Saturday, 20 04 2024
Թուրքիան և Եգիպտոսը համակարգում են Գազայի հատված օգնություն հասցնելու ջանքերը․ Հաքան Ֆիդան
Ապօրինի զենք-զինամթերքի կամավոր հանձնման միջոցառումները շարունակվում են
16:15
ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատը պատրաստվում է հաստատել Ուկրաինային շուրջ 61 մլրդ դոլարի ռազմական օգնության փաթեթը․ BBC
16:00
ԱՄԷ-ն կարծում է, որ Պաղեստինի անդամակցությունը ՄԱԿ-ին կնպաստի տարածաշրջանում խաղաղ գործընթացին
Դպրոցում աշակերտը պնևմատիկ ատրճանակով կրակոց է արձակել իր հետ վիճաբանողների ուղղությամբ
Գազայի հատվածում Իսրայելի օպերացիայի հետևանքով մեկ օրում 37 մարդ է զոհվել
Ժողովուրդ ջան, ձեզ խաբող չկա, ձեր հետևից սև գործ անող չկա. Վահե Ղազարյան
Պատրաստվում ենք դե յուրե հիմնավորել Արծվաշենի՝ Հայաստանի մաս լինելը. վարչապետ
Հայաստանի և Ադրբեջանի սահմանապահ ծառայությունների ղեկավարները պետք է պայմանավորվեն, թե ծառայությունը ոնց են իրականացնելու. Փաշինյան
Պետք է երկուստեք ապահովենք, որ սահմանի երկու կողմերում մարդիկ ապահով ապրեն. ՀՀ վարչապետ
Փաշինյանը վստահեցրեց՝ եթե սահմանազատման գործընթացում ինչ-որ տների հետ կապված խնդիր լինի, պետությունը նոր տներ կկառուցի
Կան ուժեր, որոնք ուզում են, որ Հայաստանի պետականությունը զարգանա ֆորպոստի տրամաբանությամբ․ Նիկոլ Փաշինյան
Փաշինյանը կարծում է, որ Հայաստանի ու Ադրբեջանի վերջին պայմանավորվածությունը նվազեցրել է անվտանգային ռիսկերը սահմանի երկայնքով
Սա ձեռքբերում է Ադրբեջանի համար, բայց սա էական ձեռքբերում է նաև Հայաստանի համար․ Նիկոլ Փաշինյան
Վրաստանում շարունակվում են բողոքի ակցիաներն՝ ընդդեմ «Օտարերկրյա ազդեցության թափանցիկության մասին» օրենքի
ԵՄ առաքելությունը քննադատողները աջակցում են Հայաստանի անվտանգության թշնամիներին
13:50
Ռուսաստանը հարվածներ է հասցրել Զապորոժիեի արդյունաբերական ենթակառուցվածքին
Անկասկած կարող ենք հավակնել շատ ավելի լուրջ գումարների. արդյունավետության ապացույց է պետք Արևմուտքին
Պատգամավորը կարևոր ձեռքբերում է համարում սահմանազատումն Ալմաթիի հռչակագրի հիման վրա իրականացնելու շուրջ Հայաստանի ու Ադրբեջանի պայմանավորվածությունը
Նման մեթոդներով խուլիգանության դեմ չեն պայքարում. բռնապետական համակարգին է բնորոշ
Հայաստանի տարածքներից զիջելու մասին ցանկացած խոսակցություն լկտի սուտ է. ԱԺ փոխնախագահ
Լավրովը դեմարշ է հայտարարել հա-ադրբեջանական «համաձայնությանը»
Բացահայտվել է «Սևան ազգային պարկ» ՊՈԱԿ-ում առանձնապես խոշոր չափերով հափշտակությունների և փողերի լվացման բազմադրվագ դեպքը
Հայաստանն ու Ադրբեջանն առաջին անգամ սեղանի շուրջ հարց են լուծել․ Փաշինյան
Տպավորություններս դրական են․ Նիկոլ Փաշինյանը Մեդովկայի նորակառույց դպրոցից գոհ է
12:00
Էկվադորում էներգետիկ ճգնաժամ է. 2 ամսով արտակարգ դրություն է հայտարարվել
11:45
Նավթի գները նվազել են – 19-04-24
Հատուկ տակտիկական ուսումնավարժություն՝ Սյունիքում
38-ամյա որդին դանակի մի քանի հարված է հասցրել հորը և սպանել նրան
Ապօրինի ընդերքօգտագործման հետևանքով պատճառված վնասն ամբողջությամբ վերականգնվել է

Հայաստանի այսօրվա հերոսները շատ կասկածելի մարդիկ են

«Առաջին լրատվական»-ի «Սիրանկյուն» հաղորդաշարի հյուրն է Հայաստանի երիտասարդական նվագախմբի գլխավոր դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանը:

Մեր գորշ իրականության մեջ որքան էլ զարմանալի է՝ շարունակում է զարգացում ապրել դասական երաժշտությունը, դասական արվեստը՝ նաև ձեր շնորհիվ: Այս գորշ իրականության մեջ ինչպե՞ս է ստացվում տեսնել այդ պոզիտիվը:

 Պոզիտիվը և դրական լիցքերը, որ փորձում ենք հաղորդել, մեր գործի շնորհիվ է և այն դրական ուժն է, որ գալիս է մեր մասնագիտությունից: Մենք երաժիշտներ ենք և մեր կյանքը նվիրել ենք երաժշտությանը, եթե մենք այնպիսի բան անենք, որին չենք հավատում, ապա չենք լինի երաժիշտ: Ես հիմա խոսում եմ մի ամբողջ մեծ թիմի մասին, որն ունի շատ կոնկրետ առաքելություն, և եթե մենք առաջ խոսում էինք շատ նեղ ընտանիքի առաքելության մասին, ապա 8 տարի անց, երբ արդեն նվագախումբը երկրի ամենաակտիվ կոլեկտիվներից մեկն է փաստացի, մեր առաքելությունն ու հաղորդությունը փաստորեն տեղ է հասնում:

Այսօր, իհարկե, կան դժվարություններ թե՛ կենցաղային, թե՛ ավելի գլոբալ առումով, բայց ամեն մեկն ունի իր շատ փոքր, բայց ճիշտ աշխատանքի ֆորմատը, թե ինչպես կարող է իրեն դրսևորել: Կարծում եմ՝ այն իրականության մեջ, որտեղ մենք ապրում ենք և ինչի մեջ փորձում ենք մեզ դրսևորել, պետք է է՛լ ավելի լավ անենք և այսօր ունենք որոշակի հաջողություններ: Մենք իհարկե ոգևորվում ենք մեր անցած հաջողություններով և ավելի ոգևորված ենք մեր ապագա ձեռքբերումներով, նաև թե ինչ է մեզ սպասվում:

Ի՞նչ է Ձեզ սպասվում: Ի՞նչ կա 2015-ի համար: Ցեղասպանության 100-ամյակն է, արդյո՞ք կան միջոցառումներ՝ նվիրված Ցեղասպանության 100-ամյա տարելիցին:

Շատ մտքեր կան, շատ պրոյեկտներ կան, և ընդհանրապես դա շատ ինտիմ թեմա է, որովհետև մենք խոսում ենք գեղարվեստական կոլեկտիվի, գեղարվեստական սկզբունքներ ունեցող ընտանիքի մասին: Մենք մի այլ ձև ենք պատկերացնում, թե ինչպես պետք է դա լինի, երևի արդեն կներկայացնենք մոտ ժամանակահատվածում: Մենք ունենք մի քիչ տարբերվող մտքեր, ավելի երիտասարդական ֆորմատի, եթե այդպես կարելի է ասել, բայց նվագախումբն ունի շատ ակտիվ համերգային ծրագիր, երաժշտական ծրագիր, որ մեզ սպասվում է 2015 թվականին: Խոսելով նվագախմբի հաջողությունների մասին՝ ամենաառաջին հաջողությունն այն է, որ այն այսօր ինձ հայտնի կոլեկտիվներից այն եզակիներից է, որն ունի միջազգային ստանդարտներին համապատասխանող ծրագիր, աշխատանքային գրաֆիկ՝ նվագախումբն այսօր պլանավորում է 2016-ի համերգային ծրագիրը, ինչը ես շատ եմ կարևորում, միշտ փորձում ենք գտնել մեր անհաջողությունները բնական և օբյեկտիվ պարագաներում, բայց այսօր մենք ունենք թիմ, ստեղծել ենք այն մթնոլորտը, որը բերում է հաջողության:

Նվագախմբում բացառապես երիտասարդներ են հավաքված և այսօր գաղտնիք չէ, որ ամենաշատ խնդիրներն էլ կապված են հենց երիտասարդների հետ՝ այն պրոֆեսիոնալները, մասնագետները, ովքեր դրսում են փորձում ռեալիզացվել: Ինչպե՞ս եք կարողանում նրանց պահել նվագախմբում, արդյո՞ք նրանց պահանջները բավարարվում են, ինչո՞ւ չէ, նաև ֆինանսական տեսանկյունից:

Ձեր հարցն արդեն շատ բանի մասին է խոսում: Դրա մասին բոլորն ասում են ու խոսում են, նույնիսկ այն մարդիկ, ովքեր մոտիկ չեն մեր մասնագիտական գաղտնիքներին: Բայց պետք է մի բան ասեմ, որ նվագախումբը չի ստեղծվել, որպեսզի երաժիշտների ֆինանսական պահանջները կամ կենցաղային պահանջները բավարարվեն: Նվագախումբը ստեղծվել է այն գաղափարի շուրջ, որ մենք ուզում ենք աշխատել միասին, Հայաստանում ունենանք կոլեկտիվ, սկզբունքայնություն և ինչու ոչ՝ ցույց տանք աշխատանքային մեկ այլ ֆորմատ: Դա սկզբունքային է և ամբողջ թիմի համար է: Հայաստանում այսօր շատ է հնչում, որ երաժիշտները գնում են դուրս, երիտասարդության համար շատ խնդիրներ կան: Այո, դա այդպես է, բայց մենք պետք է հասկանանք, թե որքան պրոֆեսիոնալ սկզբունքներ ունենք ակադեմիական կրթական համակարգում: 25,26,27 տարեկան ուսանողները, որ հրավեր են ստանում լավագույն նվագախմբերից, 100%-ով կրթություն են ստացել Հայաստանում ու հրավեր են ստանում, որ մեկնեն դուրս ու իրենց պրոֆեսիոնալ գործով փող աշխատեն: Մենք ինչքան դրական բան ունենք հնչեցնելու:

Այսինքն՝ մեր կրթական մակարդակն այնքան բարձր է, որ նաև դրսի չափանիշներին է բավարարում:

Այո, մեր մակարդական այդքան բարձր է: Ընդհանրապես դուրս ասվածը շատ մեծ գաղափար է: Ամենակայացած երկրները, որոնք ունեն լավ կադրերի պահանջ, միշտ հիշում են Հայաստանի երաժիշտների մասին: Դա արդեն իսկ շատ մեծ ձեռքբերում է: Դա պետք է միշտ ասել: Մենք չենք ասում լավ բաների մասին և միշտ փորձում ենք հնչեցնել վատը, դա նույնպես ինչ-որ բան ձեռք բերելու ճանապարհ է, բայց պետք է ճիշտ կառուցենք շեշտերը: Եվ այսօր Հայաստանում ունենք Պետական երաժշտական նվագախումբ, ինչը խոսում է այն մասին, որ պետությունն այսօր կարևորում է մեր պրոֆեսիոնալ երիտասարդներին: 6-7 տարի առաջ, երբ մենք նոր փորձում էինք և շատ մեծ հարց կար՝ կստացվի, թե չի ստացվի, ապա այսօր այդ բոլոր մարդկանց մեջ, ովքեր հետևում էին նվագախմբի գործունեությանը, այդ հարցն արդեն չի ծագում:

Արդյո՞ք պետության աջակցությունը բավարար է: Մշակույթի, արվեստի ոլորտի տարբեր ներկայացուցիչներ հենց ամենամեծ բացն էլ նշում են պետական աջակցության բացակայությունը կամ էլ սակավությունը:

Մենք միշտ փորձում ենք համեմատություն անցկացնել Հայաստանի և այլ երկրների միջև: Ես սովորել եմ Լոնդոնում՝ Թագավորական ակադեմիայում 3 տարի, և պետք է անկեղծ ասեմ, որ աշխարհի 10-20 լավագույն նվագախմբերից 3-ը Լոնդոնում են: Այնտեղ չկա պետական նվագախումբ, այնտեղ կա հասարակություն: Այսօրվա կոլեկտիվները բացասականորեն են արտահայտվում պետական աջակցության մասին, բայց մի պահ պետք է հասկանան՝ այդ արվեստն ու մատուցած ֆորմատը մարդկանց հետաքրքիր է, թե՞ ոչ:

Մարդկանց հետաքրքի՞ր է, թե՞ ոչ: Նվագախմբի համերգներին համերգասրահը լեփ-լեցուն է լինում: Հետաքրքի՞ր է, թե՞ ոչ: Քանի՞ հոգի գիտի Ձեզ, նվագախումբը, քանի՞ հոգի է ոգեշնչվում նույն այդ պոզիտիվով, որի մասին խոսում էինք քիչ առաջ:

Մենք իհարկե ունենք խնդիրներ: Ինձ թվում է, որ դա շարժիչ ուժն է, որ մենք միշտ պետք է ձգտենք ինչ-որ մի տեղ՝ դա կլինի արվեստը, կլինի գիտելիքը, գումար և այլն, դա կյանքի որակ է: Դա այդպես է, և մենք պետք է ընդունենք: Աշխարհում Հայաստանի խնդիրները շատ են, դա ճիշտ է, օբյեկտիվ է, և արվեստով զբաղվող մարդիկ դա միշտ պետք է ասեն, որ արվեստին ավելի մեծ ուշադրություն է պետք հատկացնել: Բայց այսօր Հայաստանն այն մեգախնդիրները որ ունի, չի մոռանում արվեստի մասին, և այսօր Հայաստանում մեծագույն տոկոսը պետական թատրոններ են, պետական դահլիճներ, պետական կոլեկտիվներ են: Մենք չենք կարող դա մոռանալ, մենք դա միշտ մի կողմ ենք դնում և ասում ենք, որ խնդիրներ ունենք:

Բայց այսօր ակնհայտ է, որ ոչ մի երաժիշտ չի կարող պետության տված աջակցությամբ մեկ ամիս գոյատևել: Շատ ակնհայտ սոցիալական խնդրի առջև է կանգնած այդ նույն երաժիշտը:

Բայց չէ՞ որ այսօր պետությունը շնորհել է այդ տիտղոսը, որ դա պետական կոլեկտիվ է, բայց գիտեմ և գիտեն բոլորը՝ ինքը՝ պետությունը, նույնպես աջակցում է, որպեսզի մասնավոր հովանավորները նույնպես օգնեն այդ կոլեկտիվին: Եթե օբյեկտիվ նայենք խնդրին՝ այդտեղ խնդիր չկա, ուղղակի պետք է փորձենք սատարել ու կայացնել: Եթե մենք խոսենք արդեն շուկայական հարաբերություններից՝ պետություն, աջակցություն, և եթե այդ աջակից լինելու ֆորմատից նայենք, ապա պետությունը այն սիմվոլն է, որը տալիս է ուժ, որ դա պետական կոլեկտիվ է: Դրա համար պետք է մի փոքր կարողանանք ավելի կառուցողական մոդել ընտրել: Միշտ ասելով, որ վատ է, երբեք չենք ասում, որ ճանապարհը պետք է լավը լինի: Այսօր եթե հասարակությունը դա հասկանում է, ապա պետք է մեկ, երկու, երեք քայլ անի, որ այդ կոլեկտիվի աշխատանքը սպառի: Այսինքն, եթե կոլեկտիվը ներկայացնում է համերգ, ապա հասարակությունը պետք է պատրաստ լինի ինչ-որ սիմվոլիկ գումար վճարել և լսել այդ կոլեկտիվի աշխատանքը:

Այսօրվա հասարակությունը պատրա՞ստ է դրան:

Այսօրվա հասարակությունը պատրաստ չէ, բայց այսօրվա հասարակության մարդիկ, որոնք աշխարհում ընդունված են, որոնք կարծիքի լիդեր են, պետք է կարողանան ասել խնդիրը և ճիշտ ցույց տալ ճանապարհը: Երբեք ու երբեք պետության կողմից չի լինի այն ֆինանսավորումը, որ լինի բավարար: Աշխարհում ամեն տեղ կան ինչ-որ շուկայական սկզբունքներ, պարիտետային սկզբունքներ: Հայաստանում այս պահին աշխատանքի այդ ֆորմատը չկա, բայց ես ավելի քան համոզված եմ, որ տարիներ անց կլինի և այդ իմպլեմենտացիոն շրջանը շատ բարդ չի լինելու, բայց մենք պետք է հասկանանք, որ Երևան քաղաքը շատ հարուստ մշակութային կյանք ունի և սպառում է այն արդյոք, թե՞ ոչ: Եվ եթե չի սպառում, ապա պետք է նաև մարզերը զարգանան: Սկզբունքային, գլոբալ հարցեր կան, որոնք պետք է լուծել: Բայց ոչ մի կոլեկտիվի ղեկավար պատրաստ չէ դա անել: Եթե ես այսօր խոսեմ մեր նվագախմբի ակտիվությունից, ապա 2012-2013թթ. մենք մարզերում ունեցել ենք 10-12 համերգներ, ուղղակի հանդիսատեսը կարոտ ունի:

 

Ավելին՝ տեսանյութում:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում