Thursday, 25 04 2024
«Աշխարհի մեջ երկու հայ հանդիպեն, փոքրիկ Հայաստան դուրս կգա»
«Տարածվել ա, կարդացվել ա, բավարար ա, էլի». ո՞ւմ հորդորով են «զադնի դրել». «Հրապարակ»
Դեսպան չնշանակվեց, կուսակցությունն էլ, փաստացի, գոյություն չունի. «Ժողովուրդ»
«Քարֆուրի» տերերը հեռանում են Հայաստանից. «Հրապարակ»
ԱՄՆ պետքարտուղարությունը դատապարտել է դատական համակարգում առկա վիճակը. «Ժողովուրդ»
Գերիների հարցով կակտիվանան. «Հրապարակ»
Հանիրավի տուգանք գրելու համար՝ պարեկային ծառայութան ղեկավարը պարտվել է դատարանում. «Ժողովուրդ»
Ալիեւը փրկե՞լ է Աղալարովներին Պուտինից. ի՞նչ գնով
Թուրքիայի ԱԳՆ-ն մեղադրել է միջազգային հանրությանը ցեղասպանության հարցում կողմնակալ լինելու մեջ
Ոստիկանության օրինական պահանջը չկատարելու համար բերման է ենթարկվել 96 ցուցարար
ՀՀ ՄԻՊ-ն անդրադարձել է սահմանամերձ բնակավայրերի բնակիչների պաշտպանությանը
00:15
Վիեննայում տեղի է ունեցել հիշատակի միջոցառում
00:00
ՄԻԵԴ-ը և ՄԱԿ-ը երբևէ չեն վճռել, որ Հայաստանն օկուպացրել է Լեռնային Ղարաբաղը․ Եղիշե Կիրակոսյանը հակադարձել է Ադրբեջանի ներկայացուցչին
23:45
Չիլիի Պատգամավորների պալատը ապրիլի 24-ը հայտարարել է Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի ազգային օր
23:30
ԱՄՆ սենատորի կարծիքով՝ «Այլևս երբեք»-ը պարզապես դատարկ խոսքեր չեն կարող լինել
ՀԱՊԿ-ը անցել է անթաքույց սպառնալիքների
Գերեզմանատան մոտ պայթյուն է տեղի ունեցել․ փրկարարները պայթյունի վայրից հայտնաբերել են տղամարդու դի
Ինքնասպանություն գործած նորատուսցու որդուն սպանել էին 2019թ.
«Հայրենասե՞ր», թե՞ «խուլիգան». Տավուշում թեժ է եղել
ՄԱԿ-ի բանաձևերում ՀՀ-ն չի ճանաչվել օկուպանտ. Ադրբեջանը կեղծում է. Եղիշե Կիրակոսյան
Ինչպես խուսափել ցեղասպանության ռիսկից. կես-ճշմարտություններ՝ վարչապետի ուղերձում
Ինքնասպանություն գործած տղամարդը նախկինում ձերբակալվել է զոքանչին ծանր վնասվածք պատճառելու համար
Ռուսաստանը ապրում է անցյալի պատրանքների աշխարհում, Հայաստանը՝ չունի սեփական աշխարհի տեսլական
Արևմտյան Հայաստանից՝ Տավուշ. 109 տարի անց
Ադրբեջանի թուրքական ինքնությունը Միացյալ Նահանգներին մարտահրավե՞ր է
Ցեղասպանությունը փաստ է, բայց ոչ արգելք՝ հայ-թուրքական նոր հարաբերություւներում
Ադրբեջանի իրականացրածը էթնիկ զտում է և ցեղասպանության փորձ
Եվրոպական գերտերությունները անհամաձայնեցված միջամտություններով ուղղակի վտանգ ստեղծեցին հայ ժողովրդի ֆիզիկական գոյության համար
Բերման է ենթարկվել 13 քաղաքացի․ ՀՀ ՆԳՆ
21:30
«Կանադայում ապրիլը համարվում է Ցեղասպանության դատապարտման ամիս»․ Թրյուդո

Ինչու է «Հարավկովկասյան երկաթուղին» 25-30 տարվա վագոններ շահագործում և որտեղ են կատարված ներդրումները

Հունիսի 15-ից կրկին կգործի Երևան-Բաթում-Երևան երթուղով «Արմենիա» ֆիրմային գնացքը: Չնայած գնացքի գունագեղ տեսքին և տոմսերի ոչ այնքան էժան գներին, գնացքից օգտվողները կարող են փաստել, որ այն խորհրդային ժառանգության վերանորոգված տարբերակն է: Դրանք խորհրդային տարիների նույն վագոններն են՝ ներկված ու նորոգված, սակայն հին՝ անցած դարի: Նշենք, որ «Հարավկովկասյան երկաթուղին» ունի երկու միջազգային երթուղի՝ Երևան-Թբիլիսի-Երևան և Երևան-Բաթում-Երևան:

Ինչպես հայտնի է, «Հայկական երկաթուղին» 2008 թվականին 40 տարի ժամկետով կոնցեսիոն կառավարման տրվեց «Ռուսական երկաթուղուն», երբ վարչապետը Սերժ Սարգսյանն էր: Ռուսական կողմը պետք է 572 մլն դոլարի ներդրում կատարեր:

«Հարավկովկասյան երկաթուղու» գլխավոր տնօրենի խորհրդական Կարեն Անտոնյանը «Առաջին լրատվական»-ի հետ զրույցում պնդեց, որ ռուսական ընկերությունը 230 մլն դոլարի ներդրում արել է: «Բոլոր երկրներում, ընդհուպ ամենազարգացած երկրներում, ուղևորափոխադրումներն աշխատում են պետական դոտացիայով: Հայաստանը միակ երկիրն է, որ դոտացիաներ չի տալիս: Ինչ վերաբերում է Երևան-Բաթում գնացքներին, մեր գնացքները մեր կողմից են վերանորոգվում, քանի որ մինուսով են աշխատում, իրենք իրենց հնարավորություններից ելնելով են կազմակերպում: Բայց բավականին որակյալ են` հաշվի առնելով, որ դրանք ընդհանրապես սեզոնային գնացքներ են, աշխատում են երեք ամիս»,- ասաց Հարավկովկասյան երկաթուղու գլխավոր տնօրենի խորհրդականը:

Մեր հարցին` այդ դեպքում որտե՞ղ են ռուսական ընկերության ներդրումները, եթե հին, 30 տարվա վագոններ են շահագործում, Անտոնյանն ասաց. «Մեր կողմից վերանորոգվել են 1998 թվականից մինչև այսօր չվերանորոգված երեք ամենախոշոր կամուրջները: Մեր կողմից մեծ աշխատանքներ են տարվում Ջաջուռի թունելի վերականգնման ուղղությամբ: Մենք պրակտիկորեն վերանորոգել ենք մեր բոլոր արտադրական հզորությունները. դա Երևանի վագոնային դեպոն է, դա Երևանի լոկոմոտիվային դեպոն է, դա Գյումրիի լոկոմոտիվային և վագոնային դեպոներն են, Սանահինի մեր ՊԴՄ-ը, բոլոր մեր կայարանները կապիտալ վերանորոգվել են: Ճանապարհն է վերանորոգվում ռեգուլյար»:

Առաջիկայում հայ սպառողներին նոր վագոններով գնացքներ, թերևս, չեն սպասվում. «Հայաստանի համար, քանի որ այն հիմա լոկալ պայմաններում է գտնվում, շարժակազմի մեջ ավելի ներդրումներ անելն այսօր եկամտաբեր չէ: Դա ճիշտ չի էսօր»,- ասաց Անտոնյանը՝ հավելելով. «Այ, երբ ճանապարհները կբացվեն, կարելի է նաև վերանայել էդ խնդիրները»: Մեր դիտարկմանը` այսինքն, առաջիկա տարիներին ևս որևէ փոփոխություն չի լինի, երկաթուղու ներկայացուցիչն այսպես արձագանքեց. «Մենք տնտեսվարող սուբյեկտ ենք, որպեսզի մենք ներդրում անենք, պետք է եկամուտ էլ ստանանք, իսկ ուղևորափոխադրումներից մենք եկամուտներ ընդհանրապես չենք ստանում: Մենք պետք է էդ գումարներն աշխատենք, որ կարողանանք էդ ոլորտում ներդրումներ կատարենք: Այն ներդրումները, որոնց մասին ես նշեցի, դրանք ռուսական ընկերության կողմից տրվում են զուտ ինֆրաստրուկտուրան կարգի բերելու համար»: Ընդգծենք, որ 34 տոկոսից ավելին կատարվում է երկաթուղու միջոցով:

Կարեն Անտոնյանի խոսքերով՝ ուղևորափոխադրումներից և բեռնափոխադրումներից ընկերությունը «շահույթ դեռ չի ստանում», չնայած Հայաստանի բեռնափոխադրումների 43 տոկոսը կատարվում է երկաթգծով: Միջազգային ուղևորափոխադրումների ծավալը 2013 թվականին 2008-ի համեմատ աճել է 219 տոկոսով՝ ուղևորների թիվը հասցնելով մոտ 62 հազարի:

Նշենք, որ տոմսերի գները չեն աճել. Երևան-Բաթում տոմսի արժեքը պլացկարտի դեպքում 11.000 դրամ է, կուպեինը՝ 15.000, հավելյալ ծառայություններով կուպեինը՝ 17.500, իսկ ՍՎ-վագոնի տոմսի արժեքը 26.000 դրամ է:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում