Ճապոնական ավտոարտադրող Toyota-ն դարձել է աշխարհի ամենաթանկ ավտոմոբիլային բրենդը՝ Interbrand խորհրդատվական ընկերության վարկածով։
Toyota-ի արժեքը գնահատվում է 50.2 մլրդ դոլար, ինչը 6 տոկոսվ պակաս է անցած տարվա ցուցանիշից։ Toyota-ին հաջորդում են Mercedes-Benz-ը (47.8 մլրդ դոլար) և BMW-ն (41,5 մլրդ դոլար)։
Աշխարհի ամենաթանկ բրենդերի թոփ-100-ում են ներառվել նաև Honda-ն, Ford-ը, Hyundai-ն, Audi-ն, Nissan-ը, Volkswagen-ը, Porsche-ն, Kia-ն, Ferrari-ն։