2011 թ.-ից ի վեր առաջին անգամ՝ 2017թ.-ին ԱՄՆ-ում վինիլային ձայնագրությունների և երաժշտական ձայնասկավառակների վաճառքից ընկերությունների եկամուտները գերազանցել են օնլայն վաճառքից ստացած եկամուտներին, դա է վկայում ամերիկյան ձայնագրման ընկերությունների ասոցիացիայի զեկույցը:
ԱՄՆ-ում օգտատերերը 2017-ին 1,3 մլրդ դոլարի երաժշտություն են ներբեռնել և 1,5 մլրդ դոլարի CD-սկավառակներ և վինիլներ են գնել:
Այս արդյունքը զեկույցի հեղինակների կողմից բացատրվում է որպես առանձին երգերի և երաժշտական ալբոմների վճարովի ներբեռնումների արմատական անկում, այս ցուցանիշը 2016-ի համեմատ նվազել է 25%-ով:
Ամերիկացիները գնալով գերադասում են հոսքային երաժշտության ռեսուրսների բաժանորդագրությունները: 2017 թվականին բոլոր հարթակների ընդհանուր եկամուտները, որոնք թույլ են տալիս Ձեզ առցանց երաժշտություն լսել, աճել է 43% -ով`մինչև 5,7 մլրդ դոլար: Սա երաժշտական արդյունաբերության եկամտի 65%-ն է:
Այս կատեգորիայի ռեկորդային ընկերությունների ասոցիացիան ընդգրկում է Spotify, Apple Music, Vevo, YouTube երաժշտական ալիքները, ինչպես նաև SoundExchange պլատֆորմը, Pandora Plus-ը, SiriusXM-ը և այլ ռեսուրսներ, որոնք թույլ են տալիս օգտատերերին լսել երաժշտությունը բաժանորդագրության հիման վրա: