Thursday, 18 04 2024
01:00
«G7-ին անհրաժեշտ է հնարամտություն և ճկունություն». Քեմերոն
00:45
Քենիայում վթարի է ենթարկվել ուղղաթիռ, որում գտնվել է երկրի պաշտպանության ուժերի պետը
00:30
Թեհրանի պատասխան գործողություններն ավարտվել են
00:15
ԱՄՆ-ն դեմ կքվեարկի ԱԽ առաջարկած բանաձևին
Սոչիի դատարանը կալանավորել է հումորիստ Ամիրան Գևորգյանի սպանության մեջ կասկածվողին
Քաշքշել, ոտքերով հարվածել և կոտրել են «Թաեքվենդոյի ֆեդերացիայի» նախագահի քիթը
Միակողմանի զիջումները դառնում են երկկողմանի՞. նոր սցենար է գործում
Երևանում ծեծի են ենթարկել բանկի կառավարչին և աշխատակցին
Ռուսները գնում են վերադառնալու համար. «Նոյեմբերի 9»-ի պատրվակը պետք է չեզոքացնել
Վթար, գազի արտահոսք. 29 հոգու մեղվի խայթոցից տեղափոխել են հիվանդանոց
ԵՄ դիտորդները մնացել են Մոսկվայի և Բաքվի կոկորդին
«Եկան, տվեցին, գնացին». ռուսական կողմը փորձում է լղոզել իր ձախողումը
Երևանից հստակ արձագանք ենք ակնկալում ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի հետ պայմանավորվածությունների մասին․ Զախարովա
«Ղարաբաղի հայերը պետք է վերադարձի հնարավորություն ունենան». Զախարովա
Տոբոլ գետի ջրի մակարդակը կրկին բարձրացել է. մի շարք բնակավայրերի բնակիչներ կտարհանվեն
Չզարմանաք, եթե ՌԴ բազան փոխարինվի ՆԱՏՕ-ի զորքով. Զախարովա
36 կգ. ոսկի, 293 մլն ռուբլի. ով է Ռուսաստանից ուղղորդել
23:30
Իրանը մտադիր է ամրապնդել Ռուսաստանի հետ ռազմական համագործակցությունը. դեսպան
ՀՀ ՄԻՊ-ը մասնակցել է Մարդու իրավունքների ազգային հաստատությունների եվրոպական ցանցի կառավարման խորհրդի առցանց նիստին
Թուրքիայում 5.6 մագնիտուդ ուժգնությամբ երկրաշարժ է տեղի ունեցել
Ստոլտենբերգը հայտարարել է՝ ՆԱՏՕ-ն աշխատում է ավելի շատ հակաօդային պաշտպանության համակարգեր ուղարկել Ուկրաինա
Բաքուն բացեց Քյուրեջիքի գաղտնիքը. Ռուսաստանը հեռանում է, որ մնա՞ Ադրբեջանում
Սահմանազատումը սառեցվում է. վճռորոշ կլինեն արտաքին ազդակները
Գեբելսի մակարդակի պրոպագանդա է Վրաստանում
21:50
Արքայազն Ուիլյամը կնոջ մոտ քաղցկեղի ախտորոշումից հետո վերադարձել է հանրային պարտականությունների կատարմանը
«Գարդման-Շիրվան-Նախիջևան համահայկական միությունն անդրադարձել է Ադրբեջանում Ֆրանսիայի դեսպանի հետկանչին
Բերդկունքի ամրոցը կվերականգնվի և կվերածվի արգելոց-թանգարանի
Շարժվել Արևմուտք առանց Վրաստանի Հայաստանը չի կարող
21:10
Իտալիայի ոստիկանությունը ձերբակալել է ամենափնտրվող ամերիկացի հանցագործներից մեկին
Դավիթ Տոնոյանը կմնա կալանքի տակ

Հայ-թուրքական արձանագրությունների հետ մեռնող հայ-ռուսական համաձայնություն

«Ժամանակ» օրաթերթը հայտնում է, որ Ազգային անվտանգության ծառայության ուշադրության կենտրոնում է հայտնվել «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ընկերության գործունեությունը, որում հայտնաբերվել են կոռուպցիոն ռիսկեր և չարաշահումներ: Ըստ տեղեկության՝ ընկերությունը, այսպես ասած, վնաս է ցույց տվել՝ թաքցնելով իրական ուղևորահոսքը, դրա դիմաց բյուջեից ստանալով հարյուրավոր միլիոն դրամ փոխհատուցում:

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Սերգեյ Վալկո

«Հարավկովկասյան երկաթուղիները» ստեղծվել է Հայաստանի երկաթուղին «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերությանը հավատարմագրային կառավարման հանձնելուց հետո: Կառավարումը «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերությունն իրականացնում է «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ընկերության միջոցով: Հայաստանի երկաթուղային ցանցի 30 տարով հավատարմագրային կառավարման մասին համաձայնությունը կնքվել է 2008 թվականին: Մոտ տասը տարվա ընթացքում կառավարման, այսպես ասած, արդյունքի թերևս լավագույն ցուցիչներից մեկը կարող է լինել այն, որ 21-րդ դարում Երևանից Գյումրի գնացքը հասնում է երեք ժամում: Համեմատության համար ասենք, որ Թբիլիսիից Բաթում կրկնակիից ավելի տարածությունը վրացական գնացքը անցնում է մոտ 5 ժամում:

Գնացքների արտաքին տեսքի, արագընթացության և հարմարավետության համեմատությունն ավելորդ է: Վրաստանի երկաթուղին շահագործում է եվրոպական գնացքներ, գործակցում եվրոպական ընկերությունների հետ: Վրաստանի երկաթուղիների կառավարումը պետական է: Թեև Հայաստանինն էլ գործնականում պետական է, պարզապես կառավարում է ոչ թե հայկական պետությունը, այլ Ռուսաստանը, որովհետև «Ռուսաստանի երկաթուղիներ» ընկերությունը պետական ընկերություն է: «Ռուսաստանի երկաթուղիներ» ընկերության երկարամյա ղեկավարը հայտնի Յակունինն էր, որն ըստ Ռուսաստանի իշխող համակարգի կոռուպցիոն բացահայտումների մեջ մասնագիտացած ընդդիմադիր Նավալնու՝ ՌԴ ամենակոռումպացված պաշտոնյաներից մեկն էր: Նա ընկերությունը կառավարել է տասը տարի՝ 2005-2015 թվականներին:

Հայաստանի մասով Յակունինն իր գործունեության ընթացքում աչքի է ընկել ոչ թե հայկական երկաթուղու զարգացման ուղղությամբ կատարված որևէ նշանավոր քայլով, այլ Հայաստան-Իրան երկաթուղու մասին հայտարարությամբ, թե դա «ոչ մի տեղ չտանող պատ» է: Հայկական երկաթուղին ընդհանրապես պատային վիճակում է՝ հաշվի առնելով այն, որ առավելագույն հեռավորությունը Վրաստանն է: Դրանից այն կողմ ճանապարհը փակ է՝ Աբխազիան, իսկ Թուրքիայի և Ադրբեջանի ուղղությամբ շրջափակում է:

2008 թվականին Հայաստանը սկսեց ֆուտբոլային դիվանագիտությունը, ի դեպ՝ Մոսկվայից: Հետո տեղի ունեցավ վրաց-ռուսական հնգօրյա պատերազմը, դրանից հետո Թուրքիան ընդունեց Սերժ Սարգսյանի «ֆուտբոլային առաջարկը»: Այդ ժամանակ էլ կնքվեց երկաթուղու հավատարմագրային կառավարման առաջարկը: Բացառված չէ, որ Ռուսաստանն ակնկալում էր հայ-թուրքական սահմանի բացում, Արցախի խնդրի հետ կապակցված, որը գուցե կօգներ բացել երկաթուղային ուղղություններն ու կապը թուրք-ադրբեջանական ուղղությամբ: Այսինքն՝ չի բացառվում, որ հայկական երկաթուղին հավատարմագրային կառավարման վերցնելը Ռուսաստանի փաթեթային դիտարկում էր: Ֆուտբոլային դիվանագիտությունը, այսպես ասած, մեռավ: Սերժ Սարգսյանը հայտարարել է նաև «թաղման ժամկետը»՝ 2018-ի գարուն:

Արդյո՞ք հայ-թուրքական արձանագրությունների հետ մեկտեղ «կմեռնի» նաև դրա հետ ծնված հայ-ռուսական համաձայնագիրը հայկական երկաթուղու հավատարմագրային կառավարման մասին: Արդյո՞ք երկաթուղին կունենա էլցանցերի ճակատագիրը, երբ գործնականում, մեղմ ասած, անարդյունավետ կառավարման հետևանքով ցանցերը հասցվեցին ճգնաժամի, որը հանգուցալուծվեց պարզապես սեփականատիրոջ փոփոխությամբ, և դրանք ձեռք բերեց Սամվել Կարապետյանը: Ի դեպ, «Ժամանակը» օրերս հայտնել էր նաև, որ Կարապետյանը պատրաստվում է ձեռք բերել «Հայփոստը», ու դա ամենևին վերջինը չի լինելու նրա այդօրինակ ձեռքբերումներում: Արդյո՞ք հաջորդը երկաթուղին է:

Բաժիններ
Ուղիղ
Լրահոս
Որոնում