Facebook ընկերությունը հայտարարել է 1000 աշխատող վարձելու մտադրության մասին, ովքեր ըստ սոցցանցի կանոնների համապատասխանության կստուգեն սոցցանցում հրապարկվող գովազդը։
Դա դարձել է միջոցառումների մաս, որն ընդունում է սոցցանցը սեպտեմբերին ծագած սկանդալից հետո, երբ հայտնի էր դարձել, որ Facebook-ում հրապարակվել է մոտ 3000 քաղաքական բնույթի գովազդային հայտարարություն, որի պատվիրատուները ենթադրաբար կապված են եղել Ռուսաստանի հետ։
Նոր աշխատակիցներ վարձելուց բացի, Facebook-ը ծրագրում է բարձրացնել գովազդի թափանցիկությունը, որպեսզի ցանկացած օգտատեր կարողանա հասկանալ, թե ով է այն հրապարակել և ուրիշ ինչ հայտարարություններ է զետեղել այդ գովազդատուն, ինչպես նաև կատարելագործել ծրագրային ապահովումը, որը կստուգի հայտարարությունները, սահմանել ավելի կոշտ կանոններ, որոնք վերաբերվում են այն բանին, թե ինչ կոնտենտ կարող է հրապարակվել սոցցանցում։