The New York Times թերթը նոր թրենդին՝ «կենդանի ջրին» նվիրված հոդված է հրապարակել: Հրապարակումը ընդամենը ավելացրել է «աննորմալների» թիվը: Իրականում մարդկանց ընդամենը կոչ են անում հում ջուր խմել:
ԱՄՆ արևմտյան ափին միանգամից մի քանի ստարթափեր են գործում, որոնք առաջարկում են սպառողներին անցնել այսպես կոչված անմահական ջրին: Բիզնես-մարտավարության հիմքում հետևյալ ուղերձն է. «սովորական ծորակի ջուրը զրկված է 99% վնասակար նյութերից և կենդանի է»:
Սակայն խելամիտ մարդիկ, օրինակ գիտնականները, ովքեր «անմահական ջրի» փորձաքննություն են անցկացրել, նշել են, որ հեղուկը, որն իբր համարվում է էկոլոգիապես մաքուր, իրականում կարող է բազմաթիվ ախտածին բակտերիաներ պարունակել: Հետազոտողները նաև հիշացնում են նոր թրենդի սիրահարներին, որ ջուրը սկսել են մաքրել դեռևս Հին Եգիպտոսում:
Այնուամենայնիվ, յուրաքանչյուր ստարթափի հետևում միայն մեկ նպատակ է կանգնած՝ գումար վաստակել: «Կենդանի ջուրը» սովորականից բավական թանկ արժի:
Vox պարբերականը գրում է, որ անհրաժեշտ է հետևել խմելու ջրի որակին, այլ չհրաժարվել դրանից հում ջրի օգտին. «Հում ջուրը հարուստների համար է, որը դուք պետք է փորձեք, միայն եթե սիրում եք լուծ ընկնել»: