«ԱրմենՏել» ընկերությունը (ապրանքանիշը Beeline) հայտարարում է Try&Buy («Փորձի´ր և գնի´ր») ակցիայի մասին Beeline ֆիքսված կապի այն բաժանորդների համար, ովքեր ցանկանում են միանալ Hi Line ծառայությանը:
Ակցիայի պայմանները գործում են միայն այն հաճախորդների համար, ովքեր կպատվիրեն ծառայությունը Beeline հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի` 100 հեռախոսահամարով:
Մինչև 2011թ. դեկտեմբերի 31-ը միանալով Hi Line ծառայության «Մեգա» սակագնային փաթեթներից որևէ մեկին` հաճախորդը հնարավորություն կստանա առաջին ամսվա ընթացքում անվճար օգտվել ինտերնետից, կազատվի միացման վճարից և անվճար կստանա մոդեմ:
Առաջին ամսում հաճախորդը կարող է հրաժարվել ծառայությունից առանց վարձի վճարման պարտավորության` մոդեմը վերադարձնելու պայմանով:
Եթե առաջին ամսվա ավարտին բաժանորդը չի խզում պայմանագիրը, ապա սկսած 2-րդ ամսից շարունակում է օգտվել ծառայությունից` ընտրված «Մեգա» սակագնային պլանի գործող պայմաններով:
««ԱրմենՏել» ընկերությունը ենթակառուցվածքների էական զարգացման շնորհիվ իր բաժանորդներին առաջարկում է նոր հնարավորություններ Hi Line ծառայության շրջանակում:
Մենք առաջարկում ենք անվճար փորձարկել միասնական օպերատորի ծառայությունների որակն ու կայունությունը նրանց, ովքեր մտադիր են օգտվել ընկերության կողմից մատուցվող լարային ինտերնետի ծառայություններից»,- ասել է «ԱրմենՏել» ՓԲԸ -ի գլխավոր տնօրեն Իգոր Կլիմկոն:
«Try&Buy» ակցիայի շրջանակում բաժանորդը միայն մեկ անգամ կարող է օգտվել մեկ ամիս անվճար ինտերնետ ծառայության առաջարկից:
Առաջին ամսվա ընթացքում ծառայությունից հրաժարվելու դեպքում բաժանորդին հետագայում չի տրամադրվում անվճար ամսական միացում:
Մնացած պայմանները, այդ թվում` ծառայության անվճար ակտիվացումն ու անվճար մոդեմը մնում են ուժի մեջ:
Մինչև 12 ամիս լրանալը պայմանագիր խզելու դեպքում բաժանորդը վճարում է մոդեմի արժեքը և Hi Line «Անսահմանափակ» և «Մեգա» սակագնային փաթեթների գների տարբերությունն օգտագործման ամբողջ ժամանակաշրջանի համար, բացառությամբ առաջին ամսվա: