Facebook-ը նոր գործառույթներ է մշակում հատուկ Facebook Audiences ծրագրի համար։ Թարմացումն օգտատերերին թույլ կտա համաձայնել կամ մերժել իր անձնական տվյալների մշակումը, որոնք գովազդատուներն օգտագործում են գովազդային առաջարկների համար։
Facebook Audiences-ը թույլ է տալիս ներբեռնել օգտատերերի հեշթեգով նշված տվյալները, իսկ սոցկայքի համակարգը դրանք համադրում է օգտատերերի մասին տեղեկության հետ։ Այսպիսով գովազդատուներն ավելի հստակ են ձևավորում գովազդի առաջարկը։
Սակայն Facebook-ի մամլո ծառայության ներկայացուցիչ Էլիզաբեթ Դիանան վստահեցնում է, որ գովազդատուները միշտ պետք է ունենան օգտատերերի համաձայնությունը՝ նրանց տվյալներն օգտագործելիս։ Իսկ նորարարությունը դա ավելի ակնհայտ կդարձնի։