Ինչպես ասվում է ամերիկյան Forrester Research հետազոտական խմբի զեկույցում, ինտերնետն իր հանրաճանաչությամբ հավասարվել է հեռուստատեսության հետ: Ինչպես ասվում է այդ զեկույցի մեջ, ամերիկացիները միջինը 13 ժամ անցկացնում են ինտերնետում, նույնքան, որքան հեռուստատեսություն դիտելիս:
Այս հետազոտությունն առաջինն է, երբ 32-44 տարիքային խմբում արձանագրվում է ինտերնետ հաճախելիության ժամանակի գերակայություն հեռուստատեսությանը հատկացվող ժամին: մինչ այդ ինտերնետից ավելի հաճախ էին օգտվում, քան հեռուստատեսություն նայում, 18-30 տարիքային խմբում:
Հետազոտության մեջ նշվում է նաև, որ հեռուստատեսությանը հատկացվող ժամերը չեն կրճատվել, սակայն ավելացել է ինտենետին հատկացվող ժամանակը` 2005թ.-ից այն աճել է 121%-ով:
Սակայն թերթ և ռադիո սկսել են ավելի քիչ կարդալ, որոնց հանրաճանաչությունը զգալի սկսել է զիջել մյուսներին:
Այս հետազոտությունն իրականացվել է Կանադայում և ԱՄՆ-ում: Հարցմանը մասնակցել է մոտ 43 հազար մարդ: պարզվել է նաև, որ բնակչության մոտ 60%-ը (2007թ. այդ էիվը կազմել է մոտ մեկ երրորդը) ինտերնետում իրականացնում են առցանց գնումներ: Առցանց գնումներից մի փոքր էլ զիջում են սոցիալական ցանցերը. Մոտ 62 մլն ամերիկացիներ գրանցված են այդ ցանցերում: