Apple-ը 4 գովազդային հոլովակ է թողարկել, որոնցում ցուցադրված են iPhone-ի առավելությունները «քո հեռախոսի» նկատմամբ: Հոլովակները պատրաստված են մինիմալիստական ոճով և տարօրինակ են դիտվում ընկերության համար, որը կարող է գովազդի վրա գործնականում ցանկացած գումար ծախսել: Իսկ ցուցադրված հոլովակներն ավելի նման են սիրողական աշխատանքների մրցույթի, գրում է internetua.com-ը:
https://www.youtube.com/watch?v=i9vx-Cm6EjA
Հոլովակներից մեկում գաջետը կոտրելու սպառնալիքը, օրինակ, ներկայացված է կողոպտիչի տեսքով, ում սմարթֆոնի մեջ հասնել խանգարում է լազերային ցանցը: Մյուս հոլովակները նվիրված են անցմանը iPhone-ի, ապրանքների աջակցությանը և Apple-ի ապրանքների անթափոն արտադրությանը:
https://www.youtube.com/watch?v=i9vx-Cm6EjA
https://www.youtube.com/watch?v=1znDlFzyUpQ
https://www.youtube.com/watch?v=IlIr-kxot2M