Thursday, 25 04 2024
Թուրքիայի ԱԳՆ-ն մեղադրել է միջազգային հանրությանը ցեղասպանության հարցում կողմնակալ լինելու մեջ
Ոստիկանության օրինական պահանջը չկատարելու համար բերման է ենթարկվել 96 ցուցարար
ՀՀ ՄԻՊ-ն անդրադարձել է սահմանամերձ բնակավայրերի բնակիչների պաշտպանությանը
00:15
Վիեննայում տեղի է ունեցել հիշատակի միջոցառում
00:00
ՄԻԵԴ-ը և ՄԱԿ-ը երբևէ չեն վճռել, որ Հայաստանն օկուպացրել է Լեռնային Ղարաբաղը․ Եղիշե Կիրակոսյանը հակադարձել է Ադրբեջանի ներկայացուցչին
23:45
Չիլիի Պատգամավորների պալատը ապրիլի 24-ը հայտարարել է Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի ազգային օր
23:30
ԱՄՆ սենատորի կարծիքով՝ «Այլևս երբեք»-ը պարզապես դատարկ խոսքեր չեն կարող լինել
ՀԱՊԿ-ը անցել է անթաքույց սպառնալիքների
Գերեզմանատան մոտ պայթյուն է տեղի ունեցել․ փրկարարները պայթյունի վայրից հայտնաբերել են տղամարդու դի
Ինքնասպանություն գործած նորատուսցու որդուն սպանել էին 2019թ.
«Հայրենասե՞ր», թե՞ «խուլիգան». Տավուշում թեժ է եղել
ՄԱԿ-ի բանաձևերում ՀՀ-ն չի ճանաչվել օկուպանտ. Ադրբեջանը կեղծում է. Եղիշե Կիրակոսյան
Ինչպես խուսափել ցեղասպանության ռիսկից. կես-ճշմարտություններ՝ վարչապետի ուղերձում
Ինքնասպանություն գործած տղամարդը նախկինում ձերբակալվել է զոքանչին ծանր վնասվածք պատճառելու համար
Ռուսաստանը ապրում է անցյալի պատրանքների աշխարհում, Հայաստանը՝ չունի սեփական աշխարհի տեսլական
Արևմտյան Հայաստանից՝ Տավուշ. 109 տարի անց
Ադրբեջանի թուրքական ինքնությունը Միացյալ Նահանգներին մարտահրավե՞ր է
Ցեղասպանությունը փաստ է, բայց ոչ արգելք՝ հայ-թուրքական նոր հարաբերություւներում
Ադրբեջանի իրականացրածը էթնիկ զտում է և ցեղասպանության փորձ
Եվրոպական գերտերությունները անհամաձայնեցված միջամտություններով ուղղակի վտանգ ստեղծեցին հայ ժողովրդի ֆիզիկական գոյության համար
Բերման է ենթարկվել 13 քաղաքացի․ ՀՀ ՆԳՆ
21:30
«Կանադայում ապրիլը համարվում է Ցեղասպանության դատապարտման ամիս»․ Թրյուդո
21:20
Ֆրանսիական ինքնաթիռը հարկադիր վայրէջք է կատարել Բաքվի օդանավակայանում
21:10
Բայդենն ստորագրել է Ուկրաինային 61 միլիարդ դոլարի օժանդակության նախագիծը
Հայ-ադրբեջանական նոր «գիծ». ի՞նչ կապ ունի Բրիտանիան
Թուրքիան այլևս առևտուր չի անում Իսրայելի հետ. Էրդողան
20:40
Հայոց ցեղասպանության ճանաչումը և ղարաբաղյան հակամարտությունը միմյանց բացառող իրադարձություններ չեն․ The Boston Globe
20:20
Բրյուսելում հարգել են Հայոց Ցեղասպանության զոհերի հիշատակը
20:10
Շվեդիայի խորհրդարանի Շվեդիա-Հայաստան բարեկամության խումբը հայտարարություն է տարածել Հայոց ցեղասպանության տարելիցի առիթով
Live. «Առաջին լրատվական» տեղեկատվական-վերլուծական կենտրոն

Գնաճ, խուճապ, հնարավորություն

2018 թվականին ընդառաջ Հայաստանում ձևավորվել է գնաճային բավականին լարված սպասում: Դրա օբյեկտիվության վերաբերյալ տեսակետները անկասկած տարբեր են, թեև մի բան անհերքելի է՝ գնաճն արդեն կա, և բացի դրանից չկա նաև գնաճի վերաբերյալ համոզիչ ու տրամաբանական բացատրություն: 2018 թվականի հունվարի 1-ից գործողության մեջ է մտնում երկու հանգամանք՝ Հարկային օրենսգիրքը և ԵՏՄ նոր մաքսատուրքեր, որոնք Հայաստանի մասով այսպես ասած հետաձգված էին մինչև 2018 թվական:

Դրանք ավելի բարձր մաքսատուրքեր են երրորդ երկրներից ներմուծումների համար, հետևաբար գնաճ չլինելու համար կամ պետք է փոխարինվի ԵՏՄ երկրներից համարժեք ներմուծումներով, կամ կլինի գնաճ, և կամ էլ այսպես ասած չարյաց փոքրագույն տարբերակը՝ կլինի երրորդ երկրից ներմուծված թանկ որակյալ և ԵՏՄ երկրից այսպես ասած էժան փոխարինող:

Հարկային նոր օրենսգիրքը ենթադրում է գնաճ այն տրամաբանությամբ, որ դրանով նախատեսվում է հարկային բեռի ավելացում: Ընդ որում, իշխանությունը դա բացատրում է նրանով, որ այդպես էլ պահանջում միջազգային ֆինանսական կառույցները, որոնք վարկ են տալիս Հայաստանին: Ըստ բացատրության, նրանք պահանջում են, որպեսզի Հայաստանը ցույց տա, թե հարկային ինչ բազայով է ապահովելու վարկի այսպես ասած վերադարձելիության կայունություն:

Այդպիսով, առկա է շատ կոնկրետ, ռեալ գնաճ ներկայումս, և առկա են շոշափելի հանգամանքներ, որոնք կարող են ավելացնել գնաճը նաև 2018 թվականի հունվարից: Հետևաբար, ասել, որ գնաճային լարված սպասումը անհիմն է, չափազանցված, անշուշտ շատ դժվար է: Միաժամանակ, իշխանությունն էլ գործնականում ոչ թե գնաճի հավանականությունն է վիճարկում, այլ այսպես ասած աստիճանը, ասելով, թե գնաճ կլինի, բայց ոչ մեծ: Բայց այստեղ մեծն ու փոքրը իհարկե հարաբերական է:

Որովհետև, եթե երկրի բնակչության մեկ երրորդը պաշտոնական տվյալով իսկ աղքատ է, իսկ ոչ պաշտոնապես գուցե ավելին, ապա անգամ մեկ տոկոս գնաճը կարող է այդ շերտերի համար լինել բավականին ծանր և զգալի: Իսկ իշխանության համար 1 տոկոսը անկասկած գնաճ չէ, որովհետև իշխանության գնողունակությունը մեղմ ասած այնպիսին է, որ նույնիսկ դժվար է պատկերացնել, թե ինչ գնաճի դեպքում այն կարող է զգացվել գրպանի վրա: Միևնույն ժամանակ, Հայաստանին իհարկե անհրաժեշտ է փիլիսոփայության փոփոխություն, ոչ միայն կառավարման, այլ կառավարումից հանրային սպասումների, կառավարման հանդեպ հանրային պահանջարկի իմաստով: Խնդիրը այն է, որ հասարակությունը պետք է պահանջի ոչ թե գների նվազում կամ աճի արգելակում՝ ի վերջո գնաճը նաև տնտեսագիտական առողջ կատեգորիա է, եթե այն իհարկե չափի և տրամաբանության շրջանակում է, այլ պետք է պահանջի գնողունակության աճի ապահովում՝ գնաճին զուգահեռ:

Կառավարման խնդիրը պետք է լինի մարդկանց հնարավորություն ապահովելը՝ այդ թվում եկամուտների աճի հնարավորություն: Այդ խնդիրն է, որ չի լուծում Հայաստանի կառավարումը: Հենց այդ խնդրում շոշափելի լուծումների բացակայությունն է նաև, որ բերում է գնաճային սպասումների գեներացման, բերում է լարվածության, բերում նույնիսկ խուճապի, որովհետև մարդիկ հնարավորություն չունեն: Միևնույն ժամանակ, հասարակությունը պետք է ճնշում ձևավորի հենց այդ փւիլիսոփայության և տրամաբանության շրջանակում, պահանջելով ոչ թե ցածր գներ, այլ մեծ և շատ հնարավորություններ:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում