Thursday, 28 03 2024
Գյումրիում հանրային սննդի օբյեկտը կվերսկսի իր գործունեությունը
Այն ինչ ստացանք Արցախում, ստանալու ենք նաև ՀՀ-ում՝ եթե այս տեմպերով շարունակենք. Ստյոպա Սաֆարյան
Մնանք ՌԴ-ի հետ, կմնանք Ռուսաստան-Թուրքիա-Ադրբեջան եռանկյունում, որտեղ խնդիրները կլուծվեն մեր հաշվին
Ավարտվել է Հրազդան քաղաքի 64–ամյա բնակչի սպանության դեպքի առթիվ նախաձեռնված քրեական վարույթի նախաքննությունը
Ո’չ Կոնսերվատորիան, ո’չ «Գոյ» թատրոնը չեն ընդունում ձեր որոշումը. պատգամավորը՝ ԿԳՄՍ նախարարին
Կրթությանը հատկացվող բյուջեն 38%-ով ավելացել է՝ 2023-ի համեմատ. ԿԳՄՍ նախարարի հաշվետվությունը՝ ԱԺ-ում
15:30
Արտասահմանյան ընկերությունների վնասները ՌԴ-ի շուկայից հեռանալու պատճառով գերազանցել են 107 մլրդ դոլարը. Reuters
15:20
«Ռուսաստանը մեկ ամսից ավել գիտեր ահաբեկչության նախապատրաստման մասին». Բուդանով
Ադրբեջանի ՄԻՊ-ը Ստեփանակերտում հանդիպել է այնտեղ մնացած հայերին
Վաշինգտոնի արձագանքը Բաքվի շանտաժին
14:50
Գազայի հիվանդանոցների ⅔-ը չեն գործում. ՄԱԿ
«Մանրամասներ»․ Դավիթ Ստեփանյանի հետ
Ապրիլի 5-ը թույլ չի տա իրագործել ՀՀ-ն կազմաքանդելու ռուս-թուրք-ադրբեջանական համաձայնությունը
14:30
ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ է սահմանել մի շարք ընկերությունների նկատմամբ՝ Հյուսիսային Կորեայի հետ կապերի համար
Վրացի խորհրդարանականներն այցելել են Ծիծեռնակաբերդ
14:02
IoT լաբորատորիա` Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում
14:00
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն
Լուրերի օրվա թողարկում 14:00
Պուտինը հայտարարել է, որ Ուկրաինային մատակարարված F-16-երն օրինական թիրախ կդառնան՝ անկախ դրանց գտնվելու վայրից
13:30
ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղարն ընդգծել է, որ Հայաստանը մնում է կազմակերպության դաշնակիցը
«Հայաստան» հիմնադրամը շարունակում է աջակցել Լիբանանում գործող հայկական կրթական հաստատություններին
ФСБ-ի օպերատիվ-հետախուզական աշխատանքները ՀՀ-ում շարունակվում են. Արթուր Սաքունց
«Հայաստանը վերածվել է Արևմուտքի վտանգավոր գործիքի». Զախարովա
13:00
Ուկրաինական նոր օրենքը խտրականություն է դնում ռուսալեզուների, հայալեզուների ու գնչուների նկատմամբ
Քննչական կոմիտեի վետերանները հանդիպել են նորանշանակ քննիչներին
ԿԳՄՍ նախարարն ու Ֆրանսիայի դեսպանն այցելել են ակադեմիական քաղաքի տարածք
Անհրաժեշտ է անցկացնել հանրաքվե Խզմալյանի 3 առաջարկները
Ճանապարհային քարտեզն ազատագրման քարտեզ է. Ազատ Արշակյան
Գազայի գոտի մարդասիրական օգնություն հասցնելու համար մեզ Եգիպտոսի աջակցությունն է պետք. Փաշինյան
12:30
ԱՄԷ-ի և Եգիպտոսի ռազմաօդային ուժերն օդային ճանապարհով օգնության խոշորագույն խմբաքանակն են հասցրել Գազայի հատված

Ինչից է ապահովագրվում Սերժ Սարգսյանը երկրորդ կառավարությամբ

Անվտանգության խորհուրդը, նոր Սահմանադրությամբ և ԱԽ մասին նոր օրենքով, որը դեռ նախագիծ է, դե ֆակտո վերածվում է լոկալ կառավարության կամ, այսպես ասած, պաշտպանական կառավարության, որտեղ գերակայում են ուժային, անվտանգության, պաշտպանական ոլորտի գործառույթ իրականացնող բարձրաստիճան պաշտոնյաներ ու զինվորականներ և մշակում պաշտպանական քաղաքականությունը: Այդ քաղաքականության առնչությամբ որոշումները պետք է կատարի կառավարությունը: ԱԽ-ն կարող է կայացնել այլ որոշումներ էլ, բայց դրանք կունենան խորհրդատվական բնույթ, այսինքն՝ կլինեն կատարման համար ոչ պարտադիր: Ինչի՞ համար է պետք պաշտպանական լոկալ կառավարությունը: Ինչո՞ւ հնարավոր չէ այդ քաղաքականությունը մշակել այսպես ասած սովորական կառավարության շրջանակում:

Միևնույն ժամանակ հետաքրքիր է, որ ԱԽ-ն գլխավորելու է վարչապետը, այսինքն՝ «սովորական» կառավարության ղեկավարը: Եվ ուրեմն, ինչո՞ւ նույն մարդու «տակ դնել» դե ֆակտո երկու կառավարություն՝ «մեծ» և «փոքր», կամ «քաղաքացիական» և «ուժային» կառավարություններ: Դա նշանակո՞ւմ է արդյոք, որ այդ երկուսից առնվազն մեկը չի ենթարկվելու, այսինքն՝ դե ֆակտո վերահսկելի չի լինելու վարչապետի համար:

Ասել կուզի, կառավարման նոր կարգի, նոր մոդելի մշակման գործընթացում ենթադրվում կամ դիտարկվում են զարգացման պլաններ, որտեղ այդ երկու կառավարություններից մեկը դե ֆակտո չի ենթարկվելու վարչապետին, և այդ իսկ պատճառով է ստեղծվում այսպես ասած երկրորդը՝ հակակշռելու համար:

Ըստ այդմ հարց է առաջանում, թե արդյո՞ք այդ մեխանիզմն այն տարբերակի համար է, երբ վարչապետ, այդուհանդերձ, առաջադրվում է ոչ թե Սերժ Սարգսյանը, այլ ուրիշ անձ: Կամ, Սերժ Սարգսյանի վարչապետության դեպքում նախարարների կազմն ընտրվում է ոչ նրա միանձնյա հայեցողությամբ, այլ արդեն որոշակի կոմպրոմիսներով, ինչի արդյունքը կարող է լինել այն, որ Սերժ Սարգսյանն այդքան էլ անվերապահ կամ բացարձակ իշխանություն չունի կառավարության վրա և այդ իսկ պատճառով ձևավորում է կարևորագույն՝ անվտանգության ոլորտի իր փոքր կառավարությունը: Համենայնդեպս, անգամ եթե գործ ունենք գործադիր, այսպես ասած՝ երկշերտ համակարգի հետ՝ առավել հուսալիության ու կառավարելիության համար, դարձյալ հարց է առաջանում, թե ինչո՞ւ է առաջացել այդպիսի հավելյալ պաշտպանիչ ֆունկցիոնալ շերտի անհրաժեշտություն:

Դա թերևս վկայում է, որ ինչքան էլ գործնականում գերիշխում է տպավորությունը կամ տեսակետը, որ վարչապետի հարցն այլևս փակ է, և կառուցվում է համակարգ Սերժ Սարգսյանի վարչապետության համար, այդուհանդերձ, այլ տարբերակի կամ սցենարի հավանականությունը դիտարկվում է առնվազն այն աստիճանի լրջությամբ, որ ձեռնարկվում են դրան պատրաստ լինելու այսպես ասած ինստիտուցիոնալ մեխանիզմներ: Կամ, անգամ երկաստիճան պաշտպանիչ շերտի պարագան հուշում է, թե Սերժ Սարգսյանը որքան է զուտ կառավարման էֆեկտիվության առումով ռիսկային համարում իր վարչապետության տարբերակը կամ պլանը:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում