Հայաստանի Դեղ արտադրողների և ներմուծողների միության (ԴԱՆ Միություն) ու «Ջի Էքս Պիե Գերազանցության Կենտրոնի համագործակցությունը ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության հետ թևակոխել է մի նոր փուլ, որը բացում է Հայաստանից դեղագործական արտադրանքի արտահանման և հանրապետության դեղաշուկայի զարգացման նոր հեռանկարներ։
Կարևորելով դեղագործության ոլորտի մարքեթինգի բարձրակարգ մասնագետների պատրաստումը՝ ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունը հաստատել է ԴԱՆ Միության և «Ջի Էքս Պիե Գերազանցության Կենտրոնի կողմից համատեղ ներկայացված «Մարքեթինգի դասընթաց Հայաստանի դեղագործական ոլորտի համարե դասընթացի ծրագիրը, իսկ օրերս նախարար Տիգրան Դավթյանը վավերացրել է «Ջի Էքս Պիե Գերազանցության Կենտրոնի նշված դասընթացի 9 շրջանավարտների հավաստագրերը։
Նշենք, որ դասընթացը մշակվել է միջազգային հայտնի փորձագետ Գերրիտ թեն Հունտեի հետ համագործակցությամբ և ուղղված է արդի միջազգային դեղագործական մարքեթինգի փորձի բացահայտմանն ու կիրառմանը։ Դասընթացի տեսական բաժինը ներկայացնում է միջազգային մարքեթինգի ընդհանուր սկզբունքները, որոնք կիրառվում են համաշխարհային դեղագործական արդյունաբերությունում։
Գործնական բաժինը մասնակիցներին հնարավորություն է տալիս կատարել մարքեթինգային ծրագրերի հնարավոր ուժեղ ու թույլ կողմերի վերլուծություն։ Դասընթացի ժամանակ ուսումնասիրվում են հայաստանյան և արտերկրի տարածաշրջանային շուկաներում դեղագործական մարքեթինգի ժամանակակից ռազմավարությունները և մեթոդները։