբաղեցրած արցախցին Ադրբեջանի կողմից նշանակվել է Ստեփանակերտի պարետ
Ֆրանսիան ցայսօր չգիտի, թե ինչ է անհրաժեշտ Հայաստանին պաշտպանական ոլորտում
«Առաջին» լրատվական-վերլուծական թողարկում
Հայաստանն ու Զիմբաբվեն կընդլայնեն համագործակցությունը մի շարք ոլորտներում
Արցախից ՀՀ մուտք գործած անձանց 95 տոկոսը հաշվառվել է
23:00
«Ռուսաստանը չի կատարել իր պարտավորությունները եռակողմ համաձայնագրի շրջանակներում»․ Կոլոննա
Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարը ոճրագործություն որակեց Ադրբեջանի գործողությունները ԼՂ ժողովրդի դեմ
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն ընդունել է Բրազիլիայի հայոց թեմի ուխտավորներին
ՄԱԿ-ի հետ պետք չէ վիճել, պետք է ուղի գտնել՝ հաշվի առնելով իր թուլությունները՝ օգտվել
22:10
Պաշտոնապես գրավոր դիմել եմ Ժոզեպ Բորելին՝ Հայաստանում դիտորդական առաքելությունն ընդլայնելու համար. Ֆրանսիայի ԱԳ նախարար
Երևանում բախվել են շտապօգնության ավտոմեքենան ու «07»-ը. կան տուժածներ
Podcast կարևորի մասին
Այս հանգրվանին հասցնելու համար պետք է տառապես իդիոտիզմով կամ սուր ամնեզիայով
21:45
Երևանում տեղի ունեցավ Fastex Meetup-ը, առաջիկայում կանցկացվի Գյումրիում և Վանաձորում
«Ֆրանսիան համաձայնություն է տվել Հայաստանին ռազմատեխնիկա տրամադրող պայմանագրի կնքմանը»․ Կատրին Կոլոննա
«Ադրբեջանի իշխանություններն ապօրինի ձերբակալություններ են իրականացնում ԼՂ-ում»․ վարչապետը՝ Ֆրանսիայի ԱԳ նախարարին
21:30
Վիվա-ՄՏՍ-ն ու Ucom-ը հաստատեցին, որ 6 ամսով անվճար կապ ու ինտերնետ են տրամադրում Արցախից բռնի տեղահանվածներին
ՊԲ հրամանատարը խաբեությամբ փախել է պատերազմից
Ողբերգական ավտովթար Շիրակի մարզում. բախվել են Mitsubishi Grandis-ն ու Nissan Tiida-ն. կա 3 զոհ, 7 վիրավոր
ՌԴ-ն պարտվեց Արևմուտքի՞ն․ Ինչ է տեղի ունենալու Հռոմի ստատուտի վավերացումից հետո
ԼՂ-ից բռնի տեղահանված անձանց և Հակարիի կամուրջը հատած տրանսպորտային միջոցների թվի փոփոխություն չի գրանցվել
Մետրոպոլիտենի գնացքների միջև միջակայքը ՝ գերբեռնված ժամերին կազմում է 5 րոպե 30վրկ
Ադրբեջանական լրատվամիջոցները հայտնում են նաև Արայիկ Հարությունյանի ձերբակալման մասին
Բաքուն հաստատել է Սահակյանին, Ղուկասյանին ու Իշխանյանին ձերբակալելու մասին տեղեկությունը
ԿԽՄԿ-ն աջակցել է վերջին օրերին ԼՂ-ից շուրջ 100 հիվանդ և տարեց մարդկանց գտնելուն ու տարհանելուն
Ուղիղ․ Արարատ Միրզոյանի և Կատրին Կոլոննայի համատեղ ասուլիսը
Կատրին Կոլոննան տեսակցել է ԼՂ-ում պայթյունից տուժածներին
20:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Իրանի արդարադատության փոխնախարարը Լևոն Բալյանի ուղեկացությամբ այցելել է «Արմավիր» ՔԿՀ-ում պատիժը կրող ԻԻՀ ազատազրկված անձանց
Գործ ունենք ոչ թե խորհրդարանական ընդդիմության, այլ Հայաստանի Հանրապետության ինքնիշխանությանը ընդդիմացողների հետ. Հովհաննիսյան

Ռուսական МиГ-29-ը չի հասցրել թուրքական ուղղաթիռին հարկադիր վայրէջք պարտադրել

Ուղիղ երկու շաբաթ առաջ լուր տարածվեց, որ թուրքական ռազմական ուղղաթիռը 2-4 րոպե տևողությամբ խախտել է հայ-թուրքական սահմանը Արմավիրի մարզի Բաղրամյանի տարածաշրջանի հատվածում: Նույնը կրկնվեց մեկ օր անց: Հայաստանի ավիացիոն ոլորտի պաշտոնատար անձինք հաստատեցին փաստը, սակայն այդպես էլ հայտնի չդարձավ, թե ինչպես է այդ սահմանախախտմանը արձագանքել հայկական կողմը: Միակ քիչ թե շատ հասկանալի բացատրությունն այն էր, որ թուրքական ուղղաթիռների այս քայլը կարող էր լինել ի պատասխան ռուսական օդանավերի թուրք-սիրիական սահմանը անցնելուն, որի առնչությամբ թուրքական կողմը հանդես էր եկել ռուսական կողմին ուղղված նոտայով:

Այս դեպքից երկու շաբաթ անց մեզ հայտնի դարձավ, որ թուրքական ռազմական ուղղաթիռների սահմանը խախտելու փաստին արձագանքել են «Էրեբունի» օդանավակայանում գտնվող ռուս զինվորականները: Ինչպես հայտնի է «Էրեբունի» օդանավակայանում է տեղակայված Գյումրիի 102-րդ ռազմաբազայի ավիացիոն մասը: Ըստ ռուսական զինվորականությանը մոտ կանգնած մեր աղբյուրի՝ թուրքական ուղղաթիռի սահմանը հատելու մասին ազդանշանը ստանալուց անմիջապես հետո օդ է բարձրացել ռուսական МиГ-29 օդանավը, սակայն թուրքական ուղղաթիռը այնքան կարճ է գտնվել Հայաստանի օդային տարածքում, որ ռուսական օդանավը չի հասցրել համապատասխան գործողություններ կատարել:

Մեր զրուցակիցը բացատրեց, որ 2-4 րոպեն բավական քիչ ժամանակ է, որպեսզի օդանավը կարողանա օդ բարձրանալ և հասնել սահմանախախտման վայր: «Այնպես չի, որ ռազմական օդանավերը անընդհատ գտնվում են երկնքում, որ ցակացած պահի կարողանան արձագանքել սահմանախախտմանը: Ռազմական օդանավերի անձնակազմը 24-ժամյա հերթապահություն է իրականացնում, բայց մինչև սահմանախախտման ազդանշանը տեղ է հասնում, մինչև անձնակազմը հասնում է օդանավ, մինչև օդանավի շարժիչը գործի է դրվում, և այն օդ է բարձրանում, այդ 2-3 րոպեն անցնում է»,- ասաց մեր զրուցակիցը:

Նա պատմեց, որ օդ բարձրացած ռուսական օդանավի անձնակազմին հրահանգ է տրված եղել թուրքական ուղղաթիռին պարտադրել վայրեջք կատարել Հայաստանի տարածքում, որից հետո միայն կպարզաբանվեր, թե ինչ հանգամանքերում է տեղի ունեցել սահմանի խախտումը: «Ընդհանրապես պրակտիկան է այդպիսին, եթե որևէ երկրի ռազմական օդանավ կամ ուղղաթիռ առանց նախնական համաձայնեցման հատում է այլ երկրի օդային տարածք, ապա պետք է ենթարկվի հարկադիր վայրէջքի: Խնդիրն այն է, որ ռուսական ռազմական օդանավը չի հասցրել կատարել առաջադրանքը, մանավանդ որ՝ թուրքական ուղղաթիռը կտրուկ շրջադարձ է կատարել և արագ հեռացել է թուրքական տարածք՝ թաքնվելով մոտակա լեռների հետևում: Ռուսական ռազմական օդանավը գրեթե մեկ ժամ շարունակել է պտույտներ գործել սահմանի երկայնքով, որից հետո վայրէջք է կատարել: Հիմա տեղեկատվությունը շատ արագ է տեղ հասնում. այն պահին, երբ ռուսական օդանավը օդ է բարձրացել, թուրքական համապատասխան ծառայությունները դա արձանագրել են, և նրանք կարող էին միանգամից հրահանգել իրենց ուղղաթիռին հետ վերադառնալ, մանավանդ որ՝ թուրքական ուղղաթիռը չի խորացել Հայաստանի տարածքում, այլ թռել է սահմանի երկայնքով»,- ասաց մեր զրուցակիցը:

Հարցին ի պատասխան՝ հնարավո՞ր է, որ ռուսական ինքնաթիռը չի կարողացել ժամանակին տեղ հասնել օդաչուի կամ ռազմաբազայի անձնակազմի ոչ պրոֆեսիոնալիզմի, դանդաղ արձագանքման արդյունքում, մեր զրուցակիցն ասաց. «Դա բացառված է: Էրեբունու ռուսական ավիախմբի հրամանատարը գնդապետ Պետրովն է, ով Стрижи ավիացիոն խմբի վետերաններից է: Այս խմբի ներկայացուցիչները հայտնի են ռազմական օդանավեր վարելու և վիրտուոզ հնարքներ գործելու իրենց հմտությամբ: Պետրովն ինքն էլ է սիրում թռիչքներ իրականացնել МиГ-29 օդանավով, նույնիսկ արգելված հնարքներ է կատարում՝ ինքնաթիռը իջեցնելով մինչև 200 մետր և կտրուկ բարձրություն հավաքելով: Այնպես որ, ռուսական օդաչուների պրոֆեսիոնալիզմի մասով խնդիրներ չկան»:

Չնայած մեր զրուցակցի հավաստիացումներին, թուրքական ուղղաթիռների հետ տեղի ունեցած միջադեպից անմիջապես հետո ռուս օդաչուները զորավարժություններ են իրականացրել, այդ թվում՝ փորձարկելով սահմանախախտ օդանավերին և ուղղաթիռներին հարկադիր վայրէջքի պարտադրման հետ կապված մի քանի առաջադրանքներ:

Իսկ թե ի՞նչ խնդիր են ունեցել թուրքական ուղղաթիռները՝ խախտելով հայ-թուրքական սահմանը, արդյոք կարելի՞ է լուրջ ընդունել թուրքական կողմի բացատրությունները, որ դա կարող էր կապ ունենալ վատ եղանակային պայմանների հետ, թե՞ դա այնուամենայնիվ պատասխան էր ռուսական օդանավերի կողմից թուրք-սիրիական սահմանը հատելուն, մեր զրուցակիցը պատասխանեց. «Իհարկե պետք չէ լուրջ համարել եղանակային պայմանների պատճառով սահմանը խախտելու մասին բացատրությունը, որովհետև եղանակային շատ ավելի վատ պայմաններում թուրքական ուղղաթիռները չեն հատել սահմանը և թռչել են իրենց՝ նախապես որոշված երթուղով: Թուրքական բանակի ռազմական ղեկավարությունը երևի իր առջև խնդիր էր դրել պարզելու, թե ինչ օպերատիվությամբ է գործում ռուսական ավիացիոն խումբը, և ընդհանրապես՝ ինչպիսին կլինի ռուսների արձագանքը թուրքական կողմից իրականացվող նման սահմանախախտմանը: Կարծում եմ, որ թուրքական կողմը ստացավ իրեն հուզող հարցերի պատասխանը, և այլևս չի փորձի իր ուղղաթիռների և նրանց անձնակազմի բախտը»:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում